Klasika-tuning nebo off road?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4169
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od low » 10 říj 2008 19:10

a proto vsichni na sahare jezdej na uzkejch kolech nejlepe bez vzorku :-)))

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od MOPADŽI » 11 říj 2008 11:27

Hmm, vím žes mně to už povdal. Tak asi jinak u Camion a jinak u Off aut. Psal jsem, že je to jen to, co jsem slýšell a néé osobní zkušenost :roll: :wink:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od MOPADŽI » 11 říj 2008 11:42

RudaK píše::D :D :D
Proto BFG koupil Michelin :lol: ( sem slyšel ) :wink: A Dakar jeli všichni na 235kách,ale plnohodnotných ( výška bočnic je důležitá ) poudál T.Tomeček. :P
Jóó, to je nové info. Nepokoupili se ale vobráceně Rudo :?: Někde se to potom dočtem. Důležitý je to, že to jsou doopravdy dobré značky. Na silničních gumách Mich. pilot sport, na osobáku v rozměru 245/35x18 najedu cca 25-30tis. km, což je dost na takovou šíři a na autě které jde za "plynem" :lol: Když se ale jede na okruh, jsou cca po 20kolech dole :cry: Proto jsem si na okruch pořídil slicky, v nejtvrdší směsi a také od Mich. Zkoušel jsem také Matadory Hectora, vydrželi 10tis :cry: a Dunlop Maxx sport a Godd Year eagle F1, vydržely do 15tis.km. Do terénu pak jednoznačně BfG. Coppery nic moc, Godd Year wrangler se špatně čistí atd.... Takže tak.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Cowley Beach

#44 Příspěvek od Cowley Beach » 12 říj 2008 11:07

Najradšej mám klasiku. Land Rover Defender je pracant a tak aju má vyzerať. Na druhej strane, dnes môže plniť aj funkciu štýlového auta spolu s OFF-ROADOM a spolu so striebornými tradičnými štvorcami kde sú svetlá, sa mi páči aj druhá varianta.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#45 Příspěvek od RudaK » 12 říj 2008 16:46

Cowley Beach píše:Najradšej mám klasiku. Land Rover Defender je pracant a tak aju má vyzerať. Na druhej strane, dnes môže plniť aj funkciu štýlového auta spolu s OFF-ROADOM a spolu so striebornými tradičnými štvorcami kde sú svetlá, sa mi páči aj druhá varianta.


Ááááá schází se " Královská rada ". :P :P :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#46 Příspěvek od Jenda » 12 říj 2008 23:47

RudaK píše:
Cowley Beach píše:Najradšej mám klasiku. Land Rover Defender je pracant a tak aju má vyzerať. Na druhej strane, dnes môže plniť aj funkciu štýlového auta spolu s OFF-ROADOM a spolu so striebornými tradičnými štvorcami kde sú svetlá, sa mi páči aj druhá varianta.


Ááááá schází se " Královská rada ". :P :

Zacina to byt vskutku zabavne tema :lol:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od Luboš M. » 13 říj 2008 09:57

Cowley Beach píše:Najradšej mám klasiku. Land Rover Defender je pracant a tak aju má vyzerať. Na druhej strane, dnes môže plniť aj funkciu štýlového auta spolu s OFF-ROADOM a spolu so striebornými tradičnými štvorcami kde sú svetlá, sa mi páči aj druhá varianta.
Myslíš takto? :D
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

ideální LR

#48 Příspěvek od Neklan » 13 říj 2008 11:19

Pokud myslíš ten nápis Land Rover jako vtip, tak to beru a pokud ne, tak máme asi jiný vkus. Na vyboulené kapotě Defa 2007 to ještě jde, ale úplně jinak profilovaná stará kapota vypadá podle mě daleko lépe bez nápisu, s tím, že nápis Defender je na masce. Vyfešákované plasty kolem světel a mřížka z modelu XS se mi také moc nelíbí. Nemůžu si pomoct, ale Defa mám nejraději v jeho základní podobě, která ctí fakt, že je to především užitkové vozidlo a "lifestyle vehicle" se z toho snaží udělat až současný marketing LR :? . Nicméně samozřejmě je to jenom otázka vkusu a kouzlo LR spočívá také v tom, že se dá dobře modifikovat.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

ideální LR

#49 Příspěvek od Neklan » 13 říj 2008 12:17

Jinak ideální Land Rover samozřejmě neexistuje, každý jsme úplně jiný a máme rádi něco jiného. Verze A i B jsou standardní modely, s tím, že B je tovární model XS, který se snaží povýšit Defa z užitkového na stylový offroad. U nás se prodává formou kitu jako příslušenství, v GB je to samostatný model. Verze C je vlastně také tovární model, protože ho postavili přímo v Solihullu, v rámci programu Land Rover Experience pro ježdění na Islandu v zimě a kromě hlubokého sněhu, nemá moc jiného uplatnění. Na Islandu je to samozřejmě velmi rozšířená úprava a podobnými přestavbami se tam zabývá několik firem. Pokud auto používáme jenom pro ježdění v těžkém terénu, tak jsou úpravy více či méně blízké verzi C smysluplné. Když vidíte, s jakým klidem projíždí na Valachách Karlova Discovera terén, kde ostatní mají problémy, uznáte, že to funguje. Na silnici si to ale vybere daň, protože to auto plave a houpe se jak zaoceánský parník a to nemluvím o spotřebě. Je bez debaty, že velká kola dostanou diferenciál výše, což je v terénu samozřejmě velké plus. O šířce se vedou polemiky. Pamatujete na Camel Trophy 110-ky a Discovery, které měly jednoduše Micheliny 7,5x16 a projely (třeba v Brazilii 1984, což byl asi vůbec nejtežší ročník ze všech Camel Trophy i G4 Challenge) neuveřitelný terén. Když jsem byl naposledy u Scorpion Racing, tak měly na dílně dva trialové Defy - speciály, oba měly Simexy, jeden 35x10,5-16" a druhý 33x10,5-16". Jinak samozřejmě Michelin je vlastníkem BF Goodrich a ne naopak.
Je mezi námi také dost příznivců značky, kterým ke štěstí stačí, že Land Rovera vlastní, nemusí s ním ani jezdit (a už vůbec ne v terénu) a mají ho jenom jako sběratelský kousek. Potom samozřejmě specifikace A je ideál. Mám rád staré Series LR, které jsou v originálním a funkčně perfektním stavu, které ale nesou patinu od pravidelného používání. Například Krytenova Malá Zelená je překrásný LR SII z roku 1959, je v perfektním stavu, ale momentálně funguje jako firemní pick-up.
Já osobně preferuji auta, která vypadají jako originál nebo téměř jako originál a úpravy mají čistě funkční. Např. můj dědek (pokud ho někdy dodělám :? ) bude vypadat úplně seriově, ale pod kabátem se skrývá V8, LT77 5-ti kvalt, vpředu kotoučové brzdy, parabolická pera atd. Jenom místo sedmiček mu chci dát gumy 7,5x16".
Můj "ideální" Defender by byla 110, s pozinkovaným rámem, motorem TGV2,8tdi a převodovkou LT77, přední i zadní uzávěrky ARB nebo KAM, zesílené poloosy i diferenciály, maximálně 2" suspension lift bez stabilizátorů, vzadu pomocné měchy uvnitř vinutých pružin nafouknutelné pro případ velkého zatížení nebo zdvojenoá montáž tlumičů, ty by byly Old-Man EMU, dvě sady plechových Wolf kol po 6-ti ks, jedna s BFG AT 235/85x16" a druhá s BFG MT 265/75x16" pokud by se to tam vešlo. Dále trubkový držák rezervy se závěsem pro high-lift, druhý držák rezervy na kapotě, pevnostní nárazník s Warnem 9,5XP, zahrádka se střešním stanem a světly, přídavné nádrže na naftu a vodu, v kufru zásuvkový a kontejnerový systém, lednička, vařič a samozřejmě dvě baterie s dual-split chargerem a konvertorem na 220V. Určitě by mě napadlo ještě mnoho dalšího. Ještě tak mít čas a peníze ty expedice jezdit... :?
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#50 Příspěvek od RudaK » 13 říj 2008 16:28

Neklan to napsal podrobně,já to napíšu jednoduše : " Můj "ideální" Defender by byla - " Discovery ". :D Chápu,že se každýmu líbí něco jinýho a vo tom to je. :!:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: ideální LR

#51 Příspěvek od Luboš M. » 13 říj 2008 17:04

Uf, Neklane to znelo jako uplna vycerpavajici tacka za timto tematem. Timto bych ale nekoncil a jak rikas, co clovek to nazor, a proc ho nenapsat :)
Jinak libi se mi take Serie nebo treba stary Jaguar, proste vsechno co je stylove.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#52 Příspěvek od RudaK » 13 říj 2008 17:20

Tak už to přistání v Brazilii bylo maso.Peknej drifting.A Trophy taky dobrý : http://cz.youtube.com/watch?v=398CqqMWmVY
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

LR

#53 Příspěvek od Neklan » 13 říj 2008 18:26

Se mi zase nechtělo pracovat a tak jsem pisálkoval.... :lol: Omlouvám se :oops: .
Můj tzv. "ideální" LR jsem vybíral pouze v rámci Defendera, jinak bych možná také volil podobně jako slavný cestovatel Tom Sheppard alias "Desert Man", který měl snad všechny typy Land Roverů a říká, že nejlepší byl RRC v 70-tých letech ještě před tím, než z toho udělali luxusní auto.

Brazilská Camel Trophy byla opravdu drsná, soutěžící tehdy jeli ve sto desítkách, které se v tu dobu ještě nejmenovaly Defender a pod kapotou měly ještě ze Serií převzatý starý atmosférický diesel 2,25 litru.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Odpovědět