Disco II netáhne

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Disco II netáhne

#61 Příspěvek od azni » 01 říj 2014 11:57

ne, ty komponenty, ktere jsou na fyzice zavisle ! ;)
/ Pokud to chces nejak podrobneji dal rozebirat, napis mi SZ at to tu neplevelime, pak ma clovek takovy problem neco nekde dohledat... :( /
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Disco II netáhne

#62 Příspěvek od dava » 01 říj 2014 22:02

azni píše:dava : presne jak rikas... a to jsem ted jeste zvedavej na zimu co me ceka :(
Ze tyhle veci evropa radsi nenakoupi u Japoncu, tam jsem podobny problemy nikdy nezazil...
No, asi ji neměl Patrola na 35" T3. Naopak , LR má velkou výhodu v rychlejším horním rozsahu, takže se dá jet úsporně a rychle. Naopak, redukce je hodně krátká, na rozdíl od japonců.
U Japonce je to obráceně, když dáš velký kola, dělá se třeba u patrola změna na přídavce dopomala v dolním rozsahu, protože to je moc rychlý...

Bez úprav mi osobně LR zpřevodování sedí podstatně líp, H je rychlejší, takže se dá valit (patrol ve 130 km/h je skoro přetočenej) a L je naopak pomalejší do větší síly , je to prostě větší rozsah převodů.
U DII se podle mýho odhadu hodí dát přídavku z Defa, pokud nasadíš kola nad 32"

Svezl jsem se s autem bez úpravy na kolech 245/75/16 a bylo to optimální, takže tam končí rozumná velikost u origo a pokud se dá defácká přídavka, chce to zase už podle mě trochu větší kola než 265/75/16. Nebo přídavku nechat a lehce zkrátit převody v difech, těch soukolí je dost možností na trhu, dá se to spočítat přesně aby ses dostal na převod odpovídající origo gumám. To je i nejefektivnější kvůli namáhání, zvýšené nároky jsou pak už jen na poloosy a klouby.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Odpovědět