Vzduchové odpružení

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Vzduchové odpružení

#1 Příspěvek od Luboš M. » 05 bře 2007 00:54

Jaký máte názor na toto: http://www.4runnerclub.org/mechydoper/mechydoper.htm

Celkem zajímavá věc jen si myslím jestli pérování pak není příliš tvrdé.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Vzduchové odpružení

#2 Příspěvek od DanoDEF » 05 bře 2007 08:26

Luboš M. píše:Jaký máte názor na toto: http://www.4runnerclub.org/mechydoper/mechydoper.htm

Celkem zajímavá věc jen si myslím jestli pérování pak není příliš tvrdé.
Zbytocnost...z Diskotek to vyhadzujeme tak naco to trepat do Defika. Defik je "pracovne" auto tak treba mat co najmenej veci, ktore sa mozu pos...t.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#3 Příspěvek od Rover » 05 bře 2007 10:08

V GB to prodávají, jsou to takové červené měchy, které se zasunou do vinutých per, může k tomu být i kompresor, můžeš si to pak přímo z kabiny foukat dle libosti. Podle mně to je ale zbytečný...
Country boy...

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Luboš M. » 05 bře 2007 13:05

Rover píše:V GB to prodávají, jsou to takové červené měchy, které se zasunou do vinutých per, může k tomu být i kompresor, můžeš si to pak přímo z kabiny foukat dle libosti. Podle mně to je ale zbytečný...
Myslel jsem na to že bych zatím nemusel kupovat nové pružiny a měl bych auto tak o 5 cm zvednuté. Pohodlné to prý také je.

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od discover » 05 bře 2007 16:04

No, DanoDef,
z Discotek to vyhazuji jen nekteri. Ja mam mechy rad. Jde preci o to, aby byly spolehlive a netrpely neduhy jako dosud. Jinak pohoda a souhlasim s Lubosem M. Kdybych mel mit potize s mechy, tak urcite bych je nevyhodil, ale hledal bych reseni, treba vymenou za jine apod. Ta pomoc mechu je nesporna. Jasne, kdo jede hard teren, ten je nepotrebuje. Ale pro obcasnou vyjizdku mimo silnici jsou bezva. A hlavne, kdyz je udrzis plne funkcni, tak bezva drzi vysku. :lol:

Ahoj

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Luboš M. » 05 bře 2007 16:21

discover píše:No, DanoDef,
z Discotek to vyhazuji jen nekteri. Ja mam mechy rad. Jde preci o to, aby byly spolehlive a netrpely neduhy jako dosud. Jinak pohoda a souhlasim s Lubosem M. Kdybych mel mit potize s mechy, tak urcite bych je nevyhodil, ale hledal bych reseni, treba vymenou za jine apod. Ta pomoc mechu je nesporna. Jasne, kdo jede hard teren, ten je nepotrebuje. Ale pro obcasnou vyjizdku mimo silnici jsou bezva. A hlavne, kdyz je udrzis plne funkcni, tak bezva drzi vysku. :lol:

Ahoj
Jasně, Jihlava byla super až na tu dálnici. :cry:

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od discover » 05 bře 2007 16:31

Tak tak :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchové odpružení

#8 Příspěvek od Miloš II » 05 bře 2007 16:48

Luboš M. píše:Jaký máte názor na toto: http://www.4runnerclub.org/mechydoper/mechydoper.htm

Celkem zajímavá věc jen si myslím jestli pérování pak není příliš tvrdé.
Řek bych zlatý ruce. Mě se to líbí :idea: :lol: Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchové odpružení

#9 Příspěvek od Luboš M. » 05 bře 2007 17:35

Miloš II píše:
Luboš M. píše:Jaký máte názor na toto: http://www.4runnerclub.org/mechydoper/mechydoper.htm

Celkem zajímavá věc jen si myslím jestli pérování pak není příliš tvrdé.
Řek bych zlatý ruce. Mě se to líbí :idea: :lol: Miloš II
Je rozhodnuto, jdu do toho a když se to nepovede tak to dám na vozík.

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#10 Příspěvek od Kangaroo » 05 bře 2007 18:44

Myslím že je trochu něco jiného mít na pružení jenom měchy a mít je jen kvůli zvýšení auta a jeho nosnosti. Z diskoték je vyhazujete, protože když vám to v Maroku/Ukrajině... prdne, tak vám sedne auto na p...l a vy jste tam taktéž. V tomto případě auto trochu klesne, ale jede bezproblémů dál. Myslím že to není uplně k ničemu, nicméně já kupuji pera a tlumiče OME.

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Luboš M. » 05 bře 2007 19:52

Kangaroo píše:Myslím že je trochu něco jiného mít na pružení jenom měchy a mít je jen kvůli zvýšení auta a jeho nosnosti. Z diskoték je vyhazujete, protože když vám to v Maroku/Ukrajině... prdne, tak vám sedne auto na p...l a vy jste tam taktéž. V tomto případě auto trochu klesne, ale jede bezproblémů dál. Myslím že to není uplně k ničemu, nicméně já kupuji pera a tlumiče OME.
Celá akce končí, přední pružina má uprostřed tlumic. Vůbec mi to nenapadlo že to není jako vzádu. Jdu do pružin.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Stavros » 05 bře 2007 19:54

Ondro, proc nekoupis podvozek z Paddocku? Vyjde asi na 10, coz je minimalne pulka. Zda se mi, ze u nas se dela z OME neco co, neni.
Lubosi: budes muset koupit celou sadu, ne? Pruziny samotny nestacej. Vem tu z Paddocku, je to par korun.

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#13 Příspěvek od Kangaroo » 05 bře 2007 20:45

Jo jo třeba to koupím v Paddocku, na OME netrvám já to napsal že jsem je měl na 90ce a aby bylo jasný že jdu to tvrdejch značkovejch per/tlumičů. Teť to aktuálně neřeším, ale pokud máte dobrý tipy sem s nimi. Potřebuju je na def 110 pro velký zatížení, a aby to šlo tak o 4-6 cm vejš.

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od discover » 06 bře 2007 08:36

Lubosi, dej mechy jenom na zadek. Předek nech. Ja ti spatne rozumnel. Mechy urcite jen na zadek. A to neni pokus ale tutovka.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#15 Příspěvek od karel » 06 bře 2007 09:20

Stavros má pravdu.Kupovat IM nebo OME je sice fajn ale stojí to víc.Paddock ti udělá tutéž službu, ale za míň peněz.

Kdybych nebyl limitován penězi tak jdu do extrem kitu od:
http://www.scorpionracing.co.uk/
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#16 Příspěvek od Kangaroo » 06 bře 2007 09:52

Jo ten server znám od nich bych koupil asi půlku věcí. Jsou super ty nástavce na ventilky co u nich můžeš nastavit na kolik chceš upustit. Do toho extrem bych nešel stavím auto na cestování, ne na trial.

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Luboš M. » 06 bře 2007 09:53

discover píše:Lubosi, dej mechy jenom na zadek. Předek nech. Ja ti spatne rozumnel. Mechy urcite jen na zadek. A to neni pokus ale tutovka.
Pujdu do celeho podvozku (noveho), uz jsem rozhodnutý.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#18 Příspěvek od teslo » 06 bře 2007 10:02

Lubos M., pokial by si silou mocou chcel mat mechy aj v predu, tak existuje system na zdvojene tlmice vpredu. Predavaju ho aj v Paddocku. A ak by si ho pouzi, tak teoreticky by si mohol pouzit ten vonkajsi uchyt a do pruziny dat mech :idea:
Ja som nad tym zdojenym riesenim uvazoval, ale prislo mi to zatial ako zbytocnost a na druhu stranu mam rad prijemne makky podvozok :wink:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3300
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Luboš M. » 06 bře 2007 10:08

teslo píše:Lubos M., pokial by si silou mocou chcel mat mechy aj v predu, tak existuje system na zdvojene tlmice vpredu. Predavaju ho aj v Paddocku. A ak by si ho pouzi, tak teoreticky by si mohol pouzit ten vonkajsi uchyt a do pruziny dat mech :idea:
Ja som nad tym zdojenym riesenim uvazoval, ale prislo mi to zatial ako zbytocnost a na druhu stranu mam rad prijemne makky podvozok :wink:
Otázka je, jestli se to vyplatí, jak to bude dlouho fungovat a jestli v terénu nebude problém. Měchy nejsou origo a taky je otázka jestli se neprodřou o pružinu.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#20 Příspěvek od teslo » 06 bře 2007 10:28

Ja jednom RRC som videl nastavitelne tlmice. Chlapik, ked chcel auto zdvihnut( pri tahani), tak si dotlakoval zadne tlmice a isiel. Netusim aka je spolahlivost takehoto systemu( ani jedneho ani druheho). Ale je to komponent navyse ktory je velmi zavisly od tesnosti vsetkych jeho sucasti. Ja osobne som nad mechmi ani len neuvazoval. Mam komplet podvozok z paddocku a som spokojny. V predu premanentne navijak( Husky - tzn tazsi ako bezne) a pevnostak. To robi takych 80-90kg. vzadu plynova nadrz( cca70kg). Auto je prijmemne makke a nepotrebujem si regulovat jeho vysku.
S plne nalozenym( ale fakt plny kufor) som bol v terene iba raz a tiez bez najmensich problemov.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět