jaký karburátor na 3,9V8

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5763
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

jaký karburátor na 3,9V8

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 06 srp 2014 14:10

uz nas ta elektronika na zavodaku prestava bavit, co byste doporucili za karburator, ke nejlepe sehnat atd? na naladeni urcite peslik ale neco si musime sehnat

rikal neco o nejakem weberu nebo edelbrock ale vubec nevim kde co a za kolik
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: jaký karburátor na 3,9V8

#2 Příspěvek od Neklan » 06 srp 2014 16:27

To je ten, co mám na motoru já. Ten je fakt super, ale není to laciná záležitost. V GB vyjde kompletní kit včetně příruby až na téměř tisíc liber http://stores.ebay.co.uk/Partsrange/Car ... 34.c0.m322. Vyrábí to Weber pod značkou Edelbrock. Zkusil bych to nějak sehnat ze států, tam to určitě vyjde levněji http://www.edelbrock.com/automotive/misc/catalogs/.
Druhou variantou je 2x SU, to by mělo vyjít levněji a myslím, že to jde také naladit na dobrý výkon.
Jinak Pešlik vždycky říkal, že Rover V8 jede s Weber/Edelbrockem lépe než se vstřikováním. Každopádně nástup výkonu asi není tak lineární, jako u vstřikování, u mě se chvilku sbírá v oblasti kolem 2 - 3 tisíc otáček, ale může to být i ostřejší vačkou, u třech tisíc poprvé kopne do zad a plynule táhne ke čtyřem tisícům, kde kopne podruhé a dál už letí ani nevím kam, protože na víc jak 5.000 otáček jsem motor vlastně asi nikdy nevytočil.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5763
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: jaký karburátor na 3,9V8

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 06 srp 2014 16:40

ja to reknu uprimne, vykon na ty offroadmaratony az tak nepotrebujeme ale potrebujeme aby to bylo spolehlive coz momentalne ten motor neni ani trochu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: jaký karburátor na 3,9V8

#4 Příspěvek od Neklan » 07 srp 2014 11:51

Já jsem měl jenom pár problémů, dokud jsem jezdil na LPG a pak jsem ještě laboroval s umístěním palivové pumpy. Teď už je vše na správném místě a motor je naprosto spolehlivý.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: jaký karburátor na 3,9V8

#5 Příspěvek od teslo » 08 srp 2014 09:59

podla mojho nazoru, ak chces vrazit 1k libier do motora, velmi by som zvazoval megasquirt (napr. http://www.extraefi.co.uk/RV8_Kits.html#pnp ).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5763
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: jaký karburátor na 3,9V8

#6 Příspěvek od Miky_CZ » 08 srp 2014 14:35

no to prave moc nechci:-( jako uz me napadaji i takove myslenky hodit tam bezproblemovou tristovku s automatem....
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: jaký karburátor na 3,9V8

#7 Příspěvek od Johny R » 08 srp 2014 22:19

Bodejť, na maratony to asi bude nakonec nejlepší! Motor znáš, v pohodě seženeš, je jednoduchý a nebude starší jak ty V8 z RRC. Navíc spotřebou asi půjdeš taky níž, ikdyž v podmínkách maratonu asi o moc né! Defík od Jase to taky zvládal na výbornou.

Odpovědět