Nekvalitní RR
Nekvalitní RR
Vážení,
velice zvažte koupit tuto anglickočínskou popelnici. Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- . Těsně po skončení záruky 110000 km se rozlétla kladka, která rozbila veškeré plasty a nasekla rozvodový řemen, 140000 km vysypané turbo.
Prostě hrůza , kvalita těchto vozů je ta tam a o přístupu výrobce k řešení už vůbec nemluvě. Vůz je servisován v AS a lidé nad tím pouze kroutí hlavou jaké závady je možné u tak drahého vozu mít. Šit,šit,šit.
velice zvažte koupit tuto anglickočínskou popelnici. Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- . Těsně po skončení záruky 110000 km se rozlétla kladka, která rozbila veškeré plasty a nasekla rozvodový řemen, 140000 km vysypané turbo.
Prostě hrůza , kvalita těchto vozů je ta tam a o přístupu výrobce k řešení už vůbec nemluvě. Vůz je servisován v AS a lidé nad tím pouze kroutí hlavou jaké závady je možné u tak drahého vozu mít. Šit,šit,šit.
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Nekvalitní RR
Dík, dám si na to do budoucna pozor
!
Jinak tedy upřímnou soustrast!

Jinak tedy upřímnou soustrast!
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Nekvalitní RR
To by se ti u jiných nestalo
:-D
Odesláno z mého MI 2S
:-D
Odesláno z mého MI 2S
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- dabartos
- Příspěvky: 838
- Registrován: 14 srp 2011 13:08
- auto: DI-200TDI , Free 1.8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekvalitní RR
Asi páteční kus.....
http://WWW.DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Nekvalitní RR
JiriD píše:Vážení,
velice zvažte koupit tuto anglickočínskou popelnici. Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- . Těsně po skončení záruky 110000 km se rozlétla kladka, která rozbila veškeré plasty a nasekla rozvodový řemen, 140000 km vysypané turbo.
Prostě hrůza , kvalita těchto vozů je ta tam a o přístupu výrobce k řešení už vůbec nemluvě. Vůz je servisován v AS a lidé nad tím pouze kroutí hlavou jaké závady je možné u tak drahého vozu mít. Šit,šit,šit.



kamarátova Toy LC 150 odišli vstreky,turbo,ložisko v prednom kolese (500€),tečie ekvivalent ACE ,keď sa tam tlačítkom zaradí redukcia,tak takmer vždy zostane v medzipolohe a potom pri zaradení D-čka nastáva veľké frézovanie zubov v prídavnej prevodovke,toisté naopak...buď rád ,že máš to čo máš,mohlo by to byť ešte omnoho omnoho horšie...



Re: Nekvalitní RR
Bych ho za ty dvě kila možná vzal pro manželku, na mě je to moc malýJiriD píše:Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- .

Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: Nekvalitní RR
aj ja sa hlásim keby si mal problém sa ho zbaviť...a ty si kúp nejakú poriadnu značku napr. ToyotuKRANG píše:Bych ho za ty dvě kila možná vzal pro manželku, na mě je to moc malýJiriD píše:Vlastním RR sport 2011 (cena 2,0mil Kč) ovšem hodnota je tak 200.000,- .

Re: Nekvalitní RR
On to bude dnes asi průser všech nových aut. Výrobci nepotřebujou aby to něco vydrželo a ekologická loby se taky musí přiživit takže ideální životnost = cca 100000km. Pak rychlá smrt a nebo ukrutně drahý opravy a zůstatková cena auta je nepodstatná popřípadě cena šrotu. I já mám zkušenost, ne sice z RR ale koupil jsem Hnujdaj H1.
Mezi 95 - 100000 stál na zárukách výrobce cca 250 tis. a mne od května do října asi 100000. do oprav a servisu a to jsem najel v tomto časovém úseku pouze 35000 km. Dnes jsou auta pro lidi co najezdí tak 5-10 tis ročně a když dáš do ruky auto magorovi co s ním nalítá tak 50 ročně tak je to jasný. Pokud se rvou do aut takový ptákoviny jako dvouhmotý setrváky, filtry pevných částic, turba s životností 80-100tis. popřípadě se vyrábí takový udělátka jako TSI motory tak budeme jen platit. Mně vychází jeden km s H1 na 80kč
Abych najel s dodávkou (Renault Trafic) 360000 s původní spojkou a turbem v provozu každý den a naložený jako bejk to už se nestane. Bude jen otázkou kolik budu účtovat zákazníkovi za ten ekologickej kilometr když každý 3 roky dám do šrotu auto s nájezdem 150tis a půjdu si s radostí kopit nový, úspornějsí a ekologičtějsí. 



Re: Nekvalitní RR

Snad jen pár japonců origo ještě lze brát za kvalitu, ale i na ně dojde tlakem na ceny a euro normy zároveň.
Akorát u toho RR za 2 míče by člověk doufal že to bude jinak, ale asi ne, podobně jako u X - BMW, Q audin atd.
Je to sociální program vzor komouši, např. čína, ale i v usa to vedou podobně a kvalitu odbourávají. Velký objem produkce, ale malá životnost, poměrně nízký nákup a velká servisní náročnost = zaměstnanost, kšeft se točí.
Představ si že se tu začnou znova prodávat auta kvalitou srovnatelný s japonci z 90 let. Životnost 20 let bez oprav, jen údržba. Za 4 roky se nasytí trh a pak krize... a to není jen o autech
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekvalitní RR
Já bych si jiné auto než LR nikdy nekoupil
A za toho RR sporta ti klídně dám 250 000,-





Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
Re: Nekvalitní RR
Já taky nedodžuju ty jejich termíny výměny olejů. S dieslama na oleje do 15000 je tak ukurát. Ty jejich 30000 je cesta k rychlejší smrti (což je pro ekonomiku žádoucí).
Žádnej výrobce aut ani olejů mi vylágrovanej motor nezaplatí. Oni totiž zapomínají dodat za jakého druhu provozu je možno naject těch jejih 30000.

- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekvalitní RR
Jj já měním olej po 10000 km a vše je ok.Franta D1 píše:Já taky nedodžuju ty jejich termíny výměny olejů. S dieslama na oleje do 15000 je tak ukurát. Ty jejich 30000 je cesta k rychlejší smrti (což je pro ekonomiku žádoucí).Žádnej výrobce aut ani olejů mi vylágrovanej motor nezaplatí. Oni totiž zapomínají dodat za jakého druhu provozu je možno naject těch jejih 30000.
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
Re: Nekvalitní RR
Jsme nežádoucí.
Když to takle půjde dál budou se dělat ekologický auta s celoživotnostní náplní motového oleje.
To mi to pak moc dlouho nevydrží. 




- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekvalitní RR
Poseté se každý auto ať se o něj staráš jak chceš. Je jenom otázka jestli ho koupíš nový a zničíš, nebo už zničený koupíš a pak látáš.
Čím víc se jezdí, tím větší je pravděpodobnost poruchy-jakékoli.
Tatík dával dycky auta po deseti letech pryč a kupoval nový. Od š105, přes fačko, feldu, pak Hiunday getz, a teď má I30. A nikdy neřešil poruchu. Taky proto že nejezdí.
Když by ty auta byly denně v zápřahu tak umřou po 5 letech. Se všema byl spokojenej ještě kupec.
Já koupit Range deset let starýho a s 30 tis najetýma, za běžnou bazarovou cenu deset let starýho Range, tak su taky spokojenej.
Čím víc se jezdí, tím větší je pravděpodobnost poruchy-jakékoli.
Tatík dával dycky auta po deseti letech pryč a kupoval nový. Od š105, přes fačko, feldu, pak Hiunday getz, a teď má I30. A nikdy neřešil poruchu. Taky proto že nejezdí.
Když by ty auta byly denně v zápřahu tak umřou po 5 letech. Se všema byl spokojenej ještě kupec.
Já koupit Range deset let starýho a s 30 tis najetýma, za běžnou bazarovou cenu deset let starýho Range, tak su taky spokojenej.

Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
Re: Nekvalitní RR
Ani se kolegovi nedivím,že je znechucený.Koupit anglický výrobek chce opravdu odvahu a kopec štěstí.Před lety jsem přivezl z anglie tkalcovský stav a po složení z návěsu se vzduchovým pérováním se z podlahy vymetla lopata šroubů a matek.Hlavně,že se ve fabrice plácali po ramenou jací jsou machři.Kdyby toho mýho mazlíka 6 let nerepasovali rakušáci tak bych taky váhal.A k těm olejům,měním podle manualu a jsem bez problémů.Tak nevím.Poradil bych pořádnou prohlídku u německých soudruhů určitě se sportík rozjezdí.
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 08 kvě 2010 07:59
- tel.: +420604712936
- auto: Discovery II
- Bydliště: Třinec - Kanada
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekvalitní RR
To, že se VŠECHNA auto sypou po 100 000 km jsem si dovolil napsat cca před dvěmi lety (http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =1&t=16602) a div, že jsem nebyl vymazán ze světa.
Příspěvky se nemažou ze zásady.
Příspěvky se nemažou ze zásady.

Re: Nekvalitní RR
Jo,máš pravdu,ale můžeš se divit když DAS AUTO montuje motory v Madarsku?A ostatní se snaží taky ušetrit.Jak je vidět z avataru jsem na velký a těžký stroje,koncepce z pravěku ale v kovošrotu jde o váhu


