Řídící jednotka??, nebo všeho moc škodí??

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
LR

Řídící jednotka??, nebo všeho moc škodí??

#1 Příspěvek od LR » 06 kvě 2008 16:49

Zdravím všechny LRoveristy, na tomhle foru jsem nový, nebo spíše staronový, šmejdím tady již rok, mám LR Free SW Td4 r.v.:01, musím říci, že je tady množství zajímavých názorů po všech směrech. Nepatřím k těm co by se sáhnout do auta báli, snad taky proto, že se už 10let živím jako konstruktér v auto-průmyslu. LR byl pro mne vždy synonymem tvrdosti spolehlivosti a jednoduchosti, ale byl. Po koupi Free. jsem ho důsledně prolezl a k mému děsu zjistil, kolik "drátů" a k čemu všemu vedou. Je mi jasné proč zlobí, každý drát navíc je potencionální problém, a když to vše je "nacpáno" do řídící jednotky i s imobiliserem, tak se není co divit. To je můj poznatek, bohužel je to trend naší rozmazlené doby, každá prkotina "na elektriku" a ještě s logikou. Takže už ty auta neslouží nám, ale my jim a ještě za podpory tlusté peněženky. Ale jinak technicky povedené auto.

Osobně já mám zvláštní problém,a ještě pak jeden dotaz.
Problém je při oživení auta:(všechny ty běžné úkony dělám standardně pro LR Free.) odemknu, vložím klíček, oživím auto a startuji, startér točí a motor neblafne,(čerpadlo, relátka prověřeny-ok.), auto zamknu nechám inicializovat, pak znovu otevřu a "hups" auto naskočí na první protočení motoru. Již jsem hovořil s adminem, protože jsem několikrát otevřel auto nestandartně jen klíčem a LR to nemá rád!! Musím jen dálkovým, jenže to si řídící jednotka chybu tak "pamatuje"? a teď to "vrací", že zcela v náhodných časových úsecích musím pořádat tyto " manévry" a to i dva až tři za sebou, než se odblokuje jednotka a "milostivě" odblokuje čerpadlo. Pak zase šlape jako hodiny. Své úvahy nyní ponechám stranou a ptám se vás, co vy na to?? (možná je to dotaz i na admina)
A můj druhý dotaz je preventivní. LR Free. patří již k autům, že po odpojení staré baterie a montáži nové, tudíž autu "spadne" napětí, tak "navěky usne" a bez kódů jej neoživím?? Auto je dovoz z Itálie a i když po prvním majiteli a se všemi papíry, tak kartičky s kódy samozřejmě chybí!!! Všem předem díky za reakce.

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od alap » 06 kvě 2008 18:36

kody k imobiliseru by ti měli zjistit v každém autorizovaném servise. Nám ho k P38 řekli v Dordovi docela bez problémů. Trvalo to asi 5 minut než s ním přišli. (je pravda, že jsme je uháněli asi 3 měsíce)
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Oldman
Příspěvky: 486
Registrován: 12 led 2008 17:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Oldman » 06 kvě 2008 20:43

A znáte postup při zadávání kódů? V meganovi jsem to dělal pomocí tlačítka centrálu na palubní desce.

Odpovědět