
Range Rover Classic 3.5 V8 EFI
Range Rover Classic 3.5 V8 EFI
Zdravím, mám RRc r.v. 85 upravený u LR v Itálii. Auto má kompletně upravený podvozek, interier a řídící jednotku. Myslím, že jednotka je nějak upravená, protože auto má ohromnou sílu a spotřebu cca 30l/100km
potřebuji pomoc, protože když je auto studený nechce chytnout. Musím vždy fouknout pod sání a pak naskočí. Když je ohřátý tak chytá normálně. Poraďte kde bych sehnal jinou jednotku nebo někoho kdy by jí přeprogramoval zpět, aby to jezdilo normálně a né jen po benzínkách. Děkuji

- macejky1
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 3.5 V8 EFI
Nápis číslo jednotky - melo by to byt PRC a 4 cisla.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: Range Rover Classic 3.5 V8 EFI
Kouknu na to a pošlu díky
Re: Range Rover Classic 3.5 V8 EFI
Tak jsem se konečně dostal k autu. Číslo jednotky je PRC 4764.
Díky
Díky
- macejky1
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 3.5 V8 EFI
Kouknu se o víkendu jestli bych ji mel na půjčení a dam ti vědět.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- macejky1
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 3.5 V8 EFI
Ahoj. Tak takovou jednotku nemám
A to tu mám jednotky od roku 86 az po 93. Díval jsem se i na svou 3.5 V8 z roku 86 se kterou jezdim a i ta ma jiné číslo.
Takže ti nepomuzu.

A to tu mám jednotky od roku 86 az po 93. Díval jsem se i na svou 3.5 V8 z roku 86 se kterou jezdim a i ta ma jiné číslo.
Takže ti nepomuzu.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Range Rover Classic 3.5 V8 EFI
To je zajímavé. Já mám dvě vyndané a i v dalším autě z rv 86 mám tu samou.
K
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Mirko
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 3.5 V8 EFI
Macejky už tam má vstřikování Hotwire, i když starší verzi, a ne Flapper, což myslím měl jen US a CH trh. Ostatní se trápili s Flapperem.
Re: Range Rover Classic 3.5 V8 EFI
Můžu potvrdit. Mám Hotwire r.v. 88 a jednotka je jiná.
Range Rover Classic, 1988, 3.5V8, v renovaci