No ono Range Roverem také jezdí každý komediant -- viz druhou polovinu stránkyPotapěč píše:S Grand Cherokee jezdí kdejaký kolotočář.![]()
Land Rover Range Rover, pomoc pri koupi
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Ach ano, maringotky. Znám. Jenže to musí člověk každou chvíli posadit na břicho, a nevím nevím, zda v tomto případě extended height pomůže...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
-
Badus
Já myslim, že je jedno, kdo v tom jezdí, ať si jezdí každý v čem chce... ale jedna věc je podle mě nezměnitelná. Sednete-li si do RR, i když je 10 let starý, je z něj cítít majestátnost, pohodlí, luxus... sednete-li si do Granda, je z něj cítit druhořadý americký "džíp". Nechci se nijak dotknout Jeepu, sám jsem ho měl a nebylo to špatný auto, ale dle mého názoru jsou ty auta nesrovnatelný.. krom toho, že jsou to teda obě takový krabice na kolech..
) i když musím uznat že A38 zvenku může někomu připadat jako dědeček oproti Grandu 2000-06, ale zase porovnání interiéru a vlastností jasně vystihuje proč jeden stojí nový 3mio a druhý 1,8mio.
Druhá věc je, že koupit RR v dobrým stavu je opravdu o dost větší oříšek, než koupit Granda v super stavu...
Ale řekl bych, že je to hlavně dáno množstvím ojetin na trhu...
Druhá věc je, že koupit RR v dobrým stavu je opravdu o dost větší oříšek, než koupit Granda v super stavu...
-
Jirka
zoto by mohla byt ta konzoloe v dreve. http://www.rimmerbros.co.uk/cgi-bin/rim ... erior_trim
Myslím, že OC už se Rymmersáků ptal a nemajíJirka píše:zoto by mohla byt ta konzoloe v dreve. http://www.rimmerbros.co.uk/cgi-bin/rim ... erior_trim
Ono s tím dřevem je to poněkud nadnesený. Já si pod slovem dřevo představím konzolu, která je dřevěná, ze dřeva o tloušťce několik mm. To, z čeho má RR středovou konzolu je stejnej matroš, jako v okolí řadicí páky. Tzn. plast, ikdyž na něm patrně bude zalitá tenká vrstva dřevěný dýhy, takže to pak dohromady tvoří kompaktní celek a neodlupuje se to jako polep. Ale říkat tomu dřevo
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Tak nějak... Nehledě k tomu, že tohle je (a) RHD, (b) skoro jistě panel kolem ovladačů oken 
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
-
paloSK
Dlho strasne dllho som chcel Range. Po niekolkych konzultaciach s majitelmi (dvoma) tak DSE urcite nie. Mal som si aj moznost ho vyskusat a to auto nejede. Tak som zacal pokukovat po 4,6. Spotreba u mna nehra az taku rolu aj ked som sa nad tym zamyslel ked som niekde na US fore cital ako si amici stazuju ze to vela zerie.
Na koniec som sa rozhodol pre Granda. Tieto novsie Range (po roku 1994) maju uz hojne elektroniky a nie su prave najspolahlivejsie. Najblizsi schopny servis je vo Viedni. Grand do roku 1999 je opravitelny na kolene. Elektroniku co obsahuje je skor komfortny doplnok ako podstata auta. Nahradne diely su tiez lacnejsie.
Ja to auto chcem hlavne na volny cas a nie na reprezentativne ucely. Na to mam ine auto. V tomto pripade nie som zastancom univerzalnych rieseni.
Range si urcite doprajem ale bude to classic a spotrebuje mi hodne casu aby som ho dal do poriadku. Takze si musim pockat az ten cas bude.
Na koniec som sa rozhodol pre Granda. Tieto novsie Range (po roku 1994) maju uz hojne elektroniky a nie su prave najspolahlivejsie. Najblizsi schopny servis je vo Viedni. Grand do roku 1999 je opravitelny na kolene. Elektroniku co obsahuje je skor komfortny doplnok ako podstata auta. Nahradne diely su tiez lacnejsie.
Ja to auto chcem hlavne na volny cas a nie na reprezentativne ucely. Na to mam ine auto. V tomto pripade nie som zastancom univerzalnych rieseni.
Range si urcite doprajem ale bude to classic a spotrebuje mi hodne casu aby som ho dal do poriadku. Takze si musim pockat az ten cas bude.
-
Návštěvník
-
Jirka
No, muj cas nakupu se blizi, takze jestli opravdu mas moznost dovest neco z nemecka, tak se ozvi: novak@wircom.sk . Uz jsem se dival na mobile.de, a zda se, ze ceny sou tam opravdu lepsi. Potrebuju to privest na Slovensko, mozna se domluvime na spolupraci( jasne, ze ne gratis).Anonymous píše:Tak tady čtu vyše názory na RR a nevím jestli špatně nakupujete nebo jsou tady překupníci jen zloději, ale já můžu momentálně mít Range Rover 2.5 DSE r.v 96 150 000 km plné servisy ! za 200 000 kč od přímého majitele v SRN.Tak nevím.
-
Jirka
Neco pro zajimavost
Tak jsem dnes zjistoval ceny prestaveb na plyn 4,6 osmihrnek
Asi takto:
Prestavba na LPG: 58 000,- Sk
Emisný test:( prej v cechach, na slovensku se to nedele, zaridi firma co provede montaz) 8 000,- Sk
Osobni homologace: ( vyzkumak v Ziline) 12 000,- Sk + cesta do Ziliny cca 400 Km
Nova Stk + EK : nevim presne ale cca do 2000,- Sk
Zapis do TP: 500,- Sk
V pripade dovozu SK znacky: 8 000,- Sk + dovoz
Suma sumarum: 91 000,- Sk + pripadny dovoz
To by mi na auto s puvodne planovanych 380 zbylo 280 000 Sk ( cca 220 000 Kč)
A ZA TY PRACHY JE JENOM SCHADE.
Takze skvelej 136 konovej turbochrocht se rysuje( k nelibe nekterych prisedicich
)
Kdyby to nekoho zajimalo, tak telefon do Ziliny do toho vyzkumaku primo na toho technika : 0903 822 407
Tak, tak a OFFum zdar.
Tak jsem dnes zjistoval ceny prestaveb na plyn 4,6 osmihrnek
Asi takto:
Prestavba na LPG: 58 000,- Sk
Emisný test:( prej v cechach, na slovensku se to nedele, zaridi firma co provede montaz) 8 000,- Sk
Osobni homologace: ( vyzkumak v Ziline) 12 000,- Sk + cesta do Ziliny cca 400 Km
Nova Stk + EK : nevim presne ale cca do 2000,- Sk
Zapis do TP: 500,- Sk
V pripade dovozu SK znacky: 8 000,- Sk + dovoz
Suma sumarum: 91 000,- Sk + pripadny dovoz
To by mi na auto s puvodne planovanych 380 zbylo 280 000 Sk ( cca 220 000 Kč)
A ZA TY PRACHY JE JENOM SCHADE.
Takze skvelej 136 konovej turbochrocht se rysuje( k nelibe nekterych prisedicich
Kdyby to nekoho zajimalo, tak telefon do Ziliny do toho vyzkumaku primo na toho technika : 0903 822 407
Tak, tak a OFFum zdar.
-
Jirka
Tady maji jeden uz s plynem, ale bohuzel lehce shnitej ram
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=3143512
A tady jeden peknej i automatem
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=3549956
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=3143512
A tady jeden peknej i automatem
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=3549956
-
Yorkin
Taky bych chtěl jednoho ;-)
Tak to vypadá, že jsem se konečně rozhoupal a rozhodl pro RR P38. Na motoru mi v zásadě nezáleží, najedu s ním max. 5000 km/rok a na rychlé (blízko 200km/h) cestování Praha-Paříž mám jiné auto. U nás je jich sice málo a neznám nikoho, kdo by byl schopný zařídit dovoz z D, a navíc je mi dost nejasná cenová politika různých bazaristů, ale pár kousků mi do oka padlo. Neviděli jste náhodou někdo tenhle:
http://www.tipcar.cz/karta//1181282416/ ... 790019.htm
nebo
http://www.tipcar.cz/karta//1181282416/ ... 690012.htm
nebo
http://www.tipcar.cz/karta//1181282416/ ... 330012.htm
Moc děkuji za pomoc, nejsem nějaký extra automechanik a víc hlav...
.
http://www.tipcar.cz/karta//1181282416/ ... 790019.htm
nebo
http://www.tipcar.cz/karta//1181282416/ ... 690012.htm
nebo
http://www.tipcar.cz/karta//1181282416/ ... 330012.htm
Moc děkuji za pomoc, nejsem nějaký extra automechanik a víc hlav...
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Land Rover Range Rover, pomoc pri koupi
Občerstvím starú tému. Nejaké rady tu už padli, ale prešlo pár rokov a určite sú nové postrehy.Zvažujem kúpu benzínového LR. Vzhľadom na to, že ceny benzínových DII sú dosť vysoké prikláňam sa k RR P38. Ide o to, že momentálne mám v zornom poli 3 kusy. Jeden je tu predávaný za 8000,- ktorý, ak je naozaj v popisovanom stave, je kandidátom. Dnes ráno sme u mňa na terase popíjali kávu so susedom, ktorý mi dal typ na jednu leasingovku, ktorá má v ponuke nejaké LR a je tam P38 4.0 SE r.v.99" za 3700,- a 4.6l HSE r.v. 97" za 2500,- Obe sú na pohľad v dobrom stave, ešte sa na to pôjdem pozrieť a previezť sa. Otázka znie:
Koľko mám rátať na repas P pruženia s výmenou vankúšov za dlhé?
V prípade prasknutého bloku, koľko stojí oprava?
Čo ešte dať preventívne povymieňať aby to auto ako tak spolahlivo slúžilo?
Ak kúpim benzínový LR, nenajazdím na ňom viac ako 10 000km za rok, pretože to budem mať len pre radosť a tak každodenné jazdenie nehrozí.
Koľko mám rátať na repas P pruženia s výmenou vankúšov za dlhé?
V prípade prasknutého bloku, koľko stojí oprava?
Čo ešte dať preventívne povymieňať aby to auto ako tak spolahlivo slúžilo?
Ak kúpim benzínový LR, nenajazdím na ňom viac ako 10 000km za rok, pretože to budem mať len pre radosť a tak každodenné jazdenie nehrozí.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.