Rád bych benzín s plynem. Diesel nepreferuji ani nevyhledávám. Pokud jsem to dobře pochopil, je k tomuto účelu nejvhodnější verze 4,4 BMW. Ovšem moc dobře jsem asi nepochopil, co je příčinou toho problému s vodou u těhle motorů a lze to nějak objektivněji diagnostikovat v tu chvíli co potencionální auto bude možné prohlídnout před koupí? Je u těchle aut nějaký mezník kdy to fakt není dobrý nápad a zlom kdy se třeba něco podařilo vychytat?
Lze nějak poznat, že je přední diferenciál vyměněný pro někoho, kdo to ze spodu uvidí prvně?
Trošku mi nejsou jasné výbavy a jak to bylo s faceliftama. Uplně si nejsem v tom jist co případně sledovat a co bych si neměl nechat ujít krom standardních mechanických věcí. Má to auto něco, co by bylo technicky ultra zle a díly nejsou nebo ultra nesmyslně drahé? Jsem trošku vycvičen z jednoho youngtimera co mám v garáži, neb to je trošku limitka i když vypadá vše stejně, jsou díly jiné a používají koeficient ceny x4 a třeba chladič je X tisíc dolarů. Já bych rád RR používal denně a potřeboval bych ho udržet v provozu za přiměřené náklady k dané technice vozu. (tím chci říct, že nehledám stokorunové položky, ale tisícidolarové už jsou dost...)

Rozpočet mám kolem 300 tisíc na auto +- 11 tis Euro což už na výběr pár vozidel je a mohlo by se někde něco hezkého milého objevit.
Omlouvám se, pokud sem dané dotazy někde v tom balíku témat přehlédl, ale je toho přes 40 stran.
Případné postřehy a korekce domněnek ocením. Je třeba nějaká změna, neb už mám 3 týdny 2 leté auto s úžasným Euro 6 v servisu s DPF .. a asi stačí, pochopil jsem a raději budu mít špinavé ruce z mechanické práce na RR s V8 ,než dobrovolně provozovat novodobé pohrobky konzumní společnosti..

