Ja s tim asi souhlasim, protoze nic neni jen bile nebo cerne, vsechno ma plusy i minusy. To ze vsechno smeruje k tomu jak to bylo v te pohadce Wall-i, to uz je pak na vetsi zamysleni a diskuzi. Ideal je mozna mit nejaky to moderni na jezdeni a popelnici se srdcem a dusi na ty ostatni prozitky. Ale to je taky otazka potreby, vkusu, penez atd. Ta auta se nekam posouvat musi, pokrok nezastavis a lidi taky musi mit praci...Tomas K (tkala) píše:Ivane při vší úctě to není odpověď na mou otázku.
Nicméně vyseparuju z ní... auto by mělo mít minimum elektroniky a nemělo by mít asistenty... Asistenty ničeho? ABS ano? Elektroniku žádnou? Pokud ano tak jakou? Proč? Kvůli spolehlivosti nebo proto aby s ním nemohli jezdit neumělové?
Proč se na to ptám... Jednak mě zajímá, co se skrývá za pohoršenými výkřiky a jednak tak nějak tuším, že z toho popisu vyleze "300" def. Ale takový auto je dneska neprodejný. Ne protože to někdo nařídil, ale protože už by to jako nový koupilo minimum lidí i firem. Mě taky štve, že mi do defa teče a je v něm kravál. A nevadí mi, že to má posilovače a klimu... Takže oproti seriím vlastně zbytečně složitý auto. Každá automobilka bude dělat auta, jaký lidi budou kupovat. A samozřejmě pak je tady banda staromilců, která je ale silně minoritní. No a ti si pořídí starého defa, budou s ním jezdit dokud to půjde a pak, pokud na to budou mít, místo toho, aby dali milion za nový auto, dají skoro stejný prachy za resuscitaci toho starýho. I já doufám, že na renovaci našeho defa budu mít, až na ní dojde...
To jsem se rozkecal.
Tom
Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Omlouvám se, myslel jsem, že odpovídáš, když jsi použil citaci.

A k těm přesunům vs. řízení - drtivá většina lidí se ale chce bezpečně a rozumně rychle dostat z bodu A do bodu B. Není nás moc, který řízení dlouhodobě baví. A jsme zpátky u jádra pudla, pro nás, pár exotů se prostě auta nevyplatí dělat.
Tom
Nemyslím si, že je to cílem automobilek. Jejich cílem je prodat. A kdyby lidi chtěli jednoduchý auta, dělali by je. Lidi ze sebe to stádo dělají sami a ještě za to chtějí platit.... I já. I mě se třeba líbí asistent brždění, protože bydlíme na kopci a při náledí jsem rád, že se rozdělí brzdný efekt elektronikou. Každý máme tuhle hranici jinde. A i ty automobilky dělají různý stupně blbuvzdornosti. Třeba jednou bude dražší auto bez sistentů.Rover píše: ... V podstatě jde o to, že mně přijde nesmyslný ten trend, který směřuje k tomu udělat z lidí nesamostatné, neschopné tupé ovce...

A k těm přesunům vs. řízení - drtivá většina lidí se ale chce bezpečně a rozumně rychle dostat z bodu A do bodu B. Není nás moc, který řízení dlouhodobě baví. A jsme zpátky u jádra pudla, pro nás, pár exotů se prostě auta nevyplatí dělat.

Tom
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tomas K (tkala) píše:Ivane při vší úctě to není odpověď na mou otázku.
Nicméně vyseparuju z ní... auto by mělo mít minimum elektroniky a nemělo by mít asistenty... Asistenty ničeho? ABS ano? Elektroniku žádnou? Pokud ano tak jakou? Proč? Kvůli spolehlivosti nebo proto aby s ním nemohli jezdit neumělové?
Proč se na to ptám... Jednak mě zajímá, co se skrývá za pohoršenými výkřiky a jednak tak nějak tuším, že z toho popisu vyleze "300" def. Ale takový auto je dneska neprodejný. Ne protože to někdo nařídil, ale protože už by to jako nový koupilo minimum lidí i firem. Mě taky štve, že mi do defa teče a je v něm kravál. A nevadí mi, že to má posilovače a klimu... Takže oproti seriím vlastně zbytečně složitý auto. Každá automobilka bude dělat auta, jaký lidi budou kupovat. A samozřejmě pak je tady banda staromilců, která je ale silně minoritní. No a ti si pořídí starého defa, budou s ním jezdit dokud to půjde a pak, pokud na to budou mít, místo toho, aby dali milion za nový auto, dají skoro stejný prachy za resuscitaci toho starýho. I já doufám, že na renovaci našeho defa budu mít, až na ní dojde...
To jsem se rozkecal.
Tom
Zároveň s tebou souhlasím a zároveň ne. ono někdy ty "vylepšení" jsou spíše krokem zpět. je to jako s novými telefony je tam takových vymožeností které použije jen pár jedinců a zbytek si to koupí a ani neví co tam je.
Já osobně kdybych měl milion a rozhodoval se jakého defíka koupit tak ten nový to nebude, nebude to ani Puma. bude to bud td5 nebo 300tdi, serie. je to jako se starými domy! Když si ve starým domě cítíš tu duši to že ten dům bud tě má rád-přijal tě(líbí se ti a přijdeš si že tam patříš) nebo tě nepřijal(nelíbí se ti nebo si tam přijdeš divně).A u nového domu? máš vždy neutrální pocit.
Tak já to mám u nových aut, je to hezké, je to pohodlné, pěkně to jede ale něco tomu chybí a to něco je pro mne rozhodující. To pro mě má starý def. Mě je 25 a jsem rád že jsem si tohle auto mohl koupit.
Připomíná mi to rozhovor s kamarádem když jsem mu říkal že mě def vyšel na pomalu 300. On mi Odvětil a proč sis třeba nekoupil nějakého bavoráka? Já na to no: zaprvé se mi nelíbí(relativní), za druhé se v tom necítím dobře a za třetí def bude za 10 let dražší než tenhle bavorák - a to je pro mne opět rozhodující! Přenechám tady po sobě (snad) něco velmi cenného a něco co budu milovat celý svůj život. To u nového defa člověk bude hledat těžko - bude to už jenom a vždy spotřební zboží. Nová auta nemají ten potenciál, je to na jedno brdo bud to má větší kola, víc elektroniky a nebo spíše se přetahují s tím jak dobře ti budou tyhle nebo tamty lépe masírovat ego.
Dnes už je málo aut co mají duši - spíše žádná. Samozřejmě se na toho svého sem tam zlobím a postraším ho prodejem ale on se mi vždy odvděčí a to tím že mi vykouzlí úsměv na tváři, v novém autě jsem to nikdy neměl, maximálně tak vzrušení z výkonu ale to je celé. Tímto končí éra drsného auta které dokázalo hýbat s lidskými emocemi a vzniká něco co bude pro masy (je to logický krok pro ekonomiku ale nelogické k lásce movitých věcí)
300TDI---The Legend begins
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Napsáno hezky, souhlasím, taky nějaký to starý auto mám. Jen automobilku to neudrží nad vodou a její zaměstnance neuživí.... 
Takže kluci pojďme si oprašovat ty naše serie a defy a nechme automobilku ať se snaží zachovat značku LR. Ještě nedávno by na to nikdo nevsadil ani zlámanou grešli. A my doma napjatě čekáme na novýho defa, protože se nám (kupodivu hlavně manželce) líbí víc než D5.
Tom

Takže kluci pojďme si oprašovat ty naše serie a defy a nechme automobilku ať se snaží zachovat značku LR. Ještě nedávno by na to nikdo nevsadil ani zlámanou grešli. A my doma napjatě čekáme na novýho defa, protože se nám (kupodivu hlavně manželce) líbí víc než D5.

Tom
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Na to nejde odpovědět. Každý majitel na to má uplně jiná měřítka. A konec konců, dobrý off jde vyladit nejspíš skoro z každé značky.Tomas K (tkala) píše:Chlapi jak vypadá správný offroad? Takový, aby to nebyl speciál pro pár lidí na trial nebo superbahnění, případně na expedici - opravdu EXPEDICI do končin, kde jsou bílá místa na mapě.
Díky
Tom
Pro mě je můj předpotopní Defík kámoš do nepohody. Nikdy neprotestuje a udělá vždycky jen to co mu řeknu. Nemusím ho nikomu půjčovat protože s ním mý známí neumí/nechtejí/ bojí se/stydí se jezdit

Nemyslím že je to nejlepší off. Je prostě jednou z dobrých variant. Někdy si ale říkám že modernější offroud by mým zádům prospěl. Takže ani sám sobě nedokážu takovou otázku zodpovědět, resp. taková otázka pro mě není vůbec zajímavá. Pracuju s tím co mám a co se mi líbí

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Rover píše:Tomas K (tkala) píše:Chlapi jak vypadá správný offroad? Takový, aby to nebyl speciál pro pár lidí na trial nebo superbahnění, případně na expedici - opravdu EXPEDICI do končin, kde jsou bílá místa na mapě.
Land Rover vyrábí už jen "vozy kategorie džungle na parkovišti obchodního centra"... Auta prošpikované elektronikou pro zhýčkané majitele, kteří musí mít na každou blbost čudlík... protože nejsou schopní žádné manuální činnosti. Je to totální degenerace řidiče. Mimochodem LR už testuje je i autonomní řízení v terénu... tedy že auto se bude v terénu řídit samo, "řidič" jen navolí kam chce jet. Těm několika, kteří tady nad tím slintají a hned si to poběží koupit samozřejmě novou hračku přeji, ale pro mně osobně to jsou naprosto vyhozené peníze za něco co dělá z řidiče nesvéprávné ovce. Vždyť někteří řidič už dneska neumí ani couvat a parkovat bez těch "asistentů".



...to už opravovat rozhodně nechci

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- KENY
- Příspěvky: 763
- Registrován: 20 říj 2011 19:21
- tel.: +420725929400
- auto: Nějaký ten LR
- Bydliště: u nás na západě!!!
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Patriku,to se nebude opravovat!Co dva měsíce se přes sít stáhne nový software a po dvou letech vymění! !!
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4202
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Aproppo nerikalo se pred lety toto obdobne i o L322 a dnes ji maji vsichni servisaci a vrakovistnici na jezdeni???
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ne všechny výtvory od LR se mi líbí, ale D5 ani nový Def mě nijak neuráží a dokážu si představit, že s nimi budu jezdit. Určitě to udělám raději, než v případě zmiňovaného Yetiho.
Čím dál častěji slyším, jak jsou dnešní auta složitá a nespolehlivá, ale co si pamatuju, tak ty úžasný a spolehlivý auta z dob minulých najezdila za svůj dlouhý život to, co dnes ve spoustě případů najezdí auto za tři, čtyři nebo pět let. V době mého mládí byla cesta z Moravy do Prahy celodenní výlet. Dneska si tam odskočím a za chvíli jsem zpátky. Dříve dojet někam do Afriky byla velká expedice s velkou dávkou asketismu. Dneska je to výlet na pár dní v teple (nebo chladu) a v pohodlí.
Žádné z úžasných aut, která jsem kdy obdivoval nebo obdivuji od stylu nebo technické výjimečnosti přes to, co s nimi někdo dokázal až po neuvěřitelné množství vyrobených kusů nebo posměch, který sklízela, než prokázala opodstatněnost své existence, bych nechtěl vlastnit z jiného důvodu, než je právě ten obdiv a sběratelství, případně možnost se s nimi příležitostně potěšit.
Pokud potřebuji auto pro jeho primární účel, kterým je mě dopravovat a šetřit můj čas, určitě si dnes nevyberu stoletý kosti-třas, který nejede, netopí, teče do něj nebo táhne nebo se v něm dokonce musím krčit v nepřirozené poloze. Pokud chci výjimečné auto pro příležitostný nebo zvláštní zážitek, nebudu proto zatracovat ostatní auta.
Doba je jinde. Auta jsou jinde. A lásku věnuji lidem, ne věcem...
Čím dál častěji slyším, jak jsou dnešní auta složitá a nespolehlivá, ale co si pamatuju, tak ty úžasný a spolehlivý auta z dob minulých najezdila za svůj dlouhý život to, co dnes ve spoustě případů najezdí auto za tři, čtyři nebo pět let. V době mého mládí byla cesta z Moravy do Prahy celodenní výlet. Dneska si tam odskočím a za chvíli jsem zpátky. Dříve dojet někam do Afriky byla velká expedice s velkou dávkou asketismu. Dneska je to výlet na pár dní v teple (nebo chladu) a v pohodlí.
Žádné z úžasných aut, která jsem kdy obdivoval nebo obdivuji od stylu nebo technické výjimečnosti přes to, co s nimi někdo dokázal až po neuvěřitelné množství vyrobených kusů nebo posměch, který sklízela, než prokázala opodstatněnost své existence, bych nechtěl vlastnit z jiného důvodu, než je právě ten obdiv a sběratelství, případně možnost se s nimi příležitostně potěšit.
Pokud potřebuji auto pro jeho primární účel, kterým je mě dopravovat a šetřit můj čas, určitě si dnes nevyberu stoletý kosti-třas, který nejede, netopí, teče do něj nebo táhne nebo se v něm dokonce musím krčit v nepřirozené poloze. Pokud chci výjimečné auto pro příležitostný nebo zvláštní zážitek, nebudu proto zatracovat ostatní auta.
Doba je jinde. Auta jsou jinde. A lásku věnuji lidem, ne věcem...
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Offroad pro návštěvu neprobádaných míst na mapách ?
Dnes asi jen něco takového:
Dnes asi jen něco takového:
- Přílohy
-
- raketa.jpg (6.16 KiB) Zobrazeno 9574 x
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
musis brat do uvahy, ze "zlata" generacia aut (r.v. okolo 2000) este stale jazdi a jazdit bude mozno dlhsie ako auta vyrobene teraz. o trvacne auta nie je zaujem, ludia nechcu platit za auta co vydrzia dlho, chcu mat stale nieco nove (telefon, boty, auto - vsetko to iste).Maxsel píše:Čím dál častěji slyším, jak jsou dnešní auta složitá a nespolehlivá, ale co si pamatuju, tak ty úžasný a spolehlivý auta z dob minulých najezdila za svůj dlouhý život to, co dnes ve spoustě případů najezdí auto za tři, čtyři nebo pět let. V době mého mládí byla cesta z Moravy do Prahy celodenní výlet. Dneska si tam odskočím a za chvíli jsem zpátky. Dříve dojet někam do Afriky byla velká expedice s velkou dávkou asketismu. Dneska je to výlet na pár dní v teple (nebo chladu) a v pohodlí.
staci malo aby z defa spravili modlu offroadu a bol to trhak. staci sa nechat inspirovat trojpismenovymi skratkami STI alebo EVO a spravit z "bezneho" defa "sportovu" verziu. predstavte si auto, ktore ma wapkovatelny interier, velke ramena na podvozku, 32-34 gumy, radovy sestvalec kludne aj s PHEV, odladeny podvozok, dobru prevodovku, aktivne diferencialy a odladenu elektroniku.Tomas K (tkala) píše:Chlapi jak vypadá správný offroad? Takový, aby to nebyl speciál pro pár lidí na trial nebo superbahnění, případně na expedici - opravdu EXPEDICI do končin, kde jsou bílá místa na mapě.
bezne veci na trhu, staci to poskladat a moze to kludne stat vela - zaujem o to bude, ludia maju radi sportove veci a su ochotni za to aj zaplatit!
spolahlive to bude, aspon prvych 200tis km. samozrejme ak to nebudu vyrabat v anglicku;-)
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Visby - jako speciální verze, nějaké to STi nebo EVO určitě super a asi si to i někdo koupí. Jako pracovní auto, kterým Defender byl je to naprostá zbytečnost. Ale pracovní auto asi LR dělat nechce.
Vezmu to z druhé strany - malé auta (do 3,5t), které bude schopné dlouhodobě jezdit po polních a lesních cestách, bez toho, aby z něj trvale odpadávali kusy na prvním hrbu, odveze až 9 lidí nebo obdobně nákladu a pojede rozumně i po silnici (aby omezení bylo primárně na straně MT gum nebo podobných). Je něco takového dnes na trhu? 4x4 dodávka co jsem viděl to moc není. Potřebuje to trh? A s tím souvisí - zaplatí se vývoj? Ona ta výroba už potom tak drahá není.
Já "nového Defa" podle obrázků hodnotit nechci, je to podobně jako s D3 - všichni křičeli, kokil je v ní elektroniky, a po pár letech, až je to neučil jak LR tak hlavně servisy, je to docela dobré auto. Tady to očekávám podobně. V čem vidím problém je dlouhodobost všech současných auta - pro dohledávání chyb v elektronice jsou potřeba na straně jedné znalosti (to se naučí, časem), na straně druhé docela specifická technika (diagnostika pro dané auto) a tak je velmi drahá a moc jí není, a jak půjdou na trh nová auta, tak tu starší diagnostiku nikdo nebude udržovat/podporovat/dokumentovat. Takže auta nebo jejich části prostě nebudou opravitelná. A druhá věc je, když se podaří, a některý z elektronických prvků se prostě nepovede, nebo má jenom malou živostnost - třeba DVD mechaniky v navigacích. Tam je pak pro udržení potřeba koupit nový díl, což je extrémně drahé, nebo spíš předražené. Důvod je jednoduchý - výroba pár kusů je technicky nereálná, součástky už se nemusí vůbec vyrábět, kopie udělat rozumně nelze. Takže jedině hledat z nějakého vraku, pokud ovšem nejsou všechny špatné. Nakonec to skočí tak, že auto je KO kvůli ptákovině a jde se koupit nové. To není dlouhodobě udržitelné.
Vezmu to z druhé strany - malé auta (do 3,5t), které bude schopné dlouhodobě jezdit po polních a lesních cestách, bez toho, aby z něj trvale odpadávali kusy na prvním hrbu, odveze až 9 lidí nebo obdobně nákladu a pojede rozumně i po silnici (aby omezení bylo primárně na straně MT gum nebo podobných). Je něco takového dnes na trhu? 4x4 dodávka co jsem viděl to moc není. Potřebuje to trh? A s tím souvisí - zaplatí se vývoj? Ona ta výroba už potom tak drahá není.
Já "nového Defa" podle obrázků hodnotit nechci, je to podobně jako s D3 - všichni křičeli, kokil je v ní elektroniky, a po pár letech, až je to neučil jak LR tak hlavně servisy, je to docela dobré auto. Tady to očekávám podobně. V čem vidím problém je dlouhodobost všech současných auta - pro dohledávání chyb v elektronice jsou potřeba na straně jedné znalosti (to se naučí, časem), na straně druhé docela specifická technika (diagnostika pro dané auto) a tak je velmi drahá a moc jí není, a jak půjdou na trh nová auta, tak tu starší diagnostiku nikdo nebude udržovat/podporovat/dokumentovat. Takže auta nebo jejich části prostě nebudou opravitelná. A druhá věc je, když se podaří, a některý z elektronických prvků se prostě nepovede, nebo má jenom malou živostnost - třeba DVD mechaniky v navigacích. Tam je pak pro udržení potřeba koupit nový díl, což je extrémně drahé, nebo spíš předražené. Důvod je jednoduchý - výroba pár kusů je technicky nereálná, součástky už se nemusí vůbec vyrábět, kopie udělat rozumně nelze. Takže jedině hledat z nějakého vraku, pokud ovšem nejsou všechny špatné. Nakonec to skočí tak, že auto je KO kvůli ptákovině a jde se koupit nové. To není dlouhodobě udržitelné.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
S pracovníma autama to možná půjde podobnou cestou, jakou šla německá pošta se svým elektromobilem.
http://www.hybrid.cz/nemecka-posta-si-v ... wagen-zuri
Prostě si nechají někde vyrobit jednoduché a spolehlivé auto, bez zbytečné elektroniky, tak aby to splňavalo stávající předpisy. V dnešní době není problém koupit vše potřebné. Velkejm automobilkám se to už nevyplatí a tak se toho ujme někdo menší. Možná ....
http://www.hybrid.cz/nemecka-posta-si-v ... wagen-zuri
Prostě si nechají někde vyrobit jednoduché a spolehlivé auto, bez zbytečné elektroniky, tak aby to splňavalo stávající předpisy. V dnešní době není problém koupit vše potřebné. Velkejm automobilkám se to už nevyplatí a tak se toho ujme někdo menší. Možná ....

-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
No jo, ale elektromobil Deutche post je specifiská "skoro dodávka" na ježdění výhradně ve městě a blízkém okolí. Tedy denně plánují 80km. To je využití pro elektromobil jak dělané. Ale když vezmu nutnost dojet s autem z města někam mezi pole/na kopec/ do lesa, kam je to třeba 100km, tam půl dne jezdit po lese, což odpovídá spotřebou klidně 200km a ještě večer dojet zpět, tak elektromobil tak nějak na to nemá. Jedině s přívěsem s extra baterkama.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
novy def bude imidzovka a vtedy uplne staci, ak bude najvyssie modely naozaj dobre (nechaju si to zaplatit) a tie lacnejsie modely budu tak len vyzerat. to funguje dobre a ziska si to masy. ak spravia def vo verzii pickup (co afaik planovali), tak to bude este viac imidzovejsie a mozno to nazvat aj pracovnym autom (a predavat lacne vykuchane auta). pozri si sa aku skalu vybavy zabera f150 alebo dodge ram.MadTom píše:Visby - jako speciální verze, nějaké to STi nebo EVO určitě super a asi si to i někdo koupí. Jako pracovní auto, kterým Defender byl je to naprostá zbytečnost. Ale pracovní auto asi LR dělat nechce.
Vezmu to z druhé strany - malé auta (do 3,5t), které bude schopné dlouhodobě jezdit po polních a lesních cestách, bez toho, aby z něj trvale odpadávali kusy na prvním hrbu, odveze až 9 lidí nebo obdobně nákladu a pojede rozumně i po silnici (aby omezení bylo primárně na straně MT gum nebo podobných). Je něco takového dnes na trhu? 4x4 dodávka co jsem viděl to moc není. Potřebuje to trh? A s tím souvisí - zaplatí se vývoj? Ona ta výroba už potom tak drahá není.
ale to su len dohady;-) ja sa necham prekvapit a potom si to nekupim!
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Mně ani tak nevadí, jak bude nový "Defender" vypadat a jakou bude mít techniku, protože s tím kam směřuje automobylový průmysl jsem se smířil.
Kdo má rád klasického defíka se všemi jeho neduhy, tak ho asi za nového metrosexuala nevymění...
Já bych měl jen jedno přání na firmu Land Rover a to, že když už nechtějí vyrábět ortodoxní pracovní offroad, tak ať s ukončením výroby přestanou používat název DEFENDER.
Já i když jedu někam dál, tak si vezmu defíka i když mám i jiná auta, protože mě jízda s defem baví.
Myslím, že na dnešní zaasfaltované a zabetonované planetě se už auta mimo silnice velkým automobilkám nevyplatí vyrábět.
Drtivé většině kupců dnešních SUV stačí pohon 4x2 protože s autem větší terén než polňačku k chatě dvakrát do roka nedají.
a plastové imitace nájezdových plechů na nárazníku jim dodávají dostatečný pocit drsného ofrouďáka.
Cesta k výrobě aut pro fandy + pracovních a vojenských aut je jedině kusová výroba u malých specializovaných výrobců.
Třeba tady umí moje další srdcovky starý LC a Bronca:
http://www.icon4x4.com/fj
http://www.icon4x4.com/br
Kdo má rád klasického defíka se všemi jeho neduhy, tak ho asi za nového metrosexuala nevymění...
Já bych měl jen jedno přání na firmu Land Rover a to, že když už nechtějí vyrábět ortodoxní pracovní offroad, tak ať s ukončením výroby přestanou používat název DEFENDER.
Já i když jedu někam dál, tak si vezmu defíka i když mám i jiná auta, protože mě jízda s defem baví.
Myslím, že na dnešní zaasfaltované a zabetonované planetě se už auta mimo silnice velkým automobilkám nevyplatí vyrábět.
Drtivé většině kupců dnešních SUV stačí pohon 4x2 protože s autem větší terén než polňačku k chatě dvakrát do roka nedají.
a plastové imitace nájezdových plechů na nárazníku jim dodávají dostatečný pocit drsného ofrouďáka.
Cesta k výrobě aut pro fandy + pracovních a vojenských aut je jedině kusová výroba u malých specializovaných výrobců.
Třeba tady umí moje další srdcovky starý LC a Bronca:
http://www.icon4x4.com/fj
http://www.icon4x4.com/br
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Když si po sobě přečteš cos sám napsal, tak sis vlastně úplně jasně a zřetelně odpověděl. Pokud nemáš vrakoviště nebo servis, tohle auto prostě mít nemůžeš.low píše:Aproppo nerikalo se pred lety toto obdobne i o L322 a dnes ji maji vsichni servisaci a vrakovistnici na jezdeni???
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
cyril píše:Když si po sobě přečteš cos sám napsal, tak sis vlastně úplně jasně a zřetelně odpověděl. Pokud nemáš vrakoviště nebo servis, tohle auto prostě mít nemůžeš.low píše:Aproppo nerikalo se pred lety toto obdobne i o L322 a dnes ji maji vsichni servisaci a vrakovistnici na jezdeni???


Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Já si myslím, že jestli bude "nový def" auto které bude v rámci LR to nejnabitější technologiemi, tak to pak rozhodně nebude auto schopně dlouhodobého pracovního provozu v terénu. Víkendové výjezdy asi třeba zvládne, ale v šachtě se mu asi moc líbit nebude.
Původně jsem myslel, že se Defender v nové podobě přetransformuje do něčeho jako Hilux, ale i s nabídkou klasické kombi verze, šáska atp. Což bych asi i pochopil a když vidím celosvětová prodejní čísla Hiluxu, tak se LR divím, že se z toho koláče nesnaží nic ukrojit. Na druhou stranu už asi ani neumí takové auto vyvinout ...
A tak holt pokud bych dnes kupoval nové auto tohoto ražení, tak já mám jasno ... a myslím, že jasno budu mt i když ten nový def přijde, pokud se tedy nestane nějaký zázrak ...
Původně jsem myslel, že se Defender v nové podobě přetransformuje do něčeho jako Hilux, ale i s nabídkou klasické kombi verze, šáska atp. Což bych asi i pochopil a když vidím celosvětová prodejní čísla Hiluxu, tak se LR divím, že se z toho koláče nesnaží nic ukrojit. Na druhou stranu už asi ani neumí takové auto vyvinout ...
A tak holt pokud bych dnes kupoval nové auto tohoto ražení, tak já mám jasno ... a myslím, že jasno budu mt i když ten nový def přijde, pokud se tedy nestane nějaký zázrak ...

2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175