#146
Příspěvek
od Mattyfu » 25 říj 2014 20:38
Ahoj pánové, jelikož má Čárls technologickou přestávku, tak bych se chtěl zeptat na pár věcí.
Za a, zapalování, dá se v česku koupit fungl nový rozdělovač? Koukal jsem na aftermarket i do e-schopů zdejších prodejců a našel jsem leda vodotěsný a to za móc velkou raketu, nebo mi doporučíte bezkontakní zapalování? Jak se to montuje, kolik to stojí, je to spolehlivější jak nový rozdělovač? Zaslechl jsem že nové rozdělovače jsou čína a žádná sláva.
Za b, když jsem se hnal do Lysic, tak padlo rozhodnutí, namontovat vypínatelný stabík nebo zdvojit tlumiče, zkusím ty tlumiče, nestojí to moc a koukal jsem, že čárls tam to uchycení na rámu pro druhý pár má. Co potřebuji dolů na nápravu, omlouvám se za stupidní dotaz, ale nyní se nekouknu, auto nemám doma tak bych si připravil fidlátka až se mi vrátí.
Za c, když chci sundat pukový lift kastle, stačí, koupit jen nové silenbloky, nebo mi poradíte ještě něco.
Vím že nevymýšlím nic světoborného, ale ta cesta mi ukázala, kde bude potřeba nějaká opravička.
Jinak se jelo krásně, dálnice mezi 110-120 občas i víc, spotřeba 22L/100 km plynu, okresky 20L/100km plynu a jen co vyměním i čep na páce řízení bude se hned líp ovládat.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)