Uzávěrka diferenciálu

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Admin » 31 říj 2006 14:15

Není divu. Když je klec nová tak je docela pevná, ale postupem času a asi i působením teploty není už tak pružná.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#22 Příspěvek od DanoDEF » 31 říj 2006 15:09

Admin píše:Není divu. Když je klec nová tak je docela pevná, ale postupem času a asi i působením teploty není už tak pružná.
Ale dali sme mu novu a je OK.

Inac minule sme menili rozdelovaciu prevodovku na Free.... tak povodna narobila masaker az obal roztrhlo....
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od erik » 01 lis 2006 15:13

Stavros píše:DAno, co teda s tou uzaverkou, mam na ni setrit?
Ja mam ARB a nikdy nebyl problem. Libi se mi, ze ARB uzaverku zapinam ja a ne neco jineho-pripad Detroit. Poloosy urcite zesilit- treba MAXDRIVE .
A s tou D3 to neprehanej. Ja ji mam v automatu , s mechy a se zadni uzaverou. Ta sepina v terenu podle disleje na neuveritelnych mistech, kde bych ARB vubec nezapinal...
Ty mechy , dobre ti radim , vyhod . V terenu se prodrou.
A jeste jedna rada- podle mne ma nejlip upravenou D2 TD 5 Radek Zilka od nas z clubu. Bydli v HK a upravoval ho Mejznar...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Stavros » 02 lis 2006 07:58

S Radkem jsem mluvil po telefonu, je to fajn kluk. Chtel jsem se zeptat Eriku, ted nemam moc financi, ale premyslim, ze auto trosku prizvednu, staci mi, kdyz k originalnim tlumicum koupim jenom vyssi OME pruziny, nebo to nebude fungovat? Vyslo by me to asi na 8500,-, coz je cena pro me ted vyhodna. Nebo radsi koupit pod mechy podlozky a dopredu pruziny?

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Stavros » 02 lis 2006 07:59

sorry, nejak me to zlobi.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#26 Příspěvek od DanoDEF » 02 lis 2006 08:17

Stavros píše:S Radkem jsem mluvil po telefonu, je to fajn kluk. Chtel jsem se zeptat Eriku, ted nemam moc financi, ale premyslim, ze auto trosku prizvednu, staci mi, kdyz k originalnim tlumicum koupim jenom vyssi OME pruziny, nebo to nebude fungovat? Vyslo by me to asi na 8500,-, coz je cena pro me ted vyhodna. Nebo radsi koupit pod mechy podlozky a dopredu pruziny?
Kazdopadne ak das OME pruziny tak tie su vyssie a budes musiet predlzit origo tlmice....predlzit ich mozes upravou alebo vymenou za dlhsie.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Stavros » 02 lis 2006 08:36

Ja jsem koukal vsude mozne v Anglii a lift kit sady se na DII moc nedelaj, musel bych koupit OME, ktera prida jenom 3,5cm, sezenu ji za 430L. Kamarad ma tedko prave nekoho v Anglii, takze musim vymyslet rychle.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Admin » 02 lis 2006 09:43

Osobně bych tam dal všechno najednou. Když nakombinuješ OME pružiny s origo tlumičema nemusí být výsledek ideální ba naopak, aby se nepřidali ještě další starosti. :wink:
Vím že je to velký attak na peněženku. Zkusit ještě chvíli s výměnou počkat a koupit příští rok vše najednou.

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od kudrnac » 07 lis 2006 22:38

Doporučuji udělat vše najednou jinak nastanou problémy, a ty podložky taky nejsou zadarmo. Já mám disco zdvihnuté o dva palce a je to v pohodě chce to potom jenom větší kola. A nezapomeň uklidit řídící jednotku.

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Admin » 09 lis 2006 10:33

Pokud nemáš šnorchl, tak stačí jednotku zatěsnit silikonem. Pokud máš šnorchl tak potom je přemýstění jednotky tou správnou volbou.
Ještě bych zmýnil vyvedení oddychu z diferáku a redučky do šnorchlu.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Stavros » 09 lis 2006 10:47

Kdyz vidim, ze by me auto financne sezralo, tak snad radsi necham Discoveru na obcasny kraveni a koupim nejakou rozbusku na kraveni. Jak si to myslel s tou ridici jednotkou a snorchlem?

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#32 Příspěvek od karel » 09 lis 2006 11:44

Myslel to asi tak, že se šnorchlem, si troufneš do větší hloubky, proto musíš stěhovat jednotku někam výš do sucha, pokud ho nemáš stačí jen zasilikonovat, protože stejně nubudeš brodit extrém a pro případné lehké brodění by to mělo stačit.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#33 Příspěvek od karel » 09 lis 2006 11:46

Admin píše:.
Ještě bych zmýnil vyvedení oddychu z diferáku a redučky do šnorchlu.
Diferáky mám odvětrány přímo do šnorchlu, ale na redučce jsem žádné odvětrání nenašel, kde tam je na Disco 200 TDi?Díky, ideálně sem dej foto

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Stavros » 09 lis 2006 12:30

Aha, jsem nejakej natvrdlej. Minule jsem jezdil takovej malej brod a stejne mam pocit, ze si auto pres sani cuclo. Sani je nad kolem.

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#35 Příspěvek od Jarys » 14 led 2007 15:56

Eriku, kdo je prosim Radek Zilka? Rád bych se ho poptal co s autem D II vyváděl, jestli říkáš, že to má pěkně udělaný od Mejznara? Jsem z Broumova, takže ve vašem kraji. Jakej tam v Hradci máte klub? Jsem nováček na LR, tak bých rád někdy poklábosil. Včera jsem auto potrápil ve skalách a na louce a rozhodně bych potřeboval vysvětlit tu funkci MEZINÁPRAVOVÁ UZÁVĚRKA? Já myslel, že kupuju plnohodnotnou čtyřkolkui a teď se mi každý kolo točí jinak ETC a já st tím houby nadělám. Toť možná otázka na admina. Je nějaká sada pružiny, zadní uzávěrka plus ty poloosy (jak řikáš Maxis)?Měchy nemám. Jo ale stále s tím autem musím jezdit po dálnici do práce, takže úplný traktor co neprojde technickou z toho taky nechci udělat. Docela rád bych také zakryl diferák a řízení, nebo co všechno dole vykukuje. To abych si asi připravil peníze jak na další auto co?
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od erik » 18 led 2007 20:33

Jarys píše:Eriku, kdo je prosim Radek Zilka? Rád bych se ho poptal co s autem D II vyváděl, jestli říkáš, že to má pěkně udělaný od Mejznara? Jsem z Broumova, takže ve vašem kraji. Jakej tam v Hradci máte klub? Jsem nováček na LR, tak bých rád někdy poklábosil. Včera jsem auto potrápil ve skalách a na louce a rozhodně bych potřeboval vysvětlit tu funkci MEZINÁPRAVOVÁ UZÁVĚRKA? Já myslel, že kupuju plnohodnotnou čtyřkolkui a teď se mi každý kolo točí jinak ETC a já st tím houby nadělám. Toť možná otázka na admina. Je nějaká sada pružiny, zadní uzávěrka plus ty poloosy (jak řikáš Maxis)?Měchy nemám. Jo ale stále s tím autem musím jezdit po dálnici do práce, takže úplný traktor co neprojde technickou z toho taky nechci udělat. Docela rád bych také zakryl diferák a řízení, nebo co všechno dole vykukuje. To abych si asi připravil peníze jak na další auto co?
Ja jsem ze Skalice na Slovensku a nas www.LandRoverClub.cz je vsude :D Radkuv telefon nerozdavam, ale e mail je tu R.zilka@raal.cz
A mezinapravu treba potrebujes tehdy, kdyz ustrihnes poloosu :D . Tak ji zavres a muzes ject dal. Az utrhnes dalsi poloosu, tak ti pomohou spery :D Jak, je to v te pisnicce: U kanoonu staal...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#37 Příspěvek od Jarys » 21 led 2007 23:36

karel píše:Tak uzávěrku od ARB jsem před časem poptával a dovoz z Anglie by vyšel na cca 24 tisíc bez kompresoru.Ten se dá použít i Hadex, který stojí asi 1500,-.Origo je zbytečně drahý.

Nakonec jsem si pořídil Detroit Truetrac a mám klid.
Tak mi to chlapy někdo vysvětlete. Mám auto s redukčkou ale bez mezinápravové uzávěrky CDL, tedy bez levé polohy řadící páčky. Bylo by tedy pro mně řešením ARB nebo Truetrack a nebo stačí vymněnit redukční převodovku za převodovku s CDL dodělat panel řadící páky a mám stejný výsledný efekt jako s těma uzávěrkama???
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#38 Příspěvek od karel » 22 led 2007 06:45

Rozhodně bych začal uzávěrkou CDL 100% mechanickou a pak pokračoval zadním a posléze i předním diferákem.To jestli se rozhodneš pro ARB nebo jiný způsob( třeba Truetrac) je v tuto chvíli vedlejší, ale bez mezinápravy(CDL) je užitečnost nápravových uzávěrek nejistá.

Ještě jeden dotaz máš kontrolu prokluzu ETC?
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

CDL kit Disco II Diff lock

#39 Příspěvek od Miloš II » 22 led 2007 08:50

Jarys píše:
karel píše:Tak uzávěrku od ARB jsem před časem poptával a dovoz z Anglie by vyšel na cca 24 tisíc bez kompresoru.Ten se dá použít i Hadex, který stojí asi 1500,-.Origo je zbytečně drahý.

Nakonec jsem si pořídil Detroit Truetrac a mám klid.
Tak mi to chlapy někdo vysvětlete. Mám auto s redukčkou ale bez mezinápravové uzávěrky CDL, tedy bez levé polohy řadící páčky. Bylo by tedy pro mně řešením ARB nebo Truetrack a nebo stačí vymněnit redukční převodovku za převodovku s CDL dodělat panel řadící páky a mám stejný výsledný efekt jako s těma uzávěrkama???
Já řeším zrovna tohle co ty. Diff lock už mám na cestě a to od www.ashcroft-transmissions.co.uk a to za 195lib. nebo ho mají ještě na www.discoparts.com. Loupežníci v AMT ho mají za lanovod za 2400.- a řadící páku za 9400.- Zdraví Miloš II

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od discover » 22 led 2007 10:07

Aho, Miloši, rozumím tomu dobře, že jsi si objednal celý kit na dodělání CDL?
Tj. páčku s kulisou pro diff lock a táhlo s lankem. Jak vypadá celá sada? Mě
se to líbí a rád bych si to taky udělal. Díky Standa

Odpovědět