Vzduchové odpružení
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Vzduchové odpružení
Jaký máte názor na toto: http://www.4runnerclub.org/mechydoper/mechydoper.htm
Celkem zajímavá věc jen si myslím jestli pérování pak není příliš tvrdé.
Celkem zajímavá věc jen si myslím jestli pérování pak není příliš tvrdé.
Re: Vzduchové odpružení
Zbytocnost...z Diskotek to vyhadzujeme tak naco to trepat do Defika. Defik je "pracovne" auto tak treba mat co najmenej veci, ktore sa mozu pos...t.Luboš M. píše:Jaký máte názor na toto: http://www.4runnerclub.org/mechydoper/mechydoper.htm
Celkem zajímavá věc jen si myslím jestli pérování pak není příliš tvrdé.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Myslel jsem na to že bych zatím nemusel kupovat nové pružiny a měl bych auto tak o 5 cm zvednuté. Pohodlné to prý také je.Rover píše:V GB to prodávají, jsou to takové červené měchy, které se zasunou do vinutých per, může k tomu být i kompresor, můžeš si to pak přímo z kabiny foukat dle libosti. Podle mně to je ale zbytečný...
-
- Příspěvky: 908
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
No, DanoDef,
z Discotek to vyhazuji jen nekteri. Ja mam mechy rad. Jde preci o to, aby byly spolehlive a netrpely neduhy jako dosud. Jinak pohoda a souhlasim s Lubosem M. Kdybych mel mit potize s mechy, tak urcite bych je nevyhodil, ale hledal bych reseni, treba vymenou za jine apod. Ta pomoc mechu je nesporna. Jasne, kdo jede hard teren, ten je nepotrebuje. Ale pro obcasnou vyjizdku mimo silnici jsou bezva. A hlavne, kdyz je udrzis plne funkcni, tak bezva drzi vysku.
Ahoj
z Discotek to vyhazuji jen nekteri. Ja mam mechy rad. Jde preci o to, aby byly spolehlive a netrpely neduhy jako dosud. Jinak pohoda a souhlasim s Lubosem M. Kdybych mel mit potize s mechy, tak urcite bych je nevyhodil, ale hledal bych reseni, treba vymenou za jine apod. Ta pomoc mechu je nesporna. Jasne, kdo jede hard teren, ten je nepotrebuje. Ale pro obcasnou vyjizdku mimo silnici jsou bezva. A hlavne, kdyz je udrzis plne funkcni, tak bezva drzi vysku.
Ahoj
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, Jihlava byla super až na tu dálnici.discover píše:No, DanoDef,
z Discotek to vyhazuji jen nekteri. Ja mam mechy rad. Jde preci o to, aby byly spolehlive a netrpely neduhy jako dosud. Jinak pohoda a souhlasim s Lubosem M. Kdybych mel mit potize s mechy, tak urcite bych je nevyhodil, ale hledal bych reseni, treba vymenou za jine apod. Ta pomoc mechu je nesporna. Jasne, kdo jede hard teren, ten je nepotrebuje. Ale pro obcasnou vyjizdku mimo silnici jsou bezva. A hlavne, kdyz je udrzis plne funkcni, tak bezva drzi vysku.
Ahoj
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchové odpružení
Řek bych zlatý ruce. Mě se to líbí Miloš IILuboš M. píše:Jaký máte názor na toto: http://www.4runnerclub.org/mechydoper/mechydoper.htm
Celkem zajímavá věc jen si myslím jestli pérování pak není příliš tvrdé.
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vzduchové odpružení
Je rozhodnuto, jdu do toho a když se to nepovede tak to dám na vozík.Miloš II píše:Řek bych zlatý ruce. Mě se to líbí Miloš IILuboš M. píše:Jaký máte názor na toto: http://www.4runnerclub.org/mechydoper/mechydoper.htm
Celkem zajímavá věc jen si myslím jestli pérování pak není příliš tvrdé.
Myslím že je trochu něco jiného mít na pružení jenom měchy a mít je jen kvůli zvýšení auta a jeho nosnosti. Z diskoték je vyhazujete, protože když vám to v Maroku/Ukrajině... prdne, tak vám sedne auto na p...l a vy jste tam taktéž. V tomto případě auto trochu klesne, ale jede bezproblémů dál. Myslím že to není uplně k ničemu, nicméně já kupuji pera a tlumiče OME.
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Celá akce končí, přední pružina má uprostřed tlumic. Vůbec mi to nenapadlo že to není jako vzádu. Jdu do pružin.Kangaroo píše:Myslím že je trochu něco jiného mít na pružení jenom měchy a mít je jen kvůli zvýšení auta a jeho nosnosti. Z diskoték je vyhazujete, protože když vám to v Maroku/Ukrajině... prdne, tak vám sedne auto na p...l a vy jste tam taktéž. V tomto případě auto trochu klesne, ale jede bezproblémů dál. Myslím že to není uplně k ničemu, nicméně já kupuji pera a tlumiče OME.
Stavros má pravdu.Kupovat IM nebo OME je sice fajn ale stojí to víc.Paddock ti udělá tutéž službu, ale za míň peněz.
Kdybych nebyl limitován penězi tak jdu do extrem kitu od:
http://www.scorpionracing.co.uk/
Kdybych nebyl limitován penězi tak jdu do extrem kitu od:
http://www.scorpionracing.co.uk/
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Lubos M., pokial by si silou mocou chcel mat mechy aj v predu, tak existuje system na zdvojene tlmice vpredu. Predavaju ho aj v Paddocku. A ak by si ho pouzi, tak teoreticky by si mohol pouzit ten vonkajsi uchyt a do pruziny dat mech
Ja som nad tym zdojenym riesenim uvazoval, ale prislo mi to zatial ako zbytocnost a na druhu stranu mam rad prijemne makky podvozok
Ja som nad tym zdojenym riesenim uvazoval, ale prislo mi to zatial ako zbytocnost a na druhu stranu mam rad prijemne makky podvozok
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Otázka je, jestli se to vyplatí, jak to bude dlouho fungovat a jestli v terénu nebude problém. Měchy nejsou origo a taky je otázka jestli se neprodřou o pružinu.teslo píše:Lubos M., pokial by si silou mocou chcel mat mechy aj v predu, tak existuje system na zdvojene tlmice vpredu. Predavaju ho aj v Paddocku. A ak by si ho pouzi, tak teoreticky by si mohol pouzit ten vonkajsi uchyt a do pruziny dat mech
Ja som nad tym zdojenym riesenim uvazoval, ale prislo mi to zatial ako zbytocnost a na druhu stranu mam rad prijemne makky podvozok
Ja jednom RRC som videl nastavitelne tlmice. Chlapik, ked chcel auto zdvihnut( pri tahani), tak si dotlakoval zadne tlmice a isiel. Netusim aka je spolahlivost takehoto systemu( ani jedneho ani druheho). Ale je to komponent navyse ktory je velmi zavisly od tesnosti vsetkych jeho sucasti. Ja osobne som nad mechmi ani len neuvazoval. Mam komplet podvozok z paddocku a som spokojny. V predu premanentne navijak( Husky - tzn tazsi ako bezne) a pevnostak. To robi takych 80-90kg. vzadu plynova nadrz( cca70kg). Auto je prijmemne makke a nepotrebujem si regulovat jeho vysku.
S plne nalozenym( ale fakt plny kufor) som bol v terene iba raz a tiez bez najmensich problemov.
S plne nalozenym( ale fakt plny kufor) som bol v terene iba raz a tiez bez najmensich problemov.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS