Range rover P38

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Range rover P38

#21 Příspěvek od Kokesek » 01 kvě 2023 07:47

Ahoj, strizeny klinek nikdy. Jde o to ze je to velmi presne na prumeru, a teoreticky ti potom staci s nadsazkou paratko aby se to nepohlo kdy to dostatecne dotahnes. Vacky mas bezne jenom na styk a nikam se neotoci.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1393
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Range rover P38

#22 Příspěvek od Tazik1992 » 01 kvě 2023 08:07

Já už bych tam frézoval drážku, klínek je klínek :lol: Dík
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Kyanid Sodný
Příspěvky: 311
Registrován: 09 kvě 2016 16:35

Re: Range rover P38

#23 Příspěvek od Kyanid Sodný » 01 kvě 2023 09:39

už jsem viděl střiženej klínek", ale byl domácí výroby ,takovej něco jako by rozkovaný hřebík , no kdyby to bylo alespon pořádně udělaný.., tak aby tam nebyl vaklalismus :!: , tak by to nejspíš vydrželo na věky .

morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Re: Range rover P38

#24 Příspěvek od morf007 » 01 kvě 2023 09:51

Kokesek píše: 01 kvě 2023 07:47 Ahoj, strizeny klinek nikdy. Jde o to ze je to velmi presne na prumeru, a teoreticky ti potom staci s nadsazkou paratko aby se to nepohlo kdy to dostatecne dotahnes. Vacky mas bezne jenom na styk a nikam se neotoci.
Ahoj tak to jsem rád nechce se mi rozebírat x vecí kvuli klínku :grin: :grin: tak uvidime příští týden a ohledně té řemenice co by jsi za ní chtěl ?

morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Re: Range rover P38

#25 Příspěvek od morf007 » 01 kvě 2023 09:53

Tazik1992 píše: 01 kvě 2023 07:23
morf007 píše: 30 dub 2023 11:48 Puvodni p38 uz tech 7let nemam ted sem pořídil vcera jinou stum ze pan mi do telefonu rekl ze je jeco se remenem a ze nejde servo a dobijeni.

Aha, to já myslel, že mluvíš o té původní 38čce.

Nene tu už davno nemam , ale chtěl sem 38čku zase zpátky tak vlastně ke mě přišla sama majitel tady na foru našel na mě telefon a sam mi zavolal.... a tím začína celý příběh :grin: :grin: :grin:

morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Re: Range rover P38

#26 Příspěvek od morf007 » 07 kvě 2023 10:01

343011703_941033603877293_1067406350822349995_n.jpg
tak se nakonec vše zadařilo a auto je doma

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Range rover P38

#27 Příspěvek od VencaZE » 07 kvě 2023 11:24

Ten klínek se fakt při normálním provozu střihnout nedá. Jediný vymletý klínek řemenici (300tdi) jsem viděl když tím nějaký umělci poháněli hydraulický naviják :grin:
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3882
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Range rover P38

#28 Příspěvek od Lukasino » 07 kvě 2023 11:33

Kokesek píše: 30 dub 2023 13:05 Urcite protocene ve vulkanizaci. Klinek neurves to nejde.
Víš jak se to říká, "Nikdy neříkej, že něco nejde. Vždy se najde nějaký blbec který to neví a udělá to" :mrgreen: takže já jsem tu měl loni 2.5 tds s klínkem v pr*eli :lol: Je tedy fakt, že ne z normálního provozu, ale z nějakého důvodu (???) se uvolnila řemenice na klice a nejspíš jak se protáčela, tak ten klínek odfrézovala :lol:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1869
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: Range rover P38

#29 Příspěvek od jbizik » 07 kvě 2023 12:01

Lukasino píše: 07 kvě 2023 11:33
Kokesek píše: 30 dub 2023 13:05 Urcite protocene ve vulkanizaci. Klinek neurves to nejde.
Víš jak se to říká, "Nikdy neříkej, že něco nejde. Vždy se najde nějaký blbec který to neví a udělá to" :mrgreen: takže já jsem tu měl loni 2.5 tds s klínkem v pr*eli :lol: Je tedy fakt, že ne z normálního provozu, ale z nějakého důvodu (???) se uvolnila řemenice na klice a nejspíš jak se protáčela, tak ten klínek odfrézovala :lol:
No...tak ked sme uz pri klinku.....tak prave dnes mi odchadza d1 200tdi na servis presne koli "zmiznutemu klinku" ,auto jazdi v pohode remenica mi popiskava a klepka nieco ( ale uz ozaj dlhy cas, kym som prisiel na to co sa deje) viac info budem vediet neskor...po servise. Remenicu mozem zo spodu rukou pretacat :chuckle pomalicky a zaškripe
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Re: Range rover P38

#30 Příspěvek od morf007 » 08 kvě 2023 13:57

Kokesek píše: 01 kvě 2023 07:47 Ahoj, strizeny klinek nikdy. Jde o to ze je to velmi presne na prumeru, a teoreticky ti potom staci s nadsazkou paratko aby se to nepohlo kdy to dostatecne dotahnes. Vacky mas bezne jenom na styk a nikam se neotoci.
Taj řemenice byla opravdu roztržená ne protočená , ale problém byl i ten že byl povolený hlavní šroub do kliky otočil sem sním rukou je tedy možné že by byl stržený i ten pul měsíc co je u řetězového kola dole na klice?
Řemenici jsem vyměnil šoub dotahnul najel asi 105 km a začali chrastit řetězové rozvody. Při přidaní plynu lehce na cca 1000 otáček chrastit přestanou Co by tam tedy bylo za problém ? Díky

Odpovědět