Já mám tento na Pumě a i na 300Tdi (toomich ho má i na 300Tdi i když v shopu není) https://www.toomich.cz/obchod/land-rove ... r.v.-2007/
Kardanů jsem vyzkoušel za ta léta X a tyto v kombinaci s 2" liftem opravdu fungují a hlavně jsou kompletně mazatelné včetně předního dvoukříže který u D2 kardanu odchází právě z důvodu nemožnosti mazaní. Nemá prostě maznice. No a, v nejnehodnější chvíli, když má najeto pouze necelých 20tis.km (je pravda že i X brodech, písku, bahně) v něm v Rumunsku ve výjezdu zakřoupe a je to. Takže, radši drahý, kupovaný 1x, mazaný po každém výletu nebo po 5tis. max. a mám konečně klid již 35tis.km.
Použití korekčních předních i zadních ramen které ti vrátí nápravu natočením zpět o 3 stupně a do středu auta, je samozřejmostí u lift auta.
Zadní kardan je potřeba vyzkoušet při max. vykřížení zadní nápravy (ty si to zkusíš ve firmě zdvižkou) kdy při liftovém podvozku a max.vykřížení dojde z důvodu minimálního zbytku tisícihranu zasutém v druhé části kardanu, k jeho protočení a pak nezbývá, něž ho vyhodit. Obvykle se to stane opět v terénu a na výletě jako mě. Pak je nasnadě použití podložky mezi unašeč a kardan (na přídavce) a použití delších kardanových palcových šroubů.
Je potřeba to ale vyzkoušet. Některé tyto podložky jsou široké (o 2-3mm) a po namontování a postavení auta je kardan na "tvrdo". Tisícihran je zaražen až na doraz v kardanu. Pak přijedeš ze servisu, vše v pohodě, za týden to začne pískat, tak pod to vlezeš, spálíš si ruku o unašeč, protože tam se síla přenese a po vyloučení toho, že odešelo ložisko na unašeči, rozděláš za pomocí palice a svěráku kardan který nezbývá než hodit opět do šrotu, protože došlo doslova k jeho snýtování.
Takže, vyzkoušet a případně podložku/mezikus o nějaký ten milimetr utočit na soustruhu.