
D2 jsem prolezl a našel netěsnící 7cm dlouhou hadičku odtoku oleje z vakuové pumpu na alternátoru. Za lehké 2 hodiny nadávání, se mi ji podařilo vyměnit (důležité je kladívkem vyklepat posuvné pouzdro v cržáku alternátoru), a při té příležitosti jsem z regálu vytáhnul i druhou řemenici co je na klice a porovnal ji s tou na autě, a už vím, proč motor vydává takové nehezké zvuky, a proč to motor ve 130ce nedělá. Takže další věc na výměnu. Když jsem se podíval co řemenice stojí, tak se mi to vůbec nelíbí a protože na té na autě je nejspíše KO jenom ložisko co je její součástí, guma vypadá dobře, tak se chci zeptat, jestli někdo už toto ložisko samotné neměnil? Lis tu mám, tak proč to nezkusit a ložisko nevyměnit. Něco jsem k tomu našel na webu, a nevypadá to beznadějně.