tak jsem těsně po STK. Už na emisích říkal, že tam "něco" je, ale prošel jsem.
Tak jsem jel do servisu a údajně fučí ventil odvětrání motoru a navíc začaly někdy houpat otáčky.
Já si myslel, že na vině je váha vzduchu a tak pro jistotu jsem vyměnil oba, váhu i ventil.
Najel jsem cca 100 km - ne v kuse, několik startů i dní. Houpání přestalo a i celkově jede líp.
Dnes jsem u obchodu nastartoval a jako když tank pouští kouřovou clonu. Za mnou neprůhledno.
Dojel jsem k baráku cca 15 km a kouř se zmenšoval. Olej na dolní rysce, ale jsem před výměnou, tak asi OK po 10t km.
Je možné, že se něco čistí po výměně? Třeba lambda, egr potrubí atd?
Nechal jsem ho stát cca 2hod, nastartoval a na volnoběh i při 6t ot nekouří - nebo jenom zatím?
Nějaké nápady?
L322 2006 AJ V8 začal hulit
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
L322 2006 AJ V8 začal hulit
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- Lukasino
- Příspěvky: 3869
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 2006 AJ V8 začal hulit
Diagnostika je čistá? Já už na tomhle motoru měnil vadný VVT solenoid, ale to nehulilo, jen to běželo dost na prdlačku
Kouř má jakou barvu? Voda se neztrácí?
Kouř má jakou barvu? Voda se neztrácí?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322