RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Neni to tdv6. Jedna se o stary radovy sestivalec od bmw s oznacenim 306d1.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Lukasino
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Náplně a filtry, zbytek podle potřeby, to uvidíš sám o co si řekne... spíš bych se bál o brzdy, ty většinou odnesou delší stání venku (kotouče a destičky), dost možná pneumatiky, jestli jsou bez tlaku, atd.
Dva roky zase nic moc není

Dva roky zase nic moc není

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Nejvice bych se bal o prevodovku. Vetsi nestesti se do niceho jineho nemontovalo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Lukasino
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Padl dotaz na problém kvůli stání, což převodovku nerozhodí
o GM převodovce u TD6 snad není nutné psát 


Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Me to rozhodi pokazde co o te kombinaci slysim[emoji2957]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 88
- Registrován: 08 lis 2014 20:34
- tel.: 778546716
- auto: Discovery 2
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
jasně jde o td6 ne tdv6, tu jsem měl v D3 , tak nerad bych koupil další neštěstí když mě furt přitahují ty LR,
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj, stala se mi taková nečekaná věc a to že při jízdě po dálnici do kopce na 5 st. při sešlápnutí plynového pedálu auto při podřazení "koplo", ale opravdu hodně. Myslel jsem, že jsem něco přejel. Potom znovu. Říkal jsem si tak a převodovka je zase v pr... Ale mám na ní ujeto po kopl.GO cca 20000km. Nicméně jsem zjistil, že v manuální režimu řadí bez problémů. V podstatě jako by nešel kickdown. Po připojení na diagnostiku byly smazány adaptace . Při zkušební jízdě to zase koplo a hodilo chybu "vadné snímače plyn. pedálu- rozdílné hodnoty " Po smazání zatím řadí dobře. Vím, že to vyřešeno samozřejmě není, ale chci se zeptat jestli je to na výměnu kompl. plynového pedálu, nebo jsou tam ještě nějaké snímače, pokud to někdo řešil. Je to L322 TD6.
díky
díky
- Dendy
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 zář 2011 14:14
- tel.: nokia
- auto: MGF/TF, Jag, RR L322
- Bydliště: Praha
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj panove,
lze na L322 s motorem M62 sundat svody bez zvedáku? Koukl jsem do Workshopu a tam to vypadá ze lze sundat s tak nevím.
lze na L322 s motorem M62 sundat svody bez zvedáku? Koukl jsem do Workshopu a tam to vypadá ze lze sundat s tak nevím.

- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ano je to mozne udelat na zemi. Trosku se budes trapit.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahojte, jsem tady nový, a přemýšlím, že bych si splnil svůj sen, a koupil si Land Rover, buď Discovery 3 nebo Range Rover té doby. Rozpočet je tak 200-250 tisic, pročetl jsem si tady témata ohledně těch modelu. A něco už vím. Ale přesto bych se chtěl zeptat, zda-li je možné takové auta provozovat i jako daily car, s nájezdem 30-40km tisíc ročně. Nebo je to finanční sebevražda. Samozřejmě počítám že takové auto bude vyžadovat větší servis a dražší. Teď vlastním Volvo XC90, takže vim, ze takové auto není jen olej a filtry. Díky za jakoukoliv radu nebo zkušenost. Moc si toho vážím.
- Lukasino
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Já bych se toho nebál, osobně bych šel raději do L322, než D3 už kvůli lepšímu výběru motorů.
Spotřebu si spočítáš sám a ostatní provozní náklady jsou dost závislé i na dobrém výběru a šťastné ruky
Spotřebu si spočítáš sám a ostatní provozní náklady jsou dost závislé i na dobrém výběru a šťastné ruky

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj všem, chci se podělit o nakonec zábavnou historku (jak už to tak u LR občas bejvá)
Začal se mi vypouštět za jízdy podvozek a začala naskakovat hláška o snížení podvozku a podvozek se vypustil a vypnul.... vzhledem k tomu, že jsem vyměnil před týdnem všechny měchy bylo nepravděpodobné, že by tam byla díra ale budiž... Večer jsem s tím jezdil kolem baráku a snažil se zjistit v jakém momentě ta chyba naskočí... Nic méně, dělo se to absolutně nahodile, jednou hned ... jednou po 30km na dálnici .. atp...
Tak jsem další den za světla chtěl vyrazit do servisu....no a koukám, že mám asi ušlé pravé přední kolo.. (v tu chívli si říkám,že je asi nepravděpodobné, že by to špatně vyhodnostil např ABS kuli zmeně obvodu nebo čidlo výšky) Na cestu do servisu jsem ho ale stejně potřeboval dofouknout ..... a ejhle "závada" odstraněna. Radši jsem to pak ještě jednou ručně vypustil abych si to ověřil
Od te doby najeto asi 1000 km bez zavady 
Závěrem
: Pokud se vam začně blížit tlak v pneu k číslu 1 tak vas brzo čeká vypuštěnej podvozek.
Poučení: dobrý se řídit poviností řidiče vždy překontrolovat stav automobilu před jízdou a návodem k použití a předepsaným tlakem pneu
Třeba to někomu z vás ušetří nervy a zbytečnou cestu do servisu.
A k dotazu na spolehlivost L322 a případnou koupi můžu říct jen : Doporučuji
Celkově výše zmíněná L322 najela za rok a půl asi 60 tkm bez závady, krom výměny měchů a tlumičů...
LR zdar.
Začal se mi vypouštět za jízdy podvozek a začala naskakovat hláška o snížení podvozku a podvozek se vypustil a vypnul.... vzhledem k tomu, že jsem vyměnil před týdnem všechny měchy bylo nepravděpodobné, že by tam byla díra ale budiž... Večer jsem s tím jezdil kolem baráku a snažil se zjistit v jakém momentě ta chyba naskočí... Nic méně, dělo se to absolutně nahodile, jednou hned ... jednou po 30km na dálnici .. atp...
Tak jsem další den za světla chtěl vyrazit do servisu....no a koukám, že mám asi ušlé pravé přední kolo.. (v tu chívli si říkám,že je asi nepravděpodobné, že by to špatně vyhodnostil např ABS kuli zmeně obvodu nebo čidlo výšky) Na cestu do servisu jsem ho ale stejně potřeboval dofouknout ..... a ejhle "závada" odstraněna. Radši jsem to pak ještě jednou ručně vypustil abych si to ověřil


Závěrem

Poučení: dobrý se řídit poviností řidiče vždy překontrolovat stav automobilu před jízdou a návodem k použití a předepsaným tlakem pneu

Třeba to někomu z vás ušetří nervy a zbytečnou cestu do servisu.
A k dotazu na spolehlivost L322 a případnou koupi můžu říct jen : Doporučuji

Celkově výše zmíněná L322 najela za rok a půl asi 60 tkm bez závady, krom výměny měchů a tlumičů...
LR zdar.
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1088
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Hm nemas mat nahodou senzor tlaku v pneu?
Tam ked ti klesne pod 1.4bar tak to hlasi podhustenie.
Tam ked ti klesne pod 1.4bar tak to hlasi podhustenie.

EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Td6 to pokud vím nikdy neměla 
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1088
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tak to som netusil

EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- Lukasino
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Co vím, tak povinná výbava to nebyla, jen volitelná. Vždyť L322 měla vždy plnohodnotné rezervní kolo.
Ale kecal bych, jestli to nebylo možné už u předface, kontrolka na budíkách na to je, ale nikdy jsem to nepotkal...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Dobrý deň všetkým. Prosím o radu. Mám LR RR R322 4.4 V8 benzin rok 2004.jedno ráno som naštartoval auto a keď naskočilo nešlo na všetky valce. Potom zhaslo a už som ho nevedel naštartovať. Stále len točí a točí a nič. Pre istotu som vymenil benzínový filter. Nepomohlo. Tak som vybral jednu sviečku dal do cievky priložil k hlave a pri štartovani hádzala iskru cca každú sekundu. Viditeľné sa dali iskry počítať. Neviem ako ďalej. Ma to nejakú riadiacu jednotku? Ecu? Ďakujem za každú radu.
- mipr
- Příspěvky: 673
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ano. L322 ma niekolko desiatok riad. jednotiek...
Dobrym zvykom byva vycitat zavady z riad. jednotky motora. Je to rychle a moze to napovedat o poruche...
Dobrym zvykom byva vycitat zavady z riad. jednotky motora. Je to rychle a moze to napovedat o poruche...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zistil som ze motor nemá benzin. Pri štartovani som stlačil ventil na potrubí na motore a nič. Tak je to asi bud v čerpadle alebo v elektromagnete ak ho cerpadlo ma.uz len zistiť ci je čerpadlo pod sedačkami alebo v nádrží. Co by bolo horšie. Poistky su v poriadku. A na tu iskru co som písal na začiatku ma nič iné nenapadá len ze to nie je vysoko otackovy motor.
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
A takový ten poslední dotaz - v nádrži benzín je? A je ho tam dost? A není náhodou v nádrži podtlak, třeba kvůli ucpanému odvětrání?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo