Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 2745
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Bahenní zábaly jsou dobré na pleť.
- JulieZvire
- Příspěvky: 161
- Registrován: 25 led 2019 10:09
- auto: 2x D2
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak výmluva pobavila, ale nezabrala. Takže vyvařeno. Po vracení jednotek- amigos, SRS, ACE a nefunkční otevíraní klapky nádrže. Říkám si jsem v prdeli, někde jsem dodrbal svazek. Ace a amigos byly jen nedocvaknuty konektor na jednotce ABS. SRS káblíky pod sedačkou Jen ta klapka nádrže mi vrtala hlavou. Tak se snažím otevřít RAVE. A ono ejhle, nefunguje, restart, aktualizace Windows. Hodina v háji. Myšlenky na to že prohodit notebook zavřeným oknem by nemuselo být vůbec špatné... Matné vzpomínky, že už se to tu někde řešilo, tak zkusím do vyhledávání napsat RAVE. Á sakra, milion příspěvků od Madtoma... "podívej se do RAVE"... Takže po dalši hodině nalezen Hubertuv spásný příspěvek o nastavení kompatibility. Najdu schéma a on je tam jen vypínač, pojistka a solenoid. Takže zabité asi 3 hodiny díky pojistce.
Jan
2x D2: shnilá a překulená
Hunting and travelling
S pozdravem J&J
Hunting and travelling
S pozdravem J&J
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6528
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A co mu je? Písty, ventily, válce, blok? Vidím jenom trochu sojovky zespoda na kapotě...
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Prepálený piest.
Varovanie pre ostatných!!! Treba aspoň každý druhý olej kontrolovať - kalibrovať vstrekovače!!!
Varovanie pre ostatných!!! Treba aspoň každý druhý olej kontrolovať - kalibrovať vstrekovače!!!
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry [emoji20]
Vstrikovace trpi hlavne na spatne rizeny tlak vysokotlake pumpy!!! Hlavni je menit refulacni ventil na pumpe co 80tis km!!!victom píše:Prepálený piest.
Varovanie pre ostatných!!! Treba aspoň každý druhý olej kontrolovať - kalibrovať vstrekovače!!!
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A co stoji tahle sranda opravit?victom píše: 27 kvě 2023 17:49 IMG_20230526_180629.jpgTak to tu trochu ozivim mrtvim motorom. 2,2puma.111000km
300TDI---The Legend begins
Re: Zkurveny lendrouvry [emoji20]
Když to vyměníš musí se nějak kalibrovat?Kokesek píše: 29 kvě 2023 13:07Vstrikovace trpi hlavne na spatne rizeny tlak vysokotlake pumpy!!! Hlavni je menit refulacni ventil na pumpe co 80tis km!!!victom píše:Prepálený piest.
Varovanie pre ostatných!!! Treba aspoň každý druhý olej kontrolovať - kalibrovať vstrekovače!!!
300TDI---The Legend begins
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Zkurveny lendrouvry [emoji20]
Ne, prave v tom je ten jeho problem. Napetova uroven pwm modulace je vystup presne definovany pro jeho pracovni tlak. A proto dochazi k poskozeni vstrikovacu. Je to hloupe resene. Do vstrikovacu jde v nekterych rezimech prilis vysoky tlak. A cidlu tlaku na railu je to jedno.
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To nacipovanie mu asi neprospelo skôr naopak... škoda takto pred výletnou sezónou 

Defender 110 Tdi 1998
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Mel bych vyborny tip co s tim: https://youtu.be/-2Ng9pWzmoc
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- Lukasino
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To je nápad, když to vidím, tak by tam byl konečně spolehlivý motor

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1196
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Teraz sme to riesili zakaznikovi
po skusenostiach s poslednými autami 2,2 sa oblukom ale velkym vyhnut.... nakoniec isiel motor z nemecka zevraj 35 000km z buracky:) funguje... tych 110 000km to si mal mega stastie klientovi to vydrzalo 65000km:)

Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tomu nerozumim ty jo. Tranzity jezdej kolem 300. Proc to LR vzdy nejak vylepsi?
300TDI---The Legend begins
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1196
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
v tranzite to je celkom fajn iba problemy z DPF ale v defiku pohroma ... narozdiel od 2,4 ktora funguje fajn
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A to přišlo z ničeho nic ? Nebo tomu předcházelo už několik měsíců předtím vyskakování různých chybových hlášek ?
victom píše: 27 kvě 2023 17:49 Tak to tu trochu ozivim mrtvim motorom. 2,2puma.111000km
Screenshot_20230526184423.png
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6528
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Já teda potkávám mrtvý 2,2 i v transitech docela běžně, vstřikovače, propálené písty = rutina. No a 2,4 transitu mám druhý motor a třetí hlavu, takže nějaká pohádka o nesmrtelnosti, taky ne.
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Nám se totiž kdysi na jedné firemní Pumě stalo to samé - propálený píst
Ovšem tam se děly už dopředu divné věci, čas od času se rozvítila kontrolka motoru a diagnostika vedla ke kontrole toho či onoho.
Napřed váha vzduchu P1103
2014-02-17 chyba P1103
2014-04-25 chyba P1103
Pak recirkulace spalin
2014-10-22 chyba P0404
Pak kombo
2014-11-12 chyba P0404,P1103
Pak jiná variace - řízení recirkulace a EGR ventil
2015-01-22 chyba P0404,P1409
A pak
2015-05 - infarkt, čtrtá srdeční komora
Byl to motor 2,4L, kousek od 200000km.
Ovšem tam se děly už dopředu divné věci, čas od času se rozvítila kontrolka motoru a diagnostika vedla ke kontrole toho či onoho.
Napřed váha vzduchu P1103
2014-02-17 chyba P1103
2014-04-25 chyba P1103
Pak recirkulace spalin
2014-10-22 chyba P0404
Pak kombo
2014-11-12 chyba P0404,P1103
Pak jiná variace - řízení recirkulace a EGR ventil
2015-01-22 chyba P0404,P1409
A pak
2015-05 - infarkt, čtrtá srdeční komora
Byl to motor 2,4L, kousek od 200000km.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008