tak kolegové, kdo mi poradí...mam asi rok 2.0 Td4 rok 2005, zpočátku bez problémů, postupně se začalo stávat že po startu se motor zadusí a zhasne, musím startovat dvakrát někdy i třikrát. Chytne vždy, ale nejde do otáček, párkrát se protočí a zadusí. Jinak když chytí, jede bez problémů, neškytá, necuká, naprosto bez závády.
Byl jsem už 3x u Hose v Jihlavě, diagnostika nic neukáže, čidlo vačky ok, palivové čerpadlo ok, váha vzduchu je trochu horší ale s novou se to nijak nezměnilo, žhavičky nové, vstřiky ok...prostě na to nepřijdem!
Co mělo trochu jiné hodnoty tak odpory na plynovém pedálu, čeká se až jim přijede něco na servis a porovnají hodnoty s druhým autem.
Pak ještě že by to mohl dělat plovák v nádrži nebo nějaké usazeniny, nechám ji vyčistit a pak už jedině řídící jednotka, jinak jsme zkoušeli úplně všechno....
Napadlo mě, kdybych nechal Frrečko přečipovat, měli nahrát znovu jednotku, je to tak?
Mockrát vám děkuji za tipy a rady!!
F1 startuje napodruhé, napotřetí - servis HOS nic nenašel
Moderátor: Safraporte
Re: FREELANDER I startuje napodruhé, napotřetí - servis HOS nic nenašel
Měnil jsi palivovy filtr? Není ucpaný, nebo nepřisává vzduch. Tlačí ti čerpadla jak mají?
Re: FREELANDER I startuje napodruhé, napotřetí - servis HOS nic nenašel
Palivový filtr je nový, vzduchový taky, žádná změna. Palivové čerpadlo tvrdí že tlakovali a je v pohodě, dost podezřele se u toho tvářili, ale tak snad by mi nelhali 
Asi nejvíce se u Hose přiklánějí k těm odporům na plynovém pedálu a jako poslední možnost si nechávají řídící jednotku.

Asi nejvíce se u Hose přiklánějí k těm odporům na plynovém pedálu a jako poslední možnost si nechávají řídící jednotku.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: FREELANDER I startuje napodruhé, napotřetí - servis HOS nic nenašel
Co tak zkusit p. Kučeru z Prahy ( objíždí všechny servisy LR a ne jen ty ) aby se na to podíval ... osobní zkušenost a je fakt dobrej na Land Roverykarlx1 píše: Asi nejvíce se u Hose přiklánějí k těm odporům na plynovém pedálu a jako poslední možnost si nechávají řídící jednotku.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "