Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Moderátor: Miky_CZ
Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Narazil jsem při třídění nepotřebných dílů na jednu perlu od Britpartu, tak jsem si řekl, že založím vlákno, které jsem chtěl založit už dávno - člověk se každý den setkává s naprosto příšernou kvalitou některých aftermarketových dílů, některé jsou životu nebezpečné, některé "jen" způsobí nějaké škody, že se díky nim něco zničí, některé způsobí škody tím, že se oprava musí dělat znova po pár týdnech...
Jedna perla - brzdový válec na S2A od Britpart, zřejmě odlité v nějaké pískové formě (nevím nejsem odborník), povšimněte si, že jsou zřejmě i odlité závity na trubičky, není to vůbec vyřízlé načisto. Toto bych si do auta nikdy netroufl dát a je vůbec otázka jestli se do toho trubičky dají zašroubovat. Kdyby to chtěl někdo do sbírky kuriozit tak daruji za odvoz.
Máte-li někdo něco podobného tak sem s tím.
Jedna perla - brzdový válec na S2A od Britpart, zřejmě odlité v nějaké pískové formě (nevím nejsem odborník), povšimněte si, že jsou zřejmě i odlité závity na trubičky, není to vůbec vyřízlé načisto. Toto bych si do auta nikdy netroufl dát a je vůbec otázka jestli se do toho trubičky dají zašroubovat. Kdyby to chtěl někdo do sbírky kuriozit tak daruji za odvoz.
Máte-li někdo něco podobného tak sem s tím.
Country boy...
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
a právě proto jsou Japonci spolehlivější ....prakticky na ně neexistuje druhovýroba.takže sice když něco odejde,tak je to drahé,ale vydrží to dalších 10 let kdežto na LRku je polovina dílů vyměněna za tyto ,,sra.ky" které se musí měnit co půlrok
- radekd
- Příspěvky: 305
- Registrován: 01 pro 2013 12:50
- tel.: 608337230
- auto: DII 2x 01 04, D4
- Bydliště: Pec pod Sněžkou
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
zdar, tak stejná zkušenost s hl. brzdovým válcem na DII. Musím objektivně říct, že vzhledově vypadal lépe než ten tvůj, ale hned po montáži tekl..... foto bohužel nemám, víc jsem to neřešil bo jsem ho bral přímo z Anglie. Po výměně vnitřností už plní svou funkci. Další věc co moc nevydrží od Britpartu jsou dle mých zkušeností uhibaly do Watťáku.
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Jde jen o to co si člověk koupí za kvalitu, u LR má možnost volby, u Japonce ne. Takže se nedá říct, že Japonec je spolehlivější než LR. LR je stejně spolehlivé pokud majitel používá kvalitní dražší díly.tomáš štěpnička píše:a právě proto jsou Japonci spolehlivější ....prakticky na ně neexistuje druhovýroba.takže sice když něco odejde,tak je to drahé,ale vydrží to dalších 10 let kdežto na LRku je polovina dílů vyměněna za tyto ,,sra.ky" které se musí měnit co půlrok
Country boy...
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
mě je to jasné. bohužel drtivá většina kupuje na LR to levné ...a pak je na každé akci nějaký porouchaný LR a působí to blbě na veřejnost
- VencaZE
- Příspěvky: 3570
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Naposledy jsem byl fascinovaný tlumičem řízení od Britpartu který se standartně sám roztahuje a tím pádem má postižené vozidlo funkci automatické jízdy v kruhu .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
asi plynokapaliňák
- peppino
- Příspěvky: 723
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Myslím,že kvalita výrobků není vždycky o ceně.Rover píše:Jde jen o to co si člověk koupí za kvalitu, u LR má možnost volby, u Japonce ne. Takže se nedá říct, že Japonec je spolehlivější než LR. LR je stejně spolehlivé pokud majitel používá kvalitní dražší díly.tomáš štěpnička píše:a právě proto jsou Japonci spolehlivější ....prakticky na ně neexistuje druhovýroba.takže sice když něco odejde,tak je to drahé,ale vydrží to dalších 10 let kdežto na LRku je polovina dílů vyměněna za tyto ,,sra.ky" které se musí měnit co půlrok
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
no nechcu aby se to tady ve vlakne zvrhlo na diskuzi o spolehlivosti jednotlivych znacek, ale proste mne to neda, zvlast kdyz uz to tady nekdo natuknul mam defa relativne chvilku, asi dva tri roky. a musim zaklepat, ze zatim naprosto cajk. a co se tyka te povestne nespolehlivosti LR, tak co tak sleduju vsude mozne fota a cestopisy z expedic, tak tam vidim uplne stejne rozbite toyoty, nissany a miciny. takze bych byl opatrny. vsichni vsude zvatlaji o spolehlivosti patrolu a toyek a pak mrknes na fotky z expedic a tretina jich je o tom, jak tam borci lezi pod zvednutym autem a neco resi. takze bych byl v klidu, je to asi vsude stejne
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
v skutocnosti to nema so znackou nic spolocne, vsetko co sa pouziva potrebuje udrzbu. ak to nema udrzbu tak sa to kaziAdam P. píše:no nechcu aby se to tady ve vlakne zvrhlo na diskuzi o spolehlivosti jednotlivych znacek, ale proste mne to neda, zvlast kdyz uz to tady nekdo natuknul mam defa relativne chvilku, asi dva tri roky. a musim zaklepat, ze zatim naprosto cajk. a co se tyka te povestne nespolehlivosti LR, tak co tak sleduju vsude mozne fota a cestopisy z expedic, tak tam vidim uplne stejne rozbite toyoty, nissany a miciny. takze bych byl opatrny. vsichni vsude zvatlaji o spolehlivosti patrolu a toyek a pak mrknes na fotky z expedic a tretina jich je o tom, jak tam borci lezi pod zvednutym autem a neco resi. takze bych byl v klidu, je to asi vsude stejne
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
no tak nějak jsem to myslel – když se staráš, jsi cajk. když na to prdíš, tak je velká pravděpodobnost, že se ti to někde vysype. bez ohledu na značku vozidla.
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Rozumím ale na začátku jsem to myslel trošku jinak = co za šunt si dnes dovolí někdo prodávat jako plnohodnotný ND...
A další kousek - nakřivo nalisované ozubené kolo olejového čerpadla na hřídelku vedlo k vydření materiálu na těle olejové pumpy vedlo k výraznému sníženi tlaku oleje a pokud by se to včas neodhalilo tak zadření motoru. Cena materiálu a opravy při včasném odhalení cca 16 000-,Kč. Motor 4.6V8 v RRC. Nový ND koupený v Paddock Spares. Vyosení nebylo okem viditelné a nikoho nenapadlo, koho by to taky napadlo, to přeměřovat.
A další kousek - nakřivo nalisované ozubené kolo olejového čerpadla na hřídelku vedlo k vydření materiálu na těle olejové pumpy vedlo k výraznému sníženi tlaku oleje a pokud by se to včas neodhalilo tak zadření motoru. Cena materiálu a opravy při včasném odhalení cca 16 000-,Kč. Motor 4.6V8 v RRC. Nový ND koupený v Paddock Spares. Vyosení nebylo okem viditelné a nikoho nenapadlo, koho by to taky napadlo, to přeměřovat.
Country boy...
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
... tak prispejem aj ja trosku (uz sa tu tie fotky objavili) nie je to sice shitpart ale stalo sa (a za jazdy) ...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
to ale dostalo někdy určitě pořádnou ránu žejo?
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
... nie nedostalo. Je to novy diel cca 2mes po kompletnom repase napravy na aute a cca 8tkm po ceste ziadny teren. Keby som to znicil pouzivanim tak to sem nedavam.tomáš štěpnička píše:to ale dostalo někdy určitě pořádnou ránu žejo?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
tak v tom případě....to je strašný
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
Loni mi odešla spojka po pár tisících km v běžném provozu (ne terén).
Bylo to v koloně, dlouho jsme popojížděli. Ale vzhledem k tomu, že se hlásila předem (občas se ne úplně vracel pedál), s kolonou to souviselo asi "jen" tím, že byla občas trochu v záběru i na neutrál.
Ale mám možná hloupý dotaz - je lepší v koloně popojíždět na redukci?
Bylo to v koloně, dlouho jsme popojížděli. Ale vzhledem k tomu, že se hlásila předem (občas se ne úplně vracel pedál), s kolonou to souviselo asi "jen" tím, že byla občas trochu v záběru i na neutrál.
Ale mám možná hloupý dotaz - je lepší v koloně popojíždět na redukci?
Discovery je životní styl.
Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů
rovnaky osud mala Britpart HD spojka - teda lozisko v kamaratovom Defiku. Lozisko vydrzalo tak 700 cestnych kilometrov, jeden Tisovec a rozpadlo sa tusim druhy den na Croatia Trophy Tiez to vydralo aj drziak loziska.
Upravim trosku Tvoju anamnezu...to, ze to odislo siviselo prave s tym, ze "zaberala dlho naprazdno" - tzn. ak chapem spravne, drzal si ju vymacknutu, alebo sa nevratila (tzn. pridrety posuv na uchyte). Tym padom bolo lozisko pod stalym zaberom az sa zapieklo.
Nieje dovod, aby si v kolone radil redukciu.
Upravim trosku Tvoju anamnezu...to, ze to odislo siviselo prave s tym, ze "zaberala dlho naprazdno" - tzn. ak chapem spravne, drzal si ju vymacknutu, alebo sa nevratila (tzn. pridrety posuv na uchyte). Tym padom bolo lozisko pod stalym zaberom az sa zapieklo.
Nieje dovod, aby si v kolone radil redukciu.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS