Defender 110 projekt
Re: Defender 110 projekt
Overdrive v Defenderu Td5 používám od roku 2005. Jen mi momentálně zlobí.
Co tě zajímá?
Co tě zajímá?
Re: Defender 110 projekt
DanoDEF, hrabal jsem se v historii a pochopil jsem správně, že jsi od Eliota koupil Overdrive?
Máš jej v provozu?
Máš jej v provozu?
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Vsechno me zajima. Nevim o tom nic. Tak treba...
Pouzivas to jen na dalnici? Nebo i na okreskach? Na vsechny kvalty? Co v terenu? Jak je to spolehlivy? Proste info z provozu.
Pouzivas to jen na dalnici? Nebo i na okreskach? Na vsechny kvalty? Co v terenu? Jak je to spolehlivy? Proste info z provozu.
Re: Defender 110 projekt
Overdrive GKN. Použití je ideální hlavně na dálnici a delší úseky okresek. Při zařazení jdou otáčky dolů o 500. Motor po zařazení jde zvukově do pozadí a jsou slyšet gumy a proud obtékajícího vzduchu střešním nosičem. Na delší cestu je to jízda skoro jak v běžném autě. V nízkých otáčkách se vyřadí samo. Jde zařadit jen u čtverky a pětky. V terénu a v zátěži s přívěsem nepoužitelné. Spolehlivé to bylo asi 200 tisíc km. Spotřeba jde na dálnici vzhledem k nižším otáčkám dolů, ale nevim přesně, dlouho spotřebu nesleduju.Michal21 píše: 08 bře 2021 22:06 Vsechno me zajima. Nevim o tom nic. Tak treba...
Pouzivas to jen na dalnici? Nebo i na okreskach? Na vsechny kvalty? Co v terenu? Jak je to spolehlivy? Proste info z provozu.
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 projekt
GKN overdrive se sám deaktivuje pod 40km/h. Ovládá se to elektricky, tlačítkem. Řadí se to bez spojky, chce to akorát odlehčit a sundat nohu z plynu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Odzimovani auta se blizi. Zacinam byt ve finale s dodelavkama. Hrozne dlouho jsem odkladal vyresit nadkoli a zakryti dutin, kam lita bordel. Vysledek viz foto. Prave predni nadkoli jsem udelal jeste na podzim. Musim rict, ze po nasich prvnich tisici kilometrech funguje skvele. Naopak druha strana byla po projeti mokre polni cesty plna hliny. Uvidime dlouhodobe...
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Taky je uz namontovan zadni stabilizator. Jsem dost zvedavej jak bude fungovat. Chybi namontovat planar, suplik do kufru, kompresor a navigaci. Ubyva to...
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 projekt
Dá se na to koupit přímo sada krytů - tady pro inspiraci https://gwynlewis4x4.co.uk/product-cate ... flaps/110/ - co jsem zachytil, tak provedení a hlavně funkci si chválí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Defender 110 projekt
na defenderu nikdy nekončíš, to si zapamatuj!
jinak nevím, já tam nic nemám, sice se to bordelí, ale zas se to aj dobře umývá – tím, že nic není zakryté, tak přesně vidím, kde ten bordel je a jestli jsem ho už vyvapkoval úplně, nebo ještě musím chvílu vydržet. takto nevíš, co se za to krytí dostalo a co tam je, nebo není. u defa to mám radši tak, že ať klidně nateče, ale musí současně aj vytéct. zatěsňování se mně zatím moc neosvědčilo 




defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Defender 110 projekt
Michal21: ten plast je dobrej, budu ho dávat i na vršek zadních blatníků neb mě hrozně sejří jak do toho mlátí kamení.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Mate nekdo nezavisle topeni pod autem? Koukal jsem, ze se na to dela i nejaka nerezova krabice. Nechce se mi to davat dovnitr. Diky
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Defender 110 projekt
Opravoval jsem takto namontovaného bufíka na Avii - idea byla pěkná, dát do pod auto, aby nezavazel. Bohužel se do toho boxu vždy dostala voda a zůstala tam. Naštěstí stačilo dvakrát vyčistit. Potom to majitel poctivě utěsnil, takže se to pro změnu začalo přehřívat. A to bylo jenom auto, které pravidelně umývali hadicí.
Na terénním autě bych měl trošku strach z brodění - čím víš bufík bude, tím menší je šance, že se do něj voda dostane - sáním topného vzduchu nebo výfukem, co jsou pod autem.
Doporučuju nastudovat servisní manuály od Webasta AirTop, mají to celkem dobře zpracované a popsané, hlavně jsou ale na webu ke stažení.
Druhá věc - stačí se podívat, kde je originál v Defu TD5 nebo v D2 montovaný horkovodní bufík - v motorovém prostoru až nahoře pod kapotou.
Na terénním autě bych měl trošku strach z brodění - čím víš bufík bude, tím menší je šance, že se do něj voda dostane - sáním topného vzduchu nebo výfukem, co jsou pod autem.
Doporučuju nastudovat servisní manuály od Webasta AirTop, mají to celkem dobře zpracované a popsané, hlavně jsou ale na webu ke stažení.
Druhá věc - stačí se podívat, kde je originál v Defu TD5 nebo v D2 montovaný horkovodní bufík - v motorovém prostoru až nahoře pod kapotou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Defender 110 projekt
Pod autom ti to zhnije. Napr hlinik...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
Napadlo me to dat pod nohy na stred zadnich sedacek. udelat pres to kryt aby se po tom neslapalo. Pak jsem ale koukal, ze kaslik pod sedlem spolujezdce je mensi nez ten na baterku a pokud bych ho trochu zvetsil, pak by tam mohlo byt topeni. Co vy na to?
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Defender 110 projekt
A do cubby boxu nebo jak se tomu nadává
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Defender 110 projekt
Ja preferujem umiestnenie pod zadnymi sedadlami s tym, ze teply vzduch sa vyfukuje v strede medzi sedadlami smerom dopredu odspodu. Tak aby bolo teplo citit od chrbta na krize z dola. Povazujem to za najlepsiu distribuciu tepla pre celu posadku. Takto to vyuzivam 20 rokov a nemenil by som.U 110tky najviac trpia nohy cestujucich v zadu a krize cestujucich v predu.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
chteli jsem si prave zachovat pruchod mezi se dackama kvuli detem.
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Defender 110 projekt
a pod zadni sedckou mame highlift.
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Defender 110 projekt
mám to pod cubby boxem, dělá se na to aj spešl krabica. přijde mně to celkem v poho. musel jsem si chvílu zvykat na to, že boxík je o dost výš, ale teď už neřeším. u spolujezdce asi taky OK a stejně tak vzadu pod nohama, jakoby pod druhou podlážkou, jsem to párkrát viděl.
a jinak tome, ono to origo umístění teplovodního bufíka třeba v defu taky není zrovna ideální – je to právě příliš vysoko, takže může být problém s častým zavzdušňováním. jednak mně na to pokaždé upozornili u skulínka, když jsem tam s tím byl a druhak s tím mám i osobní zkušenost v podobě dost velkého trápení
řešilo se to třeba zde: https://www.landroverforum.cz/forum/vie ... 27#p439027 a to "přehadičkování" expanzky například u mě 100% pomohlo a od té doby jede topení krásně 
a jinak tome, ono to origo umístění teplovodního bufíka třeba v defu taky není zrovna ideální – je to právě příliš vysoko, takže může být problém s častým zavzdušňováním. jednak mně na to pokaždé upozornili u skulínka, když jsem tam s tím byl a druhak s tím mám i osobní zkušenost v podobě dost velkého trápení


defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)