Zadní ostřikovač L322 -divně funguje
-
- Příspěvky: 360
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: Zadní ostřikovač L322 -divně funguje
Motorcek zadneho stieraca som tiez musel rozobrat. Zatuhla vazelina. Stací vyčistit, premazat a ide ako novy. Pokial nie je nacisto zhorený, tak by sa to malo dat spojazdnit.
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 06 led 2022 13:11
- tel.: +421940385120
- auto: Range Rover l322 3.0
Re: Zadní ostřikovač L322 -divně funguje
Takže len rozobrať zadné plasty v kufri a dostať sa k motorceku ? A skúšať ten rozobrat ?
-
- Příspěvky: 360
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: Zadní ostřikovač L322 -divně funguje
Myslim ze treba tretie brzdove dole, resp ten "šilt"..a tam to najdes. Uz si to presne nepamatam. Ale ano..motorcek rozšrobuješ, vyčistíš, premažeš..a nas5.
Každopádne ale musi javit znamky života. Mozno ho mas zhorený a nepomoze nic len výmena.
Moj napriklad isiel strasne pomali, a stieraču som do vychodzej polohy musel pomoct ručne. Ale išiel. Takze som ho rozobral a teraz ide ako hodinky, bez zavahania.
Každopádne ale musi javit znamky života. Mozno ho mas zhorený a nepomoze nic len výmena.
Moj napriklad isiel strasne pomali, a stieraču som do vychodzej polohy musel pomoct ručne. Ale išiel. Takze som ho rozobral a teraz ide ako hodinky, bez zavahania.
-
- Příspěvky: 360
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: Zadní ostřikovač L322 -divně funguje
Dnes som to prave riesil. Montoval som spätny ventil co je pri motorčeku stierača - pretože mi padal nemraz a ostrekovalo az na 2 povel. Je treba dat dole tretie brzdové a až vtedy vies povolit stierač a nasledne vybrat motorček.
Inak - trochu mi pretekala kvapalina okolo tesnenia čo je v motorčeku. Ked motorček rozoberiete, tak je tam take ploche tesnenie aby vam kvapalina nevtekala do prevodu a vytekala by cez motorček. To tesnenie je dosť atypické ale da sa nahradit bežnym gumovym tesnenim. Malý O krúžok. A drží. Takze fajn. A ten spätný ventil sa da kupit za 2-3eurá. (Pozdravujem Lukasina)
Inak - trochu mi pretekala kvapalina okolo tesnenia čo je v motorčeku. Ked motorček rozoberiete, tak je tam take ploche tesnenie aby vam kvapalina nevtekala do prevodu a vytekala by cez motorček. To tesnenie je dosť atypické ale da sa nahradit bežnym gumovym tesnenim. Malý O krúžok. A drží. Takze fajn. A ten spätný ventil sa da kupit za 2-3eurá. (Pozdravujem Lukasina)