P38 Autobiography_sen
Re: P38 Autobiography_sen
V domacich podmienkach nevypustis celu prevodovku. Olej v podstate len zriedujes s cerstvym. Odporucam s tym chvilu pojazdit (nech sa premiesa) a spravit este aspon 2x
V kazdom pripade vymenit aj filter.
V kazdom pripade vymenit aj filter.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: P38 Autobiography_sen
Bolo mi jasne ze všetko nevypustim ale tých 5 litrov sa mi zdalo malo. Filter už je nahodeny novy to je samozrejmosť. Oleja som zobral 12L kedže aj v prídavke rovno vymenim, ale určite som planoval pojazdiť 200 500 km a znova vymeniť. Dik za potvrdenie mojho rozhodnutia.
Re: P38 Autobiography_sen
200km je podla mna zbytocne vela. Staci nech sa prevodovka rozohreje a olej premiesa. Na to staci par desiatok KM.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: P38 Autobiography_sen
OK dik ešte raz
Re: P38 Autobiography_sen
olej naliaty vošlo 5 litrov. Zajtra zahrejem prevodovku a zase nalejem ďalších 5 litrov a hadam už bude dobre na nejaký čas.
Ďalšia moja otazka znie keď meníte tesnenie pod ventilovým vekom či tam dávate aj silikon keďže už druhý krát som vymenil tesnenia a stále mi pod nimi uniká olej. Nieje to veľa ale unika.
Asi ma veľa ludi ukrižuje ale namontoval som si takýto klakson. Sranda musí byť.
Ďalšia moja otazka znie keď meníte tesnenie pod ventilovým vekom či tam dávate aj silikon keďže už druhý krát som vymenil tesnenia a stále mi pod nimi uniká olej. Nieje to veľa ale unika.
Asi ma veľa ludi ukrižuje ale namontoval som si takýto klakson. Sranda musí byť.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 Autobiography_sen
Víka ventilů dávám bez silikonu, to těsnění s drážkami normálně nedělá problémy, ale možná taky záleží na kvalitě dodavatele. Na druhou stranu tam toho samotného oleje teče tak málo, že s tím motorem můžeš jezdit pomalu s otevřenými víky a moc toho nevyteče.
Re: P38 Autobiography_sen
Netečie potokom ale blok motora je od oleja. Chapem že to suche nebude ale rad by som tomu zabranil. Chapem že tesnenie britpart neni bohvie čo ale čakal som trochu viac. Smogli to na zadnej strane tak skúsim to ešte raz vymeniť a uvidime. Keď si predstavím tu procedúru čo všetko odmontovať tak človeka aj chuť prechádza.
Re: P38 Autobiography_sen
no nic levnějšího než Britpart koupit nemůžeš a jak znám jejich kvalitu se nedivím, že to teče.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: P38 Autobiography_sen
Ani neviem prečo som to vobec kupil. Možno preto veď na gume neni čo pokaziť, ale ako vidim tak asi ano. Z toho vyplýva, že neni guma ako guma. . A teraz som zistil že to nebolo biritpart ale OEM LVC100260G. Asi som to trochu viac dotiahol ako som mal. Nuž stane sa.
Re: P38 Autobiography_sen
A renovácia môže začať. Konečne budem mať do rezervy 2 bloky a jeden kompresor.
Re: P38 Autobiography_sen
A to som si myslel, že tlmiče sú v poriadku. Kto navrhol ten prístup k tlmičom by som asi veľmo volakde poslal. Ale spravené
odskúšané. Aj sa mi zdalo že sú nejaké divné tie tlmiče.
odskúšané. Aj sa mi zdalo že sú nejaké divné tie tlmiče.
Re: P38 Autobiography_sen
Po dlhom čakaní na o kuzky na vstreky sa mi toto stane. Nevedel som čo mam robiť či plakať alebo .... Bola to riadna šupa ohlo mi aj trocha kapotu plasty po celom priestore motora. Ked sa dari tak sa darí.
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 Autobiography_sen
To se stava dost casto na p38. Nejses sam.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: P38 Autobiography_sen
Dakujem za povzbudenie uz som kludnejši trocha. mozem objednavat vrtulu remen saharu som uz objednal sice pouzitu ale bude. Len tak vedieť že prečo sa to stava. visko naštastie cela zatial ako som pozeral. Dnes odmontujem keďže som nemal 36 kluč. Taka rana že aj hadicu z chladiča zhodilo. jedine šťastie možno že sa to stalo doma v garaži.
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 Autobiography_sen
Vetsinou se to deje kdyz auto stoji
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: P38 Autobiography_sen
A prečo sa to deje? Čo je príčina?
- pooh
- Příspěvky: 707
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: P38 Autobiography_sen
kontroluj aj vodne cerpadlo, skus pohnut s visco ci sa nehybe okolo osi ...Robilv píše: ↑19 čer 2020 11:32 Dakujem za povzbudenie uz som kludnejši trocha. mozem objednavat vrtulu remen saharu som uz objednal sice pouzitu ale bude. Len tak vedieť že prečo sa to stava. visko naštastie cela zatial ako som pozeral. Dnes odmontujem keďže som nemal 36 kluč. Taka rana že aj hadicu z chladiča zhodilo. jedine šťastie možno že sa to stalo doma v garaži.
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
Re: P38 Autobiography_sen
visko asi je v poriadku potrebuje miernu silu na pootočenie, vodná pumpa sa krúti asi v poriadku. Ďalší môj problém je asi so vstrekmi alebo na palivovej sustave kedže motor nejde tak ako ma. Pri prepnuti na plyn sa javil motor celkom v poriadku. Myslel som si najprv že to bude sviečkami, cievkami alebo kablami ale asi v tom to nebude keďže na plyn to išlo. Na viších otáčkach motor šiel ako keby nepravidelne a vynechával.Pri rychlom zošlapnutí pedálu plynu motor ako keby dusilo, pri pomalom pridávaní sa rozbiehal adekvatne plynu no okolo 2200 ot začali klesať otačky o 200. Tak toto je teraz moj další problém.Mám podozrenie ešte na lambdy.Ak vás napadá nejaké riešenie tak sa poteším každému návrhu.
Re: P38 Autobiography_sen
Ja mam podobny problem. Na benzin to ide zle, ako keby na 7, alebo 6 valcov. Ked sa to prepne na plyn tak to ide super. Ale ja podozrievam kable pri vstrekovacoch, uz som detekoval problemy, ked sme to skladali, tak sme tie konektory podotlacali, ale asi sa uvolnili, tak to asi prekablujeme. Len to je na dlho, kedze musi ist dole vela veci, aby sa k tomu clovek dostal. Ti LPG majstri robia niekedy strasnu robotu.
Re: P38 Autobiography_sen
Ked som mal vonku vstrekovu rampu tak som ich všetky preskušal a boli funkčne takže asi tiež konektory, toje tak keď človek zle zastrčí tak je problém . Po diagnostike mi ukazalo zle hodnoty lambdy a to všetky neparne valce. Takže predpokladam že nevedel ani podla čoho davkovať, ale zase pri live sledovaní hodnoty lietali na oboch sondach, a možno nie už som pomaly taký dopletený.Aj tak som chcel meniť tie nešťastné lambdy, predpokladám že ich ešte nikto nemenil. Zhodou okolností je to tá strana kde tlačilo vodu do valcov tak sa ani nečudujem že už je v nebi lámbd.