Uzávěrka diferenciálu
Moderátor: Miky_CZ
Ale dali sme mu novu a je OK.Admin píše:Není divu. Když je klec nová tak je docela pevná, ale postupem času a asi i působením teploty není už tak pružná.
Inac minule sme menili rozdelovaciu prevodovku na Free.... tak povodna narobila masaker az obal roztrhlo....
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam ARB a nikdy nebyl problem. Libi se mi, ze ARB uzaverku zapinam ja a ne neco jineho-pripad Detroit. Poloosy urcite zesilit- treba MAXDRIVE .Stavros píše:DAno, co teda s tou uzaverkou, mam na ni setrit?
A s tou D3 to neprehanej. Ja ji mam v automatu , s mechy a se zadni uzaverou. Ta sepina v terenu podle disleje na neuveritelnych mistech, kde bych ARB vubec nezapinal...
Ty mechy , dobre ti radim , vyhod . V terenu se prodrou.
A jeste jedna rada- podle mne ma nejlip upravenou D2 TD 5 Radek Zilka od nas z clubu. Bydli v HK a upravoval ho Mejznar...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
S Radkem jsem mluvil po telefonu, je to fajn kluk. Chtel jsem se zeptat Eriku, ted nemam moc financi, ale premyslim, ze auto trosku prizvednu, staci mi, kdyz k originalnim tlumicum koupim jenom vyssi OME pruziny, nebo to nebude fungovat? Vyslo by me to asi na 8500,-, coz je cena pro me ted vyhodna. Nebo radsi koupit pod mechy podlozky a dopredu pruziny?
Kazdopadne ak das OME pruziny tak tie su vyssie a budes musiet predlzit origo tlmice....predlzit ich mozes upravou alebo vymenou za dlhsie.Stavros píše:S Radkem jsem mluvil po telefonu, je to fajn kluk. Chtel jsem se zeptat Eriku, ted nemam moc financi, ale premyslim, ze auto trosku prizvednu, staci mi, kdyz k originalnim tlumicum koupim jenom vyssi OME pruziny, nebo to nebude fungovat? Vyslo by me to asi na 8500,-, coz je cena pro me ted vyhodna. Nebo radsi koupit pod mechy podlozky a dopredu pruziny?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Eriku, kdo je prosim Radek Zilka? Rád bych se ho poptal co s autem D II vyváděl, jestli říkáš, že to má pěkně udělaný od Mejznara? Jsem z Broumova, takže ve vašem kraji. Jakej tam v Hradci máte klub? Jsem nováček na LR, tak bých rád někdy poklábosil. Včera jsem auto potrápil ve skalách a na louce a rozhodně bych potřeboval vysvětlit tu funkci MEZINÁPRAVOVÁ UZÁVĚRKA? Já myslel, že kupuju plnohodnotnou čtyřkolkui a teď se mi každý kolo točí jinak ETC a já st tím houby nadělám. Toť možná otázka na admina. Je nějaká sada pružiny, zadní uzávěrka plus ty poloosy (jak řikáš Maxis)?Měchy nemám. Jo ale stále s tím autem musím jezdit po dálnici do práce, takže úplný traktor co neprojde technickou z toho taky nechci udělat. Docela rád bych také zakryl diferák a řízení, nebo co všechno dole vykukuje. To abych si asi připravil peníze jak na další auto co?
Disco mi zachránilo život
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Ja jsem ze Skalice na Slovensku a nas www.LandRoverClub.cz je vsude Radkuv telefon nerozdavam, ale e mail je tu R.zilka@raal.czJarys píše:Eriku, kdo je prosim Radek Zilka? Rád bych se ho poptal co s autem D II vyváděl, jestli říkáš, že to má pěkně udělaný od Mejznara? Jsem z Broumova, takže ve vašem kraji. Jakej tam v Hradci máte klub? Jsem nováček na LR, tak bých rád někdy poklábosil. Včera jsem auto potrápil ve skalách a na louce a rozhodně bych potřeboval vysvětlit tu funkci MEZINÁPRAVOVÁ UZÁVĚRKA? Já myslel, že kupuju plnohodnotnou čtyřkolkui a teď se mi každý kolo točí jinak ETC a já st tím houby nadělám. Toť možná otázka na admina. Je nějaká sada pružiny, zadní uzávěrka plus ty poloosy (jak řikáš Maxis)?Měchy nemám. Jo ale stále s tím autem musím jezdit po dálnici do práce, takže úplný traktor co neprojde technickou z toho taky nechci udělat. Docela rád bych také zakryl diferák a řízení, nebo co všechno dole vykukuje. To abych si asi připravil peníze jak na další auto co?
A mezinapravu treba potrebujes tehdy, kdyz ustrihnes poloosu . Tak ji zavres a muzes ject dal. Az utrhnes dalsi poloosu, tak ti pomohou spery Jak, je to v te pisnicce: U kanoonu staal...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Tak mi to chlapy někdo vysvětlete. Mám auto s redukčkou ale bez mezinápravové uzávěrky CDL, tedy bez levé polohy řadící páčky. Bylo by tedy pro mně řešením ARB nebo Truetrack a nebo stačí vymněnit redukční převodovku za převodovku s CDL dodělat panel řadící páky a mám stejný výsledný efekt jako s těma uzávěrkama???karel píše:Tak uzávěrku od ARB jsem před časem poptával a dovoz z Anglie by vyšel na cca 24 tisíc bez kompresoru.Ten se dá použít i Hadex, který stojí asi 1500,-.Origo je zbytečně drahý.
Nakonec jsem si pořídil Detroit Truetrac a mám klid.
Disco mi zachránilo život
Rozhodně bych začal uzávěrkou CDL 100% mechanickou a pak pokračoval zadním a posléze i předním diferákem.To jestli se rozhodneš pro ARB nebo jiný způsob( třeba Truetrac) je v tuto chvíli vedlejší, ale bez mezinápravy(CDL) je užitečnost nápravových uzávěrek nejistá.
Ještě jeden dotaz máš kontrolu prokluzu ETC?
Ještě jeden dotaz máš kontrolu prokluzu ETC?
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
CDL kit Disco II Diff lock
Já řeším zrovna tohle co ty. Diff lock už mám na cestě a to od www.ashcroft-transmissions.co.uk a to za 195lib. nebo ho mají ještě na www.discoparts.com. Loupežníci v AMT ho mají za lanovod za 2400.- a řadící páku za 9400.- Zdraví Miloš IIJarys píše:Tak mi to chlapy někdo vysvětlete. Mám auto s redukčkou ale bez mezinápravové uzávěrky CDL, tedy bez levé polohy řadící páčky. Bylo by tedy pro mně řešením ARB nebo Truetrack a nebo stačí vymněnit redukční převodovku za převodovku s CDL dodělat panel řadící páky a mám stejný výsledný efekt jako s těma uzávěrkama???karel píše:Tak uzávěrku od ARB jsem před časem poptával a dovoz z Anglie by vyšel na cca 24 tisíc bez kompresoru.Ten se dá použít i Hadex, který stojí asi 1500,-.Origo je zbytečně drahý.
Nakonec jsem si pořídil Detroit Truetrac a mám klid.