Klasika-tuning nebo off road?
Moderátor: Acon
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, vím žes mně to už povdal. Tak asi jinak u Camion a jinak u Off aut. Psal jsem, že je to jen to, co jsem slýšell a néé osobní zkušenost
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Jóó, to je nové info. Nepokoupili se ale vobráceně Rudo Někde se to potom dočtem. Důležitý je to, že to jsou doopravdy dobré značky. Na silničních gumách Mich. pilot sport, na osobáku v rozměru 245/35x18 najedu cca 25-30tis. km, což je dost na takovou šíři a na autě které jde za "plynem" Když se ale jede na okruh, jsou cca po 20kolech dole Proto jsem si na okruch pořídil slicky, v nejtvrdší směsi a také od Mich. Zkoušel jsem také Matadory Hectora, vydrželi 10tis a Dunlop Maxx sport a Godd Year eagle F1, vydržely do 15tis.km. Do terénu pak jednoznačně BfG. Coppery nic moc, Godd Year wrangler se špatně čistí atd.... Takže tak.RudaK píše:
Proto BFG koupil Michelin ( sem slyšel ) A Dakar jeli všichni na 235kách,ale plnohodnotných ( výška bočnic je důležitá ) poudál T.Tomeček.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Cowley Beach píše:Najradšej mám klasiku. Land Rover Defender je pracant a tak aju má vyzerať. Na druhej strane, dnes môže plniť aj funkciu štýlového auta spolu s OFF-ROADOM a spolu so striebornými tradičnými štvorcami kde sú svetlá, sa mi páči aj druhá varianta.
Ááááá schází se " Královská rada ".
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
RudaK píše:Cowley Beach píše:Najradšej mám klasiku. Land Rover Defender je pracant a tak aju má vyzerať. Na druhej strane, dnes môže plniť aj funkciu štýlového auta spolu s OFF-ROADOM a spolu so striebornými tradičnými štvorcami kde sú svetlá, sa mi páči aj druhá varianta.
Ááááá schází se " Královská rada ". :
Zacina to byt vskutku zabavne tema
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Myslíš takto?Cowley Beach píše:Najradšej mám klasiku. Land Rover Defender je pracant a tak aju má vyzerať. Na druhej strane, dnes môže plniť aj funkciu štýlového auta spolu s OFF-ROADOM a spolu so striebornými tradičnými štvorcami kde sú svetlá, sa mi páči aj druhá varianta.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
ideální LR
Pokud myslíš ten nápis Land Rover jako vtip, tak to beru a pokud ne, tak máme asi jiný vkus. Na vyboulené kapotě Defa 2007 to ještě jde, ale úplně jinak profilovaná stará kapota vypadá podle mě daleko lépe bez nápisu, s tím, že nápis Defender je na masce. Vyfešákované plasty kolem světel a mřížka z modelu XS se mi také moc nelíbí. Nemůžu si pomoct, ale Defa mám nejraději v jeho základní podobě, která ctí fakt, že je to především užitkové vozidlo a "lifestyle vehicle" se z toho snaží udělat až současný marketing LR . Nicméně samozřejmě je to jenom otázka vkusu a kouzlo LR spočívá také v tom, že se dá dobře modifikovat.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
ideální LR
Jinak ideální Land Rover samozřejmě neexistuje, každý jsme úplně jiný a máme rádi něco jiného. Verze A i B jsou standardní modely, s tím, že B je tovární model XS, který se snaží povýšit Defa z užitkového na stylový offroad. U nás se prodává formou kitu jako příslušenství, v GB je to samostatný model. Verze C je vlastně také tovární model, protože ho postavili přímo v Solihullu, v rámci programu Land Rover Experience pro ježdění na Islandu v zimě a kromě hlubokého sněhu, nemá moc jiného uplatnění. Na Islandu je to samozřejmě velmi rozšířená úprava a podobnými přestavbami se tam zabývá několik firem. Pokud auto používáme jenom pro ježdění v těžkém terénu, tak jsou úpravy více či méně blízké verzi C smysluplné. Když vidíte, s jakým klidem projíždí na Valachách Karlova Discovera terén, kde ostatní mají problémy, uznáte, že to funguje. Na silnici si to ale vybere daň, protože to auto plave a houpe se jak zaoceánský parník a to nemluvím o spotřebě. Je bez debaty, že velká kola dostanou diferenciál výše, což je v terénu samozřejmě velké plus. O šířce se vedou polemiky. Pamatujete na Camel Trophy 110-ky a Discovery, které měly jednoduše Micheliny 7,5x16 a projely (třeba v Brazilii 1984, což byl asi vůbec nejtežší ročník ze všech Camel Trophy i G4 Challenge) neuveřitelný terén. Když jsem byl naposledy u Scorpion Racing, tak měly na dílně dva trialové Defy - speciály, oba měly Simexy, jeden 35x10,5-16" a druhý 33x10,5-16". Jinak samozřejmě Michelin je vlastníkem BF Goodrich a ne naopak.
Je mezi námi také dost příznivců značky, kterým ke štěstí stačí, že Land Rovera vlastní, nemusí s ním ani jezdit (a už vůbec ne v terénu) a mají ho jenom jako sběratelský kousek. Potom samozřejmě specifikace A je ideál. Mám rád staré Series LR, které jsou v originálním a funkčně perfektním stavu, které ale nesou patinu od pravidelného používání. Například Krytenova Malá Zelená je překrásný LR SII z roku 1959, je v perfektním stavu, ale momentálně funguje jako firemní pick-up.
Já osobně preferuji auta, která vypadají jako originál nebo téměř jako originál a úpravy mají čistě funkční. Např. můj dědek (pokud ho někdy dodělám ) bude vypadat úplně seriově, ale pod kabátem se skrývá V8, LT77 5-ti kvalt, vpředu kotoučové brzdy, parabolická pera atd. Jenom místo sedmiček mu chci dát gumy 7,5x16".
Můj "ideální" Defender by byla 110, s pozinkovaným rámem, motorem TGV2,8tdi a převodovkou LT77, přední i zadní uzávěrky ARB nebo KAM, zesílené poloosy i diferenciály, maximálně 2" suspension lift bez stabilizátorů, vzadu pomocné měchy uvnitř vinutých pružin nafouknutelné pro případ velkého zatížení nebo zdvojenoá montáž tlumičů, ty by byly Old-Man EMU, dvě sady plechových Wolf kol po 6-ti ks, jedna s BFG AT 235/85x16" a druhá s BFG MT 265/75x16" pokud by se to tam vešlo. Dále trubkový držák rezervy se závěsem pro high-lift, druhý držák rezervy na kapotě, pevnostní nárazník s Warnem 9,5XP, zahrádka se střešním stanem a světly, přídavné nádrže na naftu a vodu, v kufru zásuvkový a kontejnerový systém, lednička, vařič a samozřejmě dvě baterie s dual-split chargerem a konvertorem na 220V. Určitě by mě napadlo ještě mnoho dalšího. Ještě tak mít čas a peníze ty expedice jezdit...
Je mezi námi také dost příznivců značky, kterým ke štěstí stačí, že Land Rovera vlastní, nemusí s ním ani jezdit (a už vůbec ne v terénu) a mají ho jenom jako sběratelský kousek. Potom samozřejmě specifikace A je ideál. Mám rád staré Series LR, které jsou v originálním a funkčně perfektním stavu, které ale nesou patinu od pravidelného používání. Například Krytenova Malá Zelená je překrásný LR SII z roku 1959, je v perfektním stavu, ale momentálně funguje jako firemní pick-up.
Já osobně preferuji auta, která vypadají jako originál nebo téměř jako originál a úpravy mají čistě funkční. Např. můj dědek (pokud ho někdy dodělám ) bude vypadat úplně seriově, ale pod kabátem se skrývá V8, LT77 5-ti kvalt, vpředu kotoučové brzdy, parabolická pera atd. Jenom místo sedmiček mu chci dát gumy 7,5x16".
Můj "ideální" Defender by byla 110, s pozinkovaným rámem, motorem TGV2,8tdi a převodovkou LT77, přední i zadní uzávěrky ARB nebo KAM, zesílené poloosy i diferenciály, maximálně 2" suspension lift bez stabilizátorů, vzadu pomocné měchy uvnitř vinutých pružin nafouknutelné pro případ velkého zatížení nebo zdvojenoá montáž tlumičů, ty by byly Old-Man EMU, dvě sady plechových Wolf kol po 6-ti ks, jedna s BFG AT 235/85x16" a druhá s BFG MT 265/75x16" pokud by se to tam vešlo. Dále trubkový držák rezervy se závěsem pro high-lift, druhý držák rezervy na kapotě, pevnostní nárazník s Warnem 9,5XP, zahrádka se střešním stanem a světly, přídavné nádrže na naftu a vodu, v kufru zásuvkový a kontejnerový systém, lednička, vařič a samozřejmě dvě baterie s dual-split chargerem a konvertorem na 220V. Určitě by mě napadlo ještě mnoho dalšího. Ještě tak mít čas a peníze ty expedice jezdit...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: ideální LR
Uf, Neklane to znelo jako uplna vycerpavajici tacka za timto tematem. Timto bych ale nekoncil a jak rikas, co clovek to nazor, a proc ho nenapsat
Jinak libi se mi take Serie nebo treba stary Jaguar, proste vsechno co je stylove.
Jinak libi se mi take Serie nebo treba stary Jaguar, proste vsechno co je stylove.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Tak už to přistání v Brazilii bylo maso.Peknej drifting.A Trophy taky dobrý : http://cz.youtube.com/watch?v=398CqqMWmVY
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
LR
Se mi zase nechtělo pracovat a tak jsem pisálkoval.... Omlouvám se .
Můj tzv. "ideální" LR jsem vybíral pouze v rámci Defendera, jinak bych možná také volil podobně jako slavný cestovatel Tom Sheppard alias "Desert Man", který měl snad všechny typy Land Roverů a říká, že nejlepší byl RRC v 70-tých letech ještě před tím, než z toho udělali luxusní auto.
Brazilská Camel Trophy byla opravdu drsná, soutěžící tehdy jeli ve sto desítkách, které se v tu dobu ještě nejmenovaly Defender a pod kapotou měly ještě ze Serií převzatý starý atmosférický diesel 2,25 litru.
Můj tzv. "ideální" LR jsem vybíral pouze v rámci Defendera, jinak bych možná také volil podobně jako slavný cestovatel Tom Sheppard alias "Desert Man", který měl snad všechny typy Land Roverů a říká, že nejlepší byl RRC v 70-tých letech ještě před tím, než z toho udělali luxusní auto.
Brazilská Camel Trophy byla opravdu drsná, soutěžící tehdy jeli ve sto desítkách, které se v tu dobu ještě nejmenovaly Defender a pod kapotou měly ještě ze Serií převzatý starý atmosférický diesel 2,25 litru.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE