D3 povyrosla o 2,5 palce

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
RomanS
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2021 13:30
tel.: 00421905777941
auto: DEF 130

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce

#161 Příspěvek od RomanS » 02 lis 2022 14:17

Marsyas píše: 16 zář 2022 16:22 Tyjo, mám fakt radost, že někdo používá můj design :-) Mám tam non commercial use, tak mi aspoň kup kafe, až si to od tebe někdo koupí :-)
to stale je non commercial use ... lebo ich stale mam :grin:
Defender 130 HCPU, 2005, Td5, 33" AT

Uživatelský avatar
marsant
Příspěvky: 285
Registrován: 20 črc 2016 20:02
tel.: 731 158 337
auto: LR Discovery 4
Bydliště: Havířov

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce

#162 Příspěvek od marsant » 03 led 2023 20:29

xxx píše:
iRRes píše:Tak, že abych si tam mohl vrznout 32" stačí kratší táhla a seřídit odklony kol. Žádné další úpravy nejsou třeba ? Díky. D.
přesně tak, nic dalšího není třeba
Přátelé, jak jsem se tady dočetl tak abych na D3, popripade D4,dal 32 kola, přesně 255/70r18 tak je treba pouze kratší táhla nebo XLifter ktery tam mam ... ale jak to resite když přijdete komplet o vzduch nekde na ceste? Tedy např. chyba čidla a auto spadne na dorazy ?! Co pak ty 32? Nespadne to na ně a pak se to ani nehne? Popřípadě omezený rejd?
Už se to někomu stalo?

Jasne komplet body lift by to asi vyřešil ale to je další "komplikace" a investice Obrázek

https://www.landroverpassion.com/en/pro ... acers-kit/

Díky!







Odesláno z mého SM-G980F pomocí Tapatalk


Tomas2208
Příspěvky: 20
Registrován: 07 pro 2019 15:57
tel.: +420776761493
auto: Discovery 3

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce

#163 Příspěvek od Tomas2208 » 17 dub 2023 20:36

Já mám 265/65R18 a kratšími táhly a X-Lifterem.
Na samotném začátku jsem řešil, že se mi kola "nevešla" do podběhů - v rejdu je u pofaceliftove verze problém s vystužením rámu za předním kolem. To tam překáží. Po amputaci a zavření boule na rámu za předními koly vše ok.
Pokud nastane nouzak a auto lehne na nejnižší polohu, je to v pohodě - lze zatáčet, nic nedre.
Pokud vzduch ujde úplně tak bude asi problém...
Tady se nabízí řešení - podložky pod měchy o výšce zvednutí táhly. Tím pádem to bude furt v "originální" výšce zdvihu tlumičů a mechů, ale celé o 2" výš.
Samozřejmě to přináší i negativa: v offroad poloze jsou poloosy extrémně vykloněné a pokud se přidá plný rejd, tak snáz dojde k prasknutí vnějšího kloubu na polose (osobně vyzkoušeno :? )
Samozřejmě to bude chtít seřídit geometrii náprav.

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce

#164 Příspěvek od xxx » 18 dub 2023 06:25

Tomas2208 píše: 17 dub 2023 20:36 Já mám 265/65R18 a kratšími táhly a X-Lifterem.
...
trochu nechápu, proč máš XLifter a k tomu ještě kratší táhla?

Tomas2208
Příspěvky: 20
Registrován: 07 pro 2019 15:57
tel.: +420776761493
auto: Discovery 3

Re: D3 povyrosla o 2,5 palce

#165 Příspěvek od Tomas2208 » 18 dub 2023 07:11

Průběžná úprava... Napřed táhla, po dvou letech X-Lifter. Zjistil jsem, že to funguje i takto a nějak nebyl důvod to předělávat na originální táhla.

Odpovědět