Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Vsak si to kup, ale s padnutym motorem a nebo prokazatelne nove namontovanym. Ale ne repas nebo jako oprava- tedy skladani z toho co dilna. Musi byt novy
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1196
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Presne tak bud s novym alebo klaknute:) a zverim ti to 

- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Nemam s tim problem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ja uz nejakou notnou dobu taky koukam po Disco 3, ale presne pokazdy se utvrdim vtom, ze chci koupit auto co bude jezdit, ne to hned resit. A co si budem, s novejma motorama se jich moc neprodava.
Takze jeste je mozny teda TDV8, na to sem tu toho moc nevyhrabal, krome teda EGR. Jako asi si dokazu predstavit zivit 13l spotrebu, jen sem uz slysel od znameho, ze omoc to lepsi neni oproti TDV6, taky umi klika delat divy.
A co vic tak Sport se me prosle libi. Je asi trochu mensi uvnitr na zadnich sedadlech, snad ten kufr neni zas otolik a s rodinou se vejdem a treba prespime.
Je vetsi doporuceni na TDV8? A dost u me vyhrava ze asi trochu pojede 200kw oproti 140KW-
Takze jeste je mozny teda TDV8, na to sem tu toho moc nevyhrabal, krome teda EGR. Jako asi si dokazu predstavit zivit 13l spotrebu, jen sem uz slysel od znameho, ze omoc to lepsi neni oproti TDV6, taky umi klika delat divy.
A co vic tak Sport se me prosle libi. Je asi trochu mensi uvnitr na zadnich sedadlech, snad ten kufr neni zas otolik a s rodinou se vejdem a treba prespime.
Je vetsi doporuceni na TDV8? A dost u me vyhrava ze asi trochu pojede 200kw oproti 140KW-
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Cav moj nazor je ze tdv8 je "komplikovanjesi" ma turba dve nie jedno napr.... Je taky viac napratane vsetko vvtom aute ale tak celkovo je spolahlivejsi. Hlavne netrpi nejakou fatalnou poruchou. A ohladom spotreby... 3,6 ma asi o 1liter naviaclubooos píše:Ja uz nejakou notnou dobu taky koukam po Disco 3, ale presne pokazdy se utvrdim vtom, ze chci koupit auto co bude jezdit, ne to hned resit. A co si budem, s novejma motorama se jich moc neprodava.
Takze jeste je mozny teda TDV8, na to sem tu toho moc nevyhrabal, krome teda EGR. Jako asi si dokazu predstavit zivit 13l spotrebu, jen sem uz slysel od znameho, ze omoc to lepsi neni oproti TDV6, taky umi klika delat divy.
A co vic tak Sport se me prosle libi. Je asi trochu mensi uvnitr na zadnich sedadlech, snad ten kufr neni zas otolik a s rodinou se vejdem a treba prespime.
Je vetsi doporuceni na TDV8? A dost u me vyhrava ze asi trochu pojede 200kw oproti 140KW-

Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
3,6 po meste 13-14litru. Dalkova 11-12. Je slozitejsi na rozvodu. Mas nakladnejsi servis vstrikovani. Je mene dostupnych dilu. Na 2,7 a 3,0 je vsude vsechno. Cena motoru je stejna. Prace je slozitejsi. Lepsi varianta je novej 4,4tdv8 ten jezdi za 12l a vykon je teprve zajimavej.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Je teda jasno. Budu se casem koukat po Discovery a risknu to stou 2.7. Panove dekuji a dal se tu budu ochomejtat.
- Lukasino
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Je to věc pohledu, já se rozhodovat mezi TDV6 a TDV8, tak jasně vítězí TDV8 i v případě 3,6ky. Auto s tím motorem jede úplně jinak než TDV6, riziko fatálních závad je podstatně menší a spotřeba je ve výsledku stejná, možná o litr větší, nedivil bych se ale kdyby to pod zátěží (těžký vlek) bralo naopak méně...
Jo, je tam méně místa, ale stejně kvůli větším věcem musí motor ven (L322) nebo kastle nahoru (Dx, RRS), takže je to vcelku jedno, rozdíl pár hodin na faktuře ani nepoznáš
Jo, je tam méně místa, ale stejně kvůli větším věcem musí motor ven (L322) nebo kastle nahoru (Dx, RRS), takže je to vcelku jedno, rozdíl pár hodin na faktuře ani nepoznáš

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jak my tady na ukrajine rikame....vicemene mas pravdu Lukasino
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Dalsi kousek....
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- kaligula
- Příspěvky: 894
- Registrován: 10 říj 2012 09:45
- auto: Def110, F150, ex D3
- Bydliště: Dětmarovice
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Když už se tady plní statistiky prasknutýma klikama tak ze statistického hlediska by taky bylo velmi přínosné uvést další osud vozidla
1. jestli opraveno a jakým způsobem, nebo sešrotováno
2 cena opravy a hlavně důvod proč majitel nechal opravit a nedal auto do šrotu
3 rok výroby, najeté kilometry a výbava vozidla - což jistě zase pomůže udělat si úsudek a pochopit majitele co ho vedlo k tak drahé opravě u jinak už odpisového auta
Když budu psát za sebe a zase se budu opakovat - dávat nový motor do mojí již značně rezavějící D3 kde v každé druhé zatáčce vyskakuje nějaký fault mi příjde značně neekonomické a do auta které je jinak v naprosto perfektním stavu to je fakt na hraně a vede to ke zdvojnásobení hodnoty vozidla kterou ale nikdo kromě majitele neocení
1. jestli opraveno a jakým způsobem, nebo sešrotováno
2 cena opravy a hlavně důvod proč majitel nechal opravit a nedal auto do šrotu
3 rok výroby, najeté kilometry a výbava vozidla - což jistě zase pomůže udělat si úsudek a pochopit majitele co ho vedlo k tak drahé opravě u jinak už odpisového auta
Když budu psát za sebe a zase se budu opakovat - dávat nový motor do mojí již značně rezavějící D3 kde v každé druhé zatáčce vyskakuje nějaký fault mi příjde značně neekonomické a do auta které je jinak v naprosto perfektním stavu to je fakt na hraně a vede to ke zdvojnásobení hodnoty vozidla kterou ale nikdo kromě majitele neocení
- Dex
- Příspěvky: 902
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad


Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Pro ty, co si stále myslí, že se blok nemůže prohnout...
https://www.autorevue.cz/techto-20-moto ... em#part=12
https://www.autorevue.cz/techto-20-moto ... em#part=12
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak si tak čtu inzeráty na Velara...jeden mi padl do oka: r.v. 2017, najeto 136 tis km, nafta 3.0l - vyměněný motor od Land Rover:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 5-216-1946
a sága pokračuje dál
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 5-216-1946
a sága pokračuje dál
- Lukasino
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Místní kolega, RRS 2012 3l, první motor padl ještě v záruce při cca 30t km, druhý padl minulý měsíc při 150 cca
spěchal...

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zaujimava cena za vymenu motora: https://auto.bazos.sk/inzerat/115466227 ... covery.php
LR DEFENDER 110 SW
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
By mne zajímala ta "modifikace", papír snese všechnokomin píše: 03 zář 2020 09:37 Zaujimava cena za vymenu motora: https://auto.bazos.sk/inzerat/115466227 ... covery.php

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Nieco mu tam museli napisat aby dostala zmysel ta suma [emoji16]
LR DEFENDER 110 SW
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- pete805
- Příspěvky: 358
- Registrován: 13 bře 2015 15:43
- tel.: +421905314815
- auto: DII td5 ,P106 1,5d
- Bydliště: Brezno-okolie
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
A možno tou modifikáciou mysleli tú sumu , modifikovali ju o x %

Británie měla na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolila hanbu a bude mít válku.
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)