P38 a M57
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
P38 a M57
Zdravím....
docela mě zaujala tato konverze ...v tu chvíli by mi to auto dávalo celkem smysl
https://ashcroft-transmissions.co.uk/pr ... to-zf-kit/
ale jak s legislativou na to???
docela mě zaujala tato konverze ...v tu chvíli by mi to auto dávalo celkem smysl
https://ashcroft-transmissions.co.uk/pr ... to-zf-kit/
ale jak s legislativou na to???
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 a M57
Hmm, jak si přidělat spoustu práce a starostí a ve finále mít výkon sériové V8ky, akorát bez božího zvuku. A to se vyplatí Horste....tomáš štěpnička píše: ↑12 dub 2022 08:43 Zdravím....
docela mě zaujala tato konverze ...v tu chvíli by mi to auto dávalo celkem smysl
https://ashcroft-transmissions.co.uk/pr ... to-zf-kit/
ale jak s legislativou na to???
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: P38 a M57
Country boy...
Re: P38 a M57
ale praveze s m57 sa dá ist velmi hore s vykonom, a to nevravim o m57 bi turbo , pozrite si top offroad romania aké monštrá sú v tych patroloch.eliott píše: ↑12 dub 2022 09:09Hmm, jak si přidělat spoustu práce a starostí a ve finále mít výkon sériové V8ky, akorát bez božího zvuku. A to se vyplatí Horste....tomáš štěpnička píše: ↑12 dub 2022 08:43 Zdravím....
docela mě zaujala tato konverze ...v tu chvíli by mi to auto dávalo celkem smysl
https://ashcroft-transmissions.co.uk/pr ... to-zf-kit/
ale jak s legislativou na to???
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 a M57
Netahej sem Patrola, to je auto, které se v Evropě s normálním (chápej benzínovým) motorem nevyskytuje.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 a M57
Tak výměna motoru za úplně jiný se dělá ve chvíli, kdy dané auto nejde koupit s dobrým motorem, protože je to nejdražší a nejsložitější cesta.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: P38 a M57
Ano.pokud by existoval dobry vykonny motor co se daval origo,tak neni co resit,ale zrovna o roveri v8 moc presvedceny nejsem
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 a M57
No, tak nevím, s čím jsi jezdil, ale 4,6ka je prostě bomba, ať si mele kdo chce co chce, jezdím s mima 15 let a jediný motor, se kterým se může měřit, je BMW M30B35 protože má v podstatě stejné koně pří obsahu 3500, ale zase nemá takový spodek. Samozřejmě po převložkování.tomáš štěpnička píše: ↑15 dub 2022 15:03 Ano.pokud by existoval dobry vykonny motor co se daval origo,tak neni co resit,ale zrovna o roveri v8 moc presvedceny nejsem
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: P38 a M57
No a jsme u toho ...,,po převložkování" 4,6 mozna jede,ale je choulostiva no a 3,5 je proste slaboučká
To ta m57 je proste raketa a to ani nemluvim o tom ze si vezmme tak polovinu paliva ...pokud v8 tak plnotučnou 5,9 v jeepu.....tomu uz rikam výkon co za tu spotrebu stojí
To ta m57 je proste raketa a to ani nemluvim o tom ze si vezmme tak polovinu paliva ...pokud v8 tak plnotučnou 5,9 v jeepu.....tomu uz rikam výkon co za tu spotrebu stojí
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 a M57
No asi jsi to špatně pochopil, 4.6ka jede dobře vždy, choulostivá je jen do převložkování, pak už snese všechno. Rozhodně vidím jako lepší investici převložkování V8ky, což je (alespoň u nás) vždy spojené s GO motoru, než strávit desítky (a pokud to má i nějak vypadat tak stovky) hodin zástavbou motoru, co tam nepatří a to vždy v podstatě v nějakém více méně neznámém stavu. Pokud by se u M57 měla dělat GO tak, jak by se mělo, tak je celá akce cenově v kosmu. A spotřeba? Jelikož nemám žádné předsudky a všechny moje V8ky jezdí na LPG, tak jsou provozní náklady na palivo stejné, možná nižší než u diesela.tomáš štěpnička píše: ↑16 dub 2022 06:55 No a jsme u toho ...,,po převložkování" 4,6 mozna jede,ale je choulostiva no a 3,5 je proste slaboučká
To ta m57 je proste raketa a to ani nemluvim o tom ze si vezmme tak polovinu paliva ...pokud v8 tak plnotučnou 5,9 v jeepu.....tomu uz rikam výkon co za tu spotrebu stojí
A co se týče té 5.9ky, tak srovnáváš nesrovnatelné, těch je dnes jak šafránu a platí se za ně zlatem, srovnatelná je 5.2ka.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 a M57
Pěkná akademická debata tady Ta 5.9 má 245 koní a 460Nm. S Tornadochipem a ostrou vačkou by byl 4.6 Rover V8 na dost podobných hodnotách možná toho krouťáku by tam 20-30 newtonových metrů chybělo. Toho svého jsem tehdy na válcích neměl, ale výkon mi rozhodně nechyběl. Zajímavé je, že ta 5,9 má poměrně krátký zdvih a poměr tedy podobný jako Rover 4.6 než to M57 naopak má delší zdvih než vrtání...
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: P38 a M57
Ale Tome, zcela vážně si myslím, že z toho 3,5 jsi zklamaný, protože tvůj by prostě potřeboval běžný servis - hlavně ta vačka. Ta moje 3,5ka se tím změnila ze dne na den z něčeho hrozně líného na něco, kde mě úplně přešla touha po větším obsahu. Navíc ta 3,5 ze všech nejochotněji točí, což má taky své kouzlo.
Re: P38 a M57
a čo tak ls3 a problém s výkonom je vyriešený
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 30 lis 2018 23:01
- tel.: 774 655 567
- auto: RRC, P38, L322, BMW
- Bydliště: Praha, Klecany
Re: P38 a M57
Mám to v P38, dělal sem to, zatím sem to za 3 roky nedodělal . M57 z E39 135kw, origo 4HP automat, ale překopanej na 4HP24 s mechanickým lankovým ovládáním, měnič z 5HP24 z X5.. no zatím se mi ta kombinace se současným skloubením s automatem a tímhle měničem úplně nelíbí, chci zkusit ještě správnej měnič z 3.0d z E38. A když ani to nebude ono, předělám to na manuál a konečně to bude mít trochu nějakej projev.
Mám to na origo elektrice i s ews, propojený s autem s funkčníma budíkama. V softu vyřazenej potřebnej signál o rychlosti z abs a údajně nějakejch 160kw. Zatím to ale není úplně znát pořád, je hrozná ztráta pocitově v tom prokluzu v měniči, dokud se nezamkne. A stavba taky nebyla úplně jednoduchá, jak to původně vypadalo. V podstatě se tam ten motor na sériovejch uloženích (skoro stejnejch jako tds) nevejde.
Chystám se ještě na stavbu jednoho s novějším D2 motorem z X5 v kombinaci s 6HP26. Tak to by mělo bejt funkčnější
Mám to na origo elektrice i s ews, propojený s autem s funkčníma budíkama. V softu vyřazenej potřebnej signál o rychlosti z abs a údajně nějakejch 160kw. Zatím to ale není úplně znát pořád, je hrozná ztráta pocitově v tom prokluzu v měniči, dokud se nezamkne. A stavba taky nebyla úplně jednoduchá, jak to původně vypadalo. V podstatě se tam ten motor na sériovejch uloženích (skoro stejnejch jako tds) nevejde.
Chystám se ještě na stavbu jednoho s novějším D2 motorem z X5 v kombinaci s 6HP26. Tak to by mělo bejt funkčnější
Re: P38 a M57
Ahoj, jak si vyřešil problém s vanou? Naráží mi do kardanu, mám zvednuto o 2 palce a dotýká se to, vana z m51 asi pasovat nebude že? Jak si to vyřešil? Díky za odpověď
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 30 lis 2018 23:01
- tel.: 774 655 567
- auto: RRC, P38, L322, BMW
- Bydliště: Praha, Klecany
Re: P38 a M57
Zatim nijak. Vanu mam z e39 puvodni a i s 2"liftem umi narazit do difu. Udelal sem vyssi dorazy zatim.. Ale vana z m51 prej nepasuje, ale resi se to nekde tak ze se predek svari z m51 se zadkem z m57.
Re: P38 a M57
ked ludia upravuju vanu tak normalne do nej rezu. stacilo by ju orezat kde treba a naspat zavarit TIGom nie?
Re: P38 a M57
Ano, už jsem do ní říznul a čekám na svářeče až mi to TIGem zavaří, očividně jsem dal nízko motor, když jsem dával univerzální držáky motoru co se dělají na swapy M57
Re: P38 a M57
Nedal takhle to vchazí vsem co tam cpou m57
Karosářské práce a opravy přístrojových desek na BMW e38,e39,e53 a LR L322