azni píše:dava : presne jak rikas... a to jsem ted jeste zvedavej na zimu co me ceka

Ze tyhle veci evropa radsi nenakoupi u Japoncu, tam jsem podobny problemy nikdy nezazil...
No, asi ji neměl Patrola na 35" T3. Naopak , LR má velkou výhodu v rychlejším horním rozsahu, takže se dá jet úsporně a rychle. Naopak, redukce je hodně krátká, na rozdíl od japonců.
U Japonce je to obráceně, když dáš velký kola, dělá se třeba u patrola změna na přídavce dopomala v dolním rozsahu, protože to je moc rychlý...
Bez úprav mi osobně LR zpřevodování sedí podstatně líp, H je rychlejší, takže se dá valit (patrol ve 130 km/h je skoro přetočenej) a L je naopak pomalejší do větší síly , je to prostě větší rozsah převodů.
U DII se podle mýho odhadu hodí dát přídavku z Defa, pokud nasadíš kola nad 32"
Svezl jsem se s autem bez úpravy na kolech 245/75/16 a bylo to optimální, takže tam končí rozumná velikost u origo a pokud se dá defácká přídavka, chce to zase už podle mě trochu větší kola než 265/75/16. Nebo přídavku nechat a lehce zkrátit převody v difech, těch soukolí je dost možností na trhu, dá se to spočítat přesně aby ses dostal na převod odpovídající origo gumám. To je i nejefektivnější kvůli namáhání, zvýšené nároky jsou pak už jen na poloosy a klouby.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince