LR zřejmě není auto, kdy by mohlo všechno alespoň chvilku fungovat
Sotva jsem opravil rám a kastli, zprovoznil imobilizér, odešla spojka. Těsně předtím jsem osadil nové rádio a novou baterku.
Bohužel, pokud nejedu týden, baterka nenatočí motor, jedině snad po trošku delším projetí.
Měl jsem cukání ji vrátit, stejná baterka mi předtím vydržela pět let, pak už se chovala jako ta nová - pokud jsem týden nejel, tak jsem musel nabíjet.
Dnes jsem ji odpojil a změřil odběr po jízdě, asi za hodinu - odběr je 150mA...!
Vzhledem k tomu, že se všechno odpojí po vytažení klíčku (rádio, zásuvka...) a vnitřní stmívání osvětlení nefunguje od nakódování nového DO ve Valmezu a je tedy vypnuté, nevím, co tento odběr způsobuje.
Centrál? Imobilizér?
Má někdo tip na co se zaměřit?
Jde to nějak a u někoho na Zlínsku změřit? Diagnostikou?
Nechce se mi před každým plánovaným odstavením auta odpojovat baterku...
Nadměrné vybíjení autobaterie
Moderátor: Miky_CZ
Nadměrné vybíjení autobaterie
Discovery je životní styl.
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Nadměrné vybíjení autobaterie
Mě na RRC vybíjelo baterku vyhřívání zámku... a pak se mi zbláznilo vyhřívání ostřikovačů... tak jsem to řešil tak že jsem tyhle vymoženosti odpojil...
Musim říct že jsem koukal jak z jara že to RRC z roku 93 má
Musim říct že jsem koukal jak z jara že to RRC z roku 93 má
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
- Koudy
- Příspěvky: 237
- Registrován: 07 led 2008 21:14
- tel.: 608984224
- auto: D3 TDV6
- Bydliště: Zvole u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nadměrné vybíjení autobaterie
Zkus rádio úplně odpojit a pak změř klidový odběr...
Když to nebude ono, tak odpojuj postupně jednotlivé okruhy a měř.
Pro začátek to stačí vytahováním pojistek a až přijdeš na to, která větev to je, tak už najít "škůdce" by mělo být lehčí.
Když to nebude ono, tak odpojuj postupně jednotlivé okruhy a měř.
Pro začátek to stačí vytahováním pojistek a až přijdeš na to, která větev to je, tak už najít "škůdce" by mělo být lehčí.
Re: Nadměrné vybíjení autobaterie
Na rádio mám podezření (a nevypínám ho ).
Předpokládám ale, že se odpojí po vytažení klíčku. Zhasne, ale kdo ví?
Ale hlodá to ve mě a mám v plánu to ráno omrknout (baterku jsem odpojil).
Mimochodem - nedávno jsem řešil imobilizér (bez něj fungovalo stmívání, ale samozřejmě jsem nenastartoval).
Po "vyřešení" opět stmívání nefunguje a navíc mi po uzamčení DO nebo klíčem svítí kroužek spínačky. Že by to bralo tolik? Nebo je tím detekován nějaký problém?
IMO je "nový", ale nespolupracoval s jednotkou na motoru a tak byl přehrán "šváb" z původní jednotky, možná s chybou.
Předpokládám ale, že se odpojí po vytažení klíčku. Zhasne, ale kdo ví?
Ale hlodá to ve mě a mám v plánu to ráno omrknout (baterku jsem odpojil).
Mimochodem - nedávno jsem řešil imobilizér (bez něj fungovalo stmívání, ale samozřejmě jsem nenastartoval).
Po "vyřešení" opět stmívání nefunguje a navíc mi po uzamčení DO nebo klíčem svítí kroužek spínačky. Že by to bralo tolik? Nebo je tím detekován nějaký problém?
IMO je "nový", ale nespolupracoval s jednotkou na motoru a tak byl přehrán "šváb" z původní jednotky, možná s chybou.
Discovery je životní styl.
- akrij13
- Příspěvky: 124
- Registrován: 05 čer 2013 18:01
- tel.: 605721321
- auto: freelander,Octavka
- Bydliště: Brno
Re: Nadměrné vybíjení autobaterie
mě to dělalo rádio. Bylo zapojený tak, že hrálo i bez zapnutí klíčku. Po vytažení klíčku sice zhaslo a vyplo se, ale furt tam byl minimální odběr ,za dva dny stání jsem nenastartoval. Nechal jsem to přepojit, že rádio hraje jen se zapnutým klíčkem, ale už to nevybíjí baterku.
Re: Nadměrné vybíjení autobaterie
Právě na to mám podezření.
Ale výměnu jsem provedl tak, že jsem origo rádio vytáhl a původní konektory jsem zasunul do nového.
Ale samozřejmě vnitřní zapojení rádia může být jiné, nebo žere víc než původní i ve "vypnutém" režimu.
Pokud si vzpomínám, obecně platí, že jeden z drátů (resp. jeho přivedení na +12V) určuje, že rádio hraje i po vypnutí klíčku - jen si nejsem už jistý který to je, snad červený. To jsem vždycky bral jako plus, ale u LR to tak není.
Mě rádio po vysunutí klíčku zhasne (a po sepnutí se ohlásí "welcome" -má malý display na filmy nebo couvací kameru), takže se tváří jako OFF.
Zkusím nahlídnout
Ale výměnu jsem provedl tak, že jsem origo rádio vytáhl a původní konektory jsem zasunul do nového.
Ale samozřejmě vnitřní zapojení rádia může být jiné, nebo žere víc než původní i ve "vypnutém" režimu.
Pokud si vzpomínám, obecně platí, že jeden z drátů (resp. jeho přivedení na +12V) určuje, že rádio hraje i po vypnutí klíčku - jen si nejsem už jistý který to je, snad červený. To jsem vždycky bral jako plus, ale u LR to tak není.
Mě rádio po vysunutí klíčku zhasne (a po sepnutí se ohlásí "welcome" -má malý display na filmy nebo couvací kameru), takže se tváří jako OFF.
Zkusím nahlídnout
Discovery je životní styl.
- mizo.baci
- Příspěvky: 152
- Registrován: 01 říj 2010 13:09
- tel.: 604403568
- auto: DI 300Tdi, Fabia I
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nadměrné vybíjení autobaterie
Mě to dělal spínač osvětlení ve sloupku u dveří řidiče. Poznal jsem to náhodou, když jsem dal do stropního osvětlení ledky a oni při zavřených dveřích lehce mžouraly. Po vyndání spínače jsem objevil lehce ošoupaný kablík.
Re: Nadměrné vybíjení autobaterie
Takže je pár věcí jinak - zdá se....
Protože je baterka nová, měl jsem na ni sice podezření, ale když jsem naměřil ten odběr 150mA, v duchu jsem se omluvil prodejkyni, že jsem chtěl baterku reklamovat.
Jenže dnes jsem zjistil, že přece jen to s tím odběrem bude jinak.
Odběr je sice 150mA, ale spadne na 40mA (což taky není nejmíň) po odpojení pojistky č.12 a taky po určité době, když auto usne...
Takže na vině je zřejmě fungl nová baterka.
Když jsem v sobotu taktak nastartoval a pak dojel domů, odpojil jsem baterku úplně.
No a dnes se po jejím zapojení ani nerozsvítily kontrolky, jen rádio, DO ještě taky, ale neochotně.
Tedy i jízdou oživená baterka se samovybitím během 4 dnů dostala na nepoužitelnou úroveň.
Napětí jsem neměřil, stejně by při jakémkoliv odběru spadlo na úplně jiné hodnoty.
Tak jsem zvědav, jak dopadne pokus o reklamaci z internetového obchodu - je to v Sokolově, takže osobní návštěva nehrozí....A dodák mi s baterkou nedošel, jen objednávka k přepravě, kde je její jméno.
Na baterce je nějaký těžce čitelný kód, dá se někde dohledat rok výroby?
Protože je baterka nová, měl jsem na ni sice podezření, ale když jsem naměřil ten odběr 150mA, v duchu jsem se omluvil prodejkyni, že jsem chtěl baterku reklamovat.
Jenže dnes jsem zjistil, že přece jen to s tím odběrem bude jinak.
Odběr je sice 150mA, ale spadne na 40mA (což taky není nejmíň) po odpojení pojistky č.12 a taky po určité době, když auto usne...
Takže na vině je zřejmě fungl nová baterka.
Když jsem v sobotu taktak nastartoval a pak dojel domů, odpojil jsem baterku úplně.
No a dnes se po jejím zapojení ani nerozsvítily kontrolky, jen rádio, DO ještě taky, ale neochotně.
Tedy i jízdou oživená baterka se samovybitím během 4 dnů dostala na nepoužitelnou úroveň.
Napětí jsem neměřil, stejně by při jakémkoliv odběru spadlo na úplně jiné hodnoty.
Tak jsem zvědav, jak dopadne pokus o reklamaci z internetového obchodu - je to v Sokolově, takže osobní návštěva nehrozí....A dodák mi s baterkou nedošel, jen objednávka k přepravě, kde je její jméno.
Na baterce je nějaký těžce čitelný kód, dá se někde dohledat rok výroby?
Discovery je životní styl.