Korekční ramena, uhel předního diffu
Moderátor: Miky_CZ
Korekční ramena, uhel předního diffu
Chlapi je ten přední diff z výroby fakt vodorovně s vývodem na převodovce, nebo je mírně nahnutý nahoru?????
Hodil jsem tam korekční ramena na 2" trochu se to srovnalo ale není to uplně, budu podle nich vyrábět svoje tak bych to mohl dořešit.
Mam to 2" na podložkach + řekl bych unavené pera 2".
Hodil jsem tam korekční ramena na 2" trochu se to srovnalo ale není to uplně, budu podle nich vyrábět svoje tak bych to mohl dořešit.
Mam to 2" na podložkach + řekl bych unavené pera 2".
-
- Příspěvky: 1111
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Nemas je vyfoceny polozeny na sobe?
- Kusto
- Příspěvky: 894
- Registrován: 16 kvě 2012 19:07
- tel.: 602516325
- auto: D1 300 tdi
- Bydliště: Sudoměřice u Bechyně
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
To co tu řešíš mně dost zajímá. Už rok tu mám druhý ramena a podle vzorku materialu z nich to jde kovat. Mám v plánu je kováním a ohýbáním zkorekčnit což půjde, jen netuším o kolik to u nápravy nátočit pro záklon a jestli i o kus natáhnout když se ohýbáním (nahoře i dole vlastně zkrátí) zkrácení je nepatrný ale je.
Ten úhel od nápravy vodorovnej v základu podle mne není, s liftem 3" mi směřuje v ose kardanu a to bude špatně.
Mám pocit že když bude dole vývod vodorovně, tak u přídavky už bude úplně zalomenej, a po vyvěšení nápravy už asi ulomenej Hodlám se do toho teď někdy pustit tak budu rád když něco pochytím.
Jsem předběžně domluvenej na návštěvu a poradu z Vaškem co převařoval nápravu na D2 tak snad nějaké info nazbírám.
Ten úhel od nápravy vodorovnej v základu podle mne není, s liftem 3" mi směřuje v ose kardanu a to bude špatně.
Mám pocit že když bude dole vývod vodorovně, tak u přídavky už bude úplně zalomenej, a po vyvěšení nápravy už asi ulomenej Hodlám se do toho teď někdy pustit tak budu rád když něco pochytím.
Jsem předběžně domluvenej na návštěvu a poradu z Vaškem co převařoval nápravu na D2 tak snad nějaké info nazbírám.
- Kusto
- Příspěvky: 894
- Registrován: 16 kvě 2012 19:07
- tel.: 602516325
- auto: D1 300 tdi
- Bydliště: Sudoměřice u Bechyně
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Jo a to vaření asi půjde, jen když je to vlastně zápustkový výkovek je pro mně snažší to hodit na výheň.
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Ta délka při zvednutí asi fakt nehraje takovou roli přece jenom když to hodím do trojúhelníku tak mi to zvýšení o 5cm udělá na délce 80cm(rameno) asi 2mm.
Takže pro ty 2" stači asi origo délka.
Já pro ty moje cca 3" to kousíček natáhnu, ale to až podle toho jak to bude vycházet.
Ale překvapila mě jak malé zalomení stačí u toho závitu který to drží v rámu aby to nedrtilo ten silentblok.
Stále stejná otázka..... Je to origo Vodorovně?
Takže pro ty 2" stači asi origo délka.
Já pro ty moje cca 3" to kousíček natáhnu, ale to až podle toho jak to bude vycházet.
Ale překvapila mě jak malé zalomení stačí u toho závitu který to drží v rámu aby to nedrtilo ten silentblok.
Stále stejná otázka..... Je to origo Vodorovně?
- Přílohy
-
- Fotografie0665maly.jpg (301.67 KiB) Zobrazeno 6160 x
-
- Fotografie0667.jpg (287.19 KiB) Zobrazeno 6160 x
-
- Fotografie0666.jpg (305.21 KiB) Zobrazeno 6160 x
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
NENÍ vodorovně je unašečem trošku nahoru. Dá se říci že skoro přímo na osu kardanu.
Proto má kontrolní šroub na olej výš než zadní.
Proto má kontrolní šroub na olej výš než zadní.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Tak ted už jsem z toho jelen, měl jsem za to že by to mělo fungovat takhle..
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
obě verze jsou správný
horní obr, má stejnoběžný kloub /double kardan kloub/ -tudíž osy nemusí být rovnoběžně
spodní obr. má obyč. kardan. klouby /nestejnoběžný k./ -tudíž osy musí být rovnoběžné ,
- Hubert
- Příspěvky: 2465
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Píši skoro nějaké zalomení tam vždycky je. Osy výstupu z přídavky a z diferáku nejsou rovnoběžné proto také není kardan sesazen tak jak má být ale je ho kříže jsou o 45° posunuté. V origo stavu není zalomení kardanu veliké.
Po instalaci korekčních ramen začne kardan často vibrovat, protože jeho zalomení se zvětší.
Po instalaci korekčních ramen začne kardan často vibrovat, protože jeho zalomení se zvětší.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Jak je to posunute o těch 45stupnu?
-
- Příspěvky: 1111
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
proti sobě v drážkování
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Úplně přesně - v drážkování které je součástí kardanu. Posledně na STK s Defem mě na to upozorňoval technik, že je to špatně. Tak jsem mu vysvětlil, že to tak je od výroby a je to tak i v manuálech, a že to tam vyrobili. Byl docela překvapenej, ale na druhé straně to byl starší pán a uznal, že se zase naučil něco nového.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
je možno dát nějaký odkaz na ten manuál, kde to je uvedený? já jsem tam nic takovýho nenašel
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Začínám z toho mít pocit že to má snad vibrovat z výroby nebo co..
Ten úhel teda udělam podle těch korekčních ramen a uvidíme.
Ten úhel teda udělam podle těch korekčních ramen a uvidíme.
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
http://workshop-manuals.com/landrover/d ... alignment/
http://workshop-manuals.com/landrover/d ... ler_shaft/
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Zaujímavá téma.
Nie som si celkom istý s tým pootočením predného kríža voči dvojkrížu. Na mojom do toho niekto šahal a mal som ich voči sebe pootočené jeden zub, tak som ich dal tak, ako som si myslel, že maju byť, teda zarovno a vibrácie trochu ustúpili, ale nie dramaticky. Mám tam ale 2" lift, tak zalomenie voči difu nie je ideál, ale je to lepšie, ako predtým, keď som ho kúpil.
Pozeral som aj RAVE a tam som veru nikde nenašiel zmienku o tom, že predný kríž má byť voči zadnému dvojkrížu pootočený o 45 stupňov a na všetkých obrázkoch sú vyobrazené zarovno. Pozeral som RAVE pre D2.
Teraz babo raď
Nie som si celkom istý s tým pootočením predného kríža voči dvojkrížu. Na mojom do toho niekto šahal a mal som ich voči sebe pootočené jeden zub, tak som ich dal tak, ako som si myslel, že maju byť, teda zarovno a vibrácie trochu ustúpili, ale nie dramaticky. Mám tam ale 2" lift, tak zalomenie voči difu nie je ideál, ale je to lepšie, ako predtým, keď som ho kúpil.
Pozeral som aj RAVE a tam som veru nikde nenašiel zmienku o tom, že predný kríž má byť voči zadnému dvojkrížu pootočený o 45 stupňov a na všetkých obrázkoch sú vyobrazené zarovno. Pozeral som RAVE pre D2.
Teraz babo raď
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Sranda, no D1 manuál som predtým nečekoval, ale je to tam, ale v RAVE pre D2 ani zmienka o fázovaní.
Doslova je v RAVE pre D1 spomenuté:"The phasing is necessary on the front shaft only to
allow for greater variation in angular changes."
Takže je to správne, ale nie kvôli vyváženiu, ale keďže je kardán krátky, ak aby bol umožnený širší rozsah uhlového naklopenia kardánu (pri prepružení / vyvesení nápravy).
Ja si to na mojom D2 nechám tak, ako to mám. Teda zarovno, bez pootočenia.
BTW ešte odporúčam čeknúť, ako sú kríže uložené voči sebe, lebo už som videl, že kríže boli pootočené o 90 stupňov, teda presne o čtvrť otáčky a presne naopak, ako majú byť, aj keď to opticky vyzeralo OK - také blbosť
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
To pootočení v drážkování předního kardanu se týká D1 nebo Defa. D2 má na straně převodovky dvojkříž, kterej to řeším sám o sobě a pootočení by bylo naopak na škodu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Korekční ramena, uhel předního diffu
Co ten deffi kardan s většími kříži, udělá to něco nebo ten rozdíl je zanedbatelný?
Diky RadkoviJ
Takhle teda vypadá origo uhel..
Diky RadkoviJ
Takhle teda vypadá origo uhel..
- Přílohy
-
- 20170322_122142.jpg (76.93 KiB) Zobrazeno 5965 x