Turbo TD5 kaput
Moderátor: Acon
- vizour
- Příspěvky: 367
- Registrován: 25 črc 2011 13:50
- tel.: 732221674
- auto: Defender 110
- Bydliště: Moravské Bránice
- Kontaktovat uživatele:
Turbo TD5 kaput
Umřelo mi turbo a nešel jsem tutu firmu v Brně :http://www.flexamiauto.cz/land-rover-de ... epasovane/ a dávají tyto díly http://www.melett.es/ neznáte to někdo .Připadá mi to nějaký divný. díky .Turbo servisi chcou od 6500 bez DPH.
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
Re: Turbo TD5 kaput
V Pardubicich repase,vyměnym zpusobem,ted z hlavy presne nevim kontakt , ale mohu sehnat...
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
- jareku
- Příspěvky: 1899
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Turbo TD5 kaput
Ahoj, zkus kontaktovat Ondra_BIG - má s turbem hodně zkušeností. Pokud se nepletu, pracuje v oboru...
Live long and prosper.
- vizour
- Příspěvky: 367
- Registrován: 25 črc 2011 13:50
- tel.: 732221674
- auto: Defender 110
- Bydliště: Moravské Bránice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo TD5 kaput
no já jsem obvolal všechny turbo servisi v okolí Brna a tohle jsme zjistil tak sonduji.
Re: Turbo TD5 kaput
Zdar, co znamena kaput? Sezralo olej nebo je ulitla lopatka nebo se kouslo uplne na lozisku? Do te spanelske nahrady bych osobne (znaly konstrukce) nesel...
Nutně potřebuju "novou" Diskárnu!
ex D2 Td5 2004
ex Ford Ranger Stormtrak 2022
ex D2 Td5 2004
ex Ford Ranger Stormtrak 2022
- vizour
- Příspěvky: 367
- Registrován: 25 črc 2011 13:50
- tel.: 732221674
- auto: Defender 110
- Bydliště: Moravské Bránice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo TD5 kaput
žere olej a netlačí
no když jsem se ptal v turbo servisu tak prý tam dávají origo díly ale neřekli výrobce dílu.

- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Turbo TD5 kaput
možno je to ideálna príležitosť vymeniť za toto
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 3%A9+turbo
A ak Ti žerie olej, pozor na prúser. Raz začne nasávať a neprestane kým nevycucne všetok olej https://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_Pno

A ak Ti žerie olej, pozor na prúser. Raz začne nasávať a neprestane kým nevycucne všetok olej https://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_Pno
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo TD5 kaput
pozri sa kolko stoji z anglicka novy garret a zvaz si, ci ti to za ten rozdiel stoji. ja som si kupil nove, po tom co mi v turboservise objasnili situaciu...
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Turbo TD5 kaput
Přesně jak je to tu napsané - kolik stojí nové a kolik stojí variabilní turbo. Variabilní turbo tomu motoru může hodně pomoci, ale dávat ho tam za jinak dobré turbo se mi zdá drahé. Pokud by mi ale turbo kleklo, tak to budu vážně zvažovat.
No a možná se tím vyřeší i pokuřování za studena, co ti to dělalo, když jsi byl u mě.
No a možná se tím vyřeší i pokuřování za studena, co ti to dělalo, když jsi byl u mě.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo TD5 kaput
Len take info Garret nedodava ziadne nahradne diely na svoje turba.
LR DEFENDER 110 SW
- vizour
- Příspěvky: 367
- Registrován: 25 črc 2011 13:50
- tel.: 732221674
- auto: Defender 110
- Bydliště: Moravské Bránice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo TD5 kaput
to nevím , tak jsem se díval na VNT turba a to je tak 30ctka 

- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Turbo TD5 kaput
To ano. No třeba sa na to pozrieť z toho pohľadu, že ak by si chcel napr. vyšší výkon a máš std turbo, tak koľko ťa víde napr. taký chip? A už ten rozdiel nie je až tak veľký. A VGT posúva ten motor trochu inde. Je to len o tom čo kto chce. No ak do auta vrazím prachy za X úprav tak toto je len jedna z nich. Je to otázka individuálních priorít. Jasné, std je lacnejšie
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- vizour
- Příspěvky: 367
- Registrován: 25 črc 2011 13:50
- tel.: 732221674
- auto: Defender 110
- Bydliště: Moravské Bránice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo TD5 kaput
Jak psal Madtom pak ještě jinou mapu.
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Turbo TD5 kaput
Jo přesně tak, a protože to je celé moc peněz, tak z mého pohledu až to stávající turbo vzdá.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- vizour
- Příspěvky: 367
- Registrován: 25 črc 2011 13:50
- tel.: 732221674
- auto: Defender 110
- Bydliště: Moravské Bránice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo TD5 kaput
jsme sehnal repas turba 7500
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo TD5 kaput
stale je to palka ked chces prejst na VNT, rozmyslal som o tom ale rozdiel v cene je dvojnasobok a este viac ked nemas chip...MadTom píše:Přesně jak je to tu napsané - kolik stojí nové a kolik stojí variabilní turbo. Variabilní turbo tomu motoru může hodně pomoci, ale dávat ho tam za jinak dobré turbo se mi zdá drahé. Pokud by mi ale turbo kleklo, tak to budu vážně zvažovat.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Turbo TD5 kaput
Ak uvažujeme jako zvýšiť výkon a máme KO turbo, tak to VGT aj s příslušnou RJ je za cca 950lb. Nové std turbo cca 600€ + nejaký chip (napr. od Pete Bella alebo pod) 100-300€. Ten rozdiel tu stále je, no už nie až tak veľký a je len na zvážení a možnostiach investora 
Repas turba je také núdzové riešenie = auto na predaj a zdrhnúť z fóra
Ale keď sa vydarí....

Repas turba je také núdzové riešenie = auto na predaj a zdrhnúť z fóra

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo TD5 kaput
Normalny seriozny repas turba je vymena vsetkych dielcov a povodny ostava len obal + to najpodstatnejsie a to vyvazenie na vysokorychlostnej vyvazovacke. Dobry chiptuner ktory nenalieva len mapy z internetu ale upravuje by nemal problem pri vyradeni egr elektronicky, pouzit ele.magneticky ventil povodne pre egr na ovladanie vnt turba.
LR DEFENDER 110 SW
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Turbo TD5 kaput
K tomu ovládání VNT ventilem co původně řídí EGR - dost jsem o tom uvažoval a prokousával se i částí řídícího kódu v řídící jednotce a podle mě to není moc reálné. Jedině zasáhnout přímo do zdrojového kódu - prostě ho kus přepsat, ale to by musel být k dispozici.
Každopádně VNT pro TD5ku funguje a je řízené čistě mechanicky - tlakem za turbem. Není to sice ideální a asi z toho nevyždímá maximum ale je to hotové a odzkoušené. Úprava řídící jednotky spočívá v tom, že se jí musí donutit dát víc nafty již v nižších otáčkách, kde standardní turbo ještě pořádně nedává, ale VNT už jo.
Jinak ty turba jsou více méně všechny stejné, liší se pouze rozměry a systémem upevnění (tvarem přírub). Ale vybrat to správné a hlavně vyladit, aby to pořádně fungovalo je fůra času. A pokud se to nedělá na více kusů, tak je ve výsledku nejlevnější to koupit hotové.
Každopádně VNT pro TD5ku funguje a je řízené čistě mechanicky - tlakem za turbem. Není to sice ideální a asi z toho nevyždímá maximum ale je to hotové a odzkoušené. Úprava řídící jednotky spočívá v tom, že se jí musí donutit dát víc nafty již v nižších otáčkách, kde standardní turbo ještě pořádně nedává, ale VNT už jo.
Jinak ty turba jsou více méně všechny stejné, liší se pouze rozměry a systémem upevnění (tvarem přírub). Ale vybrat to správné a hlavně vyladit, aby to pořádně fungovalo je fůra času. A pokud se to nedělá na více kusů, tak je ve výsledku nejlevnější to koupit hotové.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo TD5 kaput
Hned prve ktore sa nuka je gt20 z 2,5tdi v6 z koncernovych aut je ich hafo za smiesne ceny aj novych da sa otacat vyfukova cast po 90st. cize nieje problem ho natocit podla potreby. A co sa tyka toho ventilu tak sa odstrania mapy egr a miesto nich tam da mapy regulacie turba. Ale takych ludi je ako safranu vacsinou ich poznas podla toho ze ladia na na zatazovej brzde.
LR DEFENDER 110 SW