Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

#41 Příspěvek od dava » 31 črc 2015 13:11

Acon píše:
dava píše:Jen dotaz:
po zamknutí měniče se mi ozve v tahu vibrace, taková je jako tlumená do podlahy....
Nestraším, len mne to vibrovalo tiež tak nejako podobne, podozrievali všeličo možné, hlavne predný kardan. kríž (ktorý je tam dodnes) a nakoniec sa ukázalo že niekto kto robil niečo na automate ešte predchádzajúcemu majiteľovi nepostrehol, že ten trojuholníkový plech čo drží menič je mierne ohnutý, možno 1-2mm (údajne sa to stáva při nehodách) a nedoliehal na ten 1000hran. Postupne sa uvolňovali piliny a bolo vymalované. Po repase a výmenen meniča vrátane plechu vibrácie skončili.

No, tak asi dojde řada na ten střední měnič co mám pod stolem... Ten plech podle mě může dostat na frak při montáži, při nehodě nemá jak. Vzhledem k tomu že mám v autě motor 16P, tak by to znamenalo, že může být. Podle kluků je to motor na fabrickou záruku měněnej
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

#42 Příspěvek od hifi » 31 črc 2015 19:09

objednaj si od Ashcrofta rovno novy HD flexplate, stoji tusim 65 GBP bez DPH. ja ho mam tiez.
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

#43 Příspěvek od dava » 15 říj 2015 11:26

Tak, po delší době pár dojmů, které jsem si zatím nikde nepřečetl:
- zjistil jsem že se měnič umí zamknout na dvou rychlostech v rozsahu D a na dvou ve 3. Trochu překvapení, nikde o tom nic není napsaný. Měnič zatím mám standard, auto bez chipu, komplet originál.

V módu D pokud se pořádně podrží plyn do kopce, tak zamkne 3 na cca 60 km/h, spadne na 2000 otáček. Při dalším intenzivním zrychlování se pak někde mezi 70-80 odemkne a zařadí 4 a po pár sekundách zamkne. Dělá mi to vždy, ale jen do většího kopce, nebo s lehkým vlekem kolem 500 kg . Otáčky se motají kolem 3000 pokud je odemčeno.
Pro místní- standardně to probíhá vždy na Skuhrovském kopci směrem od Lanškrouna na UO za esíčkem když mu šlápnu a podržím. Nebo na výjezdu z Březový nad Svitavou směrem na SY, z Mohelnice na MT.

V módu 3 je to stejné, ale zamyká 2 kolem 50 km/h a pak 3 kolem 60-70. Zátěž musí být větší, vlek nad 2 tuny a opět razantní plyn.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

#44 Příspěvek od Acon » 15 říj 2015 22:56

Ano, keď mu poriadne šliapneš na krk a vytáčaš tak zamyká aj na 2. No je jedno či si v D alebo 3. A keď zamkne 2ku tak to zrýchluje úplne skvele. Na 1. strane som doporučoval voliť za 3 před predbiehaním alebo skrátka ak třeba prudšie zrýchlovať. Ja tak robím při výjazd ena dialnicu a 3 nechám až po 120km, potom D. Samozrejme zamyká na oboch polohách.
Kickdown asi málokdo používa no ja som si na to zvykol, chvílu mu trvá kým si zamkne 2-3 alebo4 no potom ide
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
snusmumrik
Příspěvky: 125
Registrován: 24 črc 2012 07:14
auto: Discovery II
Bydliště: Košice, Trenčín

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

#45 Příspěvek od snusmumrik » 16 říj 2015 12:23

No ja keď potrebujem predbiehať, stlačím pod pákou tlačítko "S" a ono to ide parádne.

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

#46 Příspěvek od hifi » 16 říj 2015 17:46

ja sa priznam ze "S" mod som pouzil iba ked som kupil auto ci to funguje a ako, odvtedy som ho nikdy nepouzil a zrejme ani nemal potrebu
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1984
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

#47 Příspěvek od jbizik » 16 říj 2015 22:22

hifi píše:ja sa priznam ze "S" mod som pouzil iba ked som kupil auto ci to funguje a ako, odvtedy som ho nikdy nepouzil a zrejme ani nemal potrebu
:D - heh, tak aj ja sa priznam. Ten "S" mode som pouzil tiez raz a hned to bolo za 70Eur z povodnych 150. Vtedajsi vianocny darcek pre manzelku sa pekne predrazil.... :Ja blb:
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Technika jízdy s automatickou převodovku u DII Td5

#48 Příspěvek od Acon » 17 říj 2015 13:07

Len Ty máš V8 a tam to asi má zmysel. Při TD5ke to akurát viac hučí. :roll: :wink:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Odpovědět