Ahoj,
potřebuji prosím poradit (D3, nafta, 2005) při teplotách pod -5°C se mi na přístrojovce rozsvítí stromeček (vím, že se blíží vánoce, ale přece), podvozek trochu klesne, nefunguja ABS, atd. jakmile se teplota dostane na O, tak se zase vše hodí do normálu, už se mi to stalo loni, a dnes opět. předpokládám, že se někde v konektoru vytvoří led, a poté to nepřenáší signály. Jen vůbec netuším po kterém konektoru jít. Kdyby mě někdo trochu popostčil, tak bych byl moc rád.Diag udělám odpoledne, ale loni my nic neukázala.
Díky Honza
D3 - mráz=nefunkčnost systémů
Moderátor: Miky_CZ
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
D3 - mráz=nefunkčnost systémů
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: D3 - mráz=nefunkčnost systémů
celkem na ráně jsou konektory za levým zadním podběhem
Re: D3 - mráz=nefunkčnost systémů
Ahoj, co celková vlhkost v systému vzduchu? Součástí kompresoru je takový “filtr, zásobník” ve kterém je takový ten “písek” na redukci vlhkosti (funguje je to podobně jako kočkolit) ten by se měl jednou za čas měnit…viděl bych to spíš na to, než konektor ….pro jistotu zkus ještě prostříknout taková ta čidla zdvihu …