uz nas ta elektronika na zavodaku prestava bavit, co byste doporucili za karburator, ke nejlepe sehnat atd? na naladeni urcite peslik ale neco si musime sehnat
rikal neco o nejakem weberu nebo edelbrock ale vubec nevim kde co a za kolik
jaký karburátor na 3,9V8
Moderátor: Acon
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
jaký karburátor na 3,9V8
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: jaký karburátor na 3,9V8
To je ten, co mám na motoru já. Ten je fakt super, ale není to laciná záležitost. V GB vyjde kompletní kit včetně příruby až na téměř tisíc liber http://stores.ebay.co.uk/Partsrange/Car ... 34.c0.m322. Vyrábí to Weber pod značkou Edelbrock. Zkusil bych to nějak sehnat ze států, tam to určitě vyjde levněji http://www.edelbrock.com/automotive/misc/catalogs/.
Druhou variantou je 2x SU, to by mělo vyjít levněji a myslím, že to jde také naladit na dobrý výkon.
Jinak Pešlik vždycky říkal, že Rover V8 jede s Weber/Edelbrockem lépe než se vstřikováním. Každopádně nástup výkonu asi není tak lineární, jako u vstřikování, u mě se chvilku sbírá v oblasti kolem 2 - 3 tisíc otáček, ale může to být i ostřejší vačkou, u třech tisíc poprvé kopne do zad a plynule táhne ke čtyřem tisícům, kde kopne podruhé a dál už letí ani nevím kam, protože na víc jak 5.000 otáček jsem motor vlastně asi nikdy nevytočil.
Druhou variantou je 2x SU, to by mělo vyjít levněji a myslím, že to jde také naladit na dobrý výkon.
Jinak Pešlik vždycky říkal, že Rover V8 jede s Weber/Edelbrockem lépe než se vstřikováním. Každopádně nástup výkonu asi není tak lineární, jako u vstřikování, u mě se chvilku sbírá v oblasti kolem 2 - 3 tisíc otáček, ale může to být i ostřejší vačkou, u třech tisíc poprvé kopne do zad a plynule táhne ke čtyřem tisícům, kde kopne podruhé a dál už letí ani nevím kam, protože na víc jak 5.000 otáček jsem motor vlastně asi nikdy nevytočil.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: jaký karburátor na 3,9V8
ja to reknu uprimne, vykon na ty offroadmaratony az tak nepotrebujeme ale potrebujeme aby to bylo spolehlive coz momentalne ten motor neni ani trochu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: jaký karburátor na 3,9V8
Já jsem měl jenom pár problémů, dokud jsem jezdil na LPG a pak jsem ještě laboroval s umístěním palivové pumpy. Teď už je vše na správném místě a motor je naprosto spolehlivý.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: jaký karburátor na 3,9V8
podla mojho nazoru, ak chces vrazit 1k libier do motora, velmi by som zvazoval megasquirt (napr. http://www.extraefi.co.uk/RV8_Kits.html#pnp ).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: jaký karburátor na 3,9V8
no to prave moc nechci:-( jako uz me napadaji i takove myslenky hodit tam bezproblemovou tristovku s automatem....
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: jaký karburátor na 3,9V8
Bodejť, na maratony to asi bude nakonec nejlepší! Motor znáš, v pohodě seženeš, je jednoduchý a nebude starší jak ty V8 z RRC. Navíc spotřebou asi půjdeš taky níž, ikdyž v podmínkách maratonu asi o moc né! Defík od Jase to taky zvládal na výbornou.