defender 110 Td5, 2003 (+ možno i s offroad přívěsem bydlíkem)
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
defender 110 Td5, 2003 (+ možno i s offroad přívěsem bydlíkem)
zdarec! nechce se mně, ale nejspíš musíme prodat našeho defíka 110. kvůli většímu prostoru jsme pořídili 130 a dva podobně zaměřené stroje u nás nenajdou uplatnění, tak zkusíme nabídnout někomu, kdo to dokáže využít a ocení to
defender 110 SW, rok výroby 2003 (TD5), najeto něco přes 300.000 km, zelená metalíza, 9 míst v TP (a lze ho tak i provozovat, pásy a sedačky jsou). auto koupeno před devíti lety na slovensku a vypadalo to, že dostávalo veškerou potřebnou péči a nešetřilo se na něm. od té doby servisováno výhradně u landjirky, kde taky dostávalo vždy, co bylo potřeba (klidně se ho doptejte).
výbava:
pevnostní nárazník s navijákem + synt. lano (ovládání dálka i kabel)
A-bar
pevnostní prahy
HD zakrytování podvozku (nájezďák, kryt zadní spojovačky řízení, kryty obou diferáků)
HD unašeče poloos
velká pochozí zahrádka + žebřík
šnorchl
přídavná světla Hella vepředu i vzadu
přídavné teplovodní topení webasto (ovládání hodiny + GSM modul)
přídavné horkovzdušné topení pod cubby boxem (ovládání hodiny)
oddělení zavazadlového prostoru mříží (lze demontovat)
vnitřní mříže na oknech zavazad. prostoru
držák rezervy (zrepasovaný, nenamontovaný)
auto je mírně zvednuté (pružinami, vzadu jsou silnější zátěžové), jezdil jsem 255/85 R16 + 3 mm rozšiřovací podložky (kvůli origo plecháčům)
navíc sada origo plechových kol se staršíma nesjetýma zimákama
skoro vše je zapsané v TP. dám k tomu spoustu doplňků, co se za ty roky nastřádalo (např. mřížky světel, sedačky do zavazad. prostoru, …)
s autem jsme jezdili převážně „expedice“, tedy naše výlety – daleko a dlouho z domova, dva psi, potom i děti… takže jsem potřeboval, aby nejenom odvezlo tam, ale taky přivezlo zpět. a proto jsem se o defíka fakt staral a po mechanické stránce ho udržoval v kondici. vzhled jsem už tak neřešil, takže nějakou patinu má rám je perfektní, bez koroze, co dva roky nástřik barva+vosk. motor jede skvěle, zřejmě nachipovaný, startuje krásně a je spolehlivý. s autem bylo zacházeno vždy slušně a s rozumem a citem, ačkoliv jsme nejednou využili jeho potenciál téměř na max troufám si tvrdit, že jde o spolehlivého defíka v dobrém technickém stavu. muchy samozřejmě má, ale nic zásadního nebo neřešitelného
něco je kdyžtak i tady: https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29895
no a teď teda ty neduhy
1) prasklé čelní okno – před prodejem bude vyměněno za nové
2) slabá baterka – dám novou
3) špatný přepínač/páčka světla-blinkry – mám koupenou novou, přidám k autu
4) nedávno párkrát nechtěl hned naskočit, bylo potřeba počkat 5–10 vteřin, než čerpadlo natlačí naftu. u jirky jsme měřili tlak a kontrolovali to, vše v pohodě, od té doby bez problémů. ale ať je to narovinu
5) klasicky teče přídavka, vymačkané gufero. potřeba buď nové, nebo vyvložkovat. zatím jsem neřešil, není to nijak strašné
auto bude k dispozici po servise (výměna oleje, běžné věci co jsou třeba + body 1 a 2) a taky bude vymydlené, voňavé a krásné, vyčistěné profi firmou. fotky zatím jen náladovky, pak přidám pořádné inzertní photoshopy nebo si napište a já vám nafotím, co si řeknete. k vidění po domluvě v drnholci nebo brně. kdo chce spolehlivého, vybaveného defíka, o kterého bylo postaráno, honem volejte!
chtěli bychom za něj 420.000 Kč. je to moc? dohoda možná. a pokud to nepůjde, tak ho odstrojím na holátko, všechno ponatírám, přestříkám, naleštím a dám to na bazoš jako leštěnku za 450 )) nyní je možné to vidět v autentickém stavu
defender 110 SW, rok výroby 2003 (TD5), najeto něco přes 300.000 km, zelená metalíza, 9 míst v TP (a lze ho tak i provozovat, pásy a sedačky jsou). auto koupeno před devíti lety na slovensku a vypadalo to, že dostávalo veškerou potřebnou péči a nešetřilo se na něm. od té doby servisováno výhradně u landjirky, kde taky dostávalo vždy, co bylo potřeba (klidně se ho doptejte).
výbava:
pevnostní nárazník s navijákem + synt. lano (ovládání dálka i kabel)
A-bar
pevnostní prahy
HD zakrytování podvozku (nájezďák, kryt zadní spojovačky řízení, kryty obou diferáků)
HD unašeče poloos
velká pochozí zahrádka + žebřík
šnorchl
přídavná světla Hella vepředu i vzadu
přídavné teplovodní topení webasto (ovládání hodiny + GSM modul)
přídavné horkovzdušné topení pod cubby boxem (ovládání hodiny)
oddělení zavazadlového prostoru mříží (lze demontovat)
vnitřní mříže na oknech zavazad. prostoru
držák rezervy (zrepasovaný, nenamontovaný)
auto je mírně zvednuté (pružinami, vzadu jsou silnější zátěžové), jezdil jsem 255/85 R16 + 3 mm rozšiřovací podložky (kvůli origo plecháčům)
navíc sada origo plechových kol se staršíma nesjetýma zimákama
skoro vše je zapsané v TP. dám k tomu spoustu doplňků, co se za ty roky nastřádalo (např. mřížky světel, sedačky do zavazad. prostoru, …)
s autem jsme jezdili převážně „expedice“, tedy naše výlety – daleko a dlouho z domova, dva psi, potom i děti… takže jsem potřeboval, aby nejenom odvezlo tam, ale taky přivezlo zpět. a proto jsem se o defíka fakt staral a po mechanické stránce ho udržoval v kondici. vzhled jsem už tak neřešil, takže nějakou patinu má rám je perfektní, bez koroze, co dva roky nástřik barva+vosk. motor jede skvěle, zřejmě nachipovaný, startuje krásně a je spolehlivý. s autem bylo zacházeno vždy slušně a s rozumem a citem, ačkoliv jsme nejednou využili jeho potenciál téměř na max troufám si tvrdit, že jde o spolehlivého defíka v dobrém technickém stavu. muchy samozřejmě má, ale nic zásadního nebo neřešitelného
něco je kdyžtak i tady: https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29895
no a teď teda ty neduhy
1) prasklé čelní okno – před prodejem bude vyměněno za nové
2) slabá baterka – dám novou
3) špatný přepínač/páčka světla-blinkry – mám koupenou novou, přidám k autu
4) nedávno párkrát nechtěl hned naskočit, bylo potřeba počkat 5–10 vteřin, než čerpadlo natlačí naftu. u jirky jsme měřili tlak a kontrolovali to, vše v pohodě, od té doby bez problémů. ale ať je to narovinu
5) klasicky teče přídavka, vymačkané gufero. potřeba buď nové, nebo vyvložkovat. zatím jsem neřešil, není to nijak strašné
auto bude k dispozici po servise (výměna oleje, běžné věci co jsou třeba + body 1 a 2) a taky bude vymydlené, voňavé a krásné, vyčistěné profi firmou. fotky zatím jen náladovky, pak přidám pořádné inzertní photoshopy nebo si napište a já vám nafotím, co si řeknete. k vidění po domluvě v drnholci nebo brně. kdo chce spolehlivého, vybaveného defíka, o kterého bylo postaráno, honem volejte!
chtěli bychom za něj 420.000 Kč. je to moc? dohoda možná. a pokud to nepůjde, tak ho odstrojím na holátko, všechno ponatírám, přestříkám, naleštím a dám to na bazoš jako leštěnku za 450 )) nyní je možné to vidět v autentickém stavu
Naposledy upravil(a) Adam P. dne 22 zář 2023 15:07, celkem upraveno 1 x.
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: defender 110 Td5, 2003 (+ možno i s offroad přívěsem bydlíkem)
tady ještě pár fotek, sice to vypadá, že prodávám spíš auto a k tomu rodinu ale pořádné fotky (včetně nevybydleného a pěkného interiéru) teprve přidám. až auto pořádně umyju a vyčistím i vevnitř.
a taky kdyby byl zájem, dám k tomu i ten obytný offroad vozíček za řekněme 145.000 Kč.
už se tady o něm dost psalo. je to po lubošovi, který na ten polský laminátový Predom zhotovil fakt perfektní podvozek. rám je super tuhý, oj dlouhá. celý spodek je v pozinku. kola jsou tam stejná jako na defovi nebo D1, takže netřeba vozit další rezervu. vozík je betelný, na silnici v zatáčkách sedí jak přilepený, fakt o něm nevíte. v terénu se chová taky výborně. k defovi krásně padne
co tam je:
lednička (220/12/plyn)
2x plotýnka na plyn (vozím 2 kg bombu)
dřez + kohoutek
nezávislé naftové topení
led osvětlení
sprcha
chem. WC
30 l vody (dřez/sprcha)
trakční baterka 12 V
připojitelné do sítě 220 V (pak se nabíjí baterka a fungují zásuvky 220 V, jinak jsou tam klasické lodní 12 V)
celé je to zateplené, nezatečené a útulné. pod lavicemi jsou úložné boxy + nějaké poličky atd. co je potřeba dodělat je stropnice. tam je nalepená izolace (nějaký černý neopren 1,5 cm), ale chce to něčím překrýt, aby to bylo estetičtější...
vozík je otypovaný jako nebržděný do 750 kg, což i reálně splňuje, takže stačí normální řidičák B. technická se dělá jednou za 4 roky, teď tam určo ještě dva roky jsou. mohu zařídit novou, protože se stejně bude při přepisu dělat evidenčka, že jo...
je tam tedy sprcha+WC, malá kuchyňka, klasické sezení ve tvaru U, které se rozloží do postele. kapacita 2 dospělí pohoda, dva dospělí + dítě furt dobré, 2+2 už je trochu větší extrém, ale furt by to bylo nějak řešitelné.
foto opět dodám, nebo nějaké videa jsou od předešlého majitele zde:
https://www.youtube.com/watch?v=FiJ4_jGLMRE
https://www.youtube.com/watch?v=af8u6rnfBL4
prodám zvlášť, nebo jako soupravu (pak bych dal určitě nějakou výhodnější cenu, když bych se toho zbavil najednou).
a taky kdyby byl zájem, dám k tomu i ten obytný offroad vozíček za řekněme 145.000 Kč.
už se tady o něm dost psalo. je to po lubošovi, který na ten polský laminátový Predom zhotovil fakt perfektní podvozek. rám je super tuhý, oj dlouhá. celý spodek je v pozinku. kola jsou tam stejná jako na defovi nebo D1, takže netřeba vozit další rezervu. vozík je betelný, na silnici v zatáčkách sedí jak přilepený, fakt o něm nevíte. v terénu se chová taky výborně. k defovi krásně padne
co tam je:
lednička (220/12/plyn)
2x plotýnka na plyn (vozím 2 kg bombu)
dřez + kohoutek
nezávislé naftové topení
led osvětlení
sprcha
chem. WC
30 l vody (dřez/sprcha)
trakční baterka 12 V
připojitelné do sítě 220 V (pak se nabíjí baterka a fungují zásuvky 220 V, jinak jsou tam klasické lodní 12 V)
celé je to zateplené, nezatečené a útulné. pod lavicemi jsou úložné boxy + nějaké poličky atd. co je potřeba dodělat je stropnice. tam je nalepená izolace (nějaký černý neopren 1,5 cm), ale chce to něčím překrýt, aby to bylo estetičtější...
vozík je otypovaný jako nebržděný do 750 kg, což i reálně splňuje, takže stačí normální řidičák B. technická se dělá jednou za 4 roky, teď tam určo ještě dva roky jsou. mohu zařídit novou, protože se stejně bude při přepisu dělat evidenčka, že jo...
je tam tedy sprcha+WC, malá kuchyňka, klasické sezení ve tvaru U, které se rozloží do postele. kapacita 2 dospělí pohoda, dva dospělí + dítě furt dobré, 2+2 už je trochu větší extrém, ale furt by to bylo nějak řešitelné.
foto opět dodám, nebo nějaké videa jsou od předešlého majitele zde:
https://www.youtube.com/watch?v=FiJ4_jGLMRE
https://www.youtube.com/watch?v=af8u6rnfBL4
prodám zvlášť, nebo jako soupravu (pak bych dal určitě nějakou výhodnější cenu, když bych se toho zbavil najednou).
Naposledy upravil(a) Adam P. dne 22 zář 2023 15:23, celkem upraveno 1 x.
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: defender 110 Td5, 2003 (+ možno i s offroad přívěsem bydlíkem)
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
-
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: defender 110 Td5, 2003 (+ možno i s offroad přívěsem bydlíkem)
Ten se dlouho v inzerci neohřeje.
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: defender 110 Td5, 2003 (+ možno i s offroad přívěsem bydlíkem)
jo jenom aby nedošlo k nedorozumění - ten stan není součástí prodeje, ten už nemám. jinak v podstatě je auto jak na fotkách, plus ty věci navíc (držák rezervy a nějaké doplňky jako mřížky světel atd.)
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: defender 110 Td5, 2003 (+ možno i s offroad přívěsem bydlíkem)
Prives je peckovni, co to snese v terenu ?
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: defender 110 Td5, 2003 (+ možno i s offroad přívěsem bydlíkem)
docela hodně. jakoze úplně jsem s tím nedivocil, ale hluboké koleje, terénní zlomy, sutry, díry… projel jsem s tím kde co až mě to překvapilo. chová se to fakt dobre, jak v terénu, tak na silnici. v terénu to chce ale jet v klidu, hlavně pomalu. jednak aby se ti uvnitř všechno nerozhazelo (i když je tam skoro všechno ukotvene), ale hlavně ten vozík je laminátový. a i když je podvozek a rám festovni, tak proste když bys s tím po výmolech valil osmdesatkou, tak se to rozpadne já jsem na nějaké limity vlastně nenarazil. určitě takové ty běžné offroad polygony atp. to bez problému projede. na nějaký ostrý trial to ale moc nebude
mě ten vozík fakt hodně baví a líbí se mne. ale už jsme čtyři a s tou novou 130 jsme spani a zázemí vyřešili trochu jinak, takze pro nej už nemáme využití. a než aby to doma stalo, to ať to slouží a dela radost někomu dalšímu…
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
- Adam P.
- Příspěvky: 955
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: defender 110 Td5, 2003 (+ možno i s offroad přívěsem bydlíkem)
tak auto prodáno. aj slzicka ukapla byl to už spis člen rodiny než auto… ale tak snad bude stejnou radost dělat novému majiteli
OFFROAD VOZICEK STÁLE K DISPOZICI!
OFFROAD VOZICEK STÁLE K DISPOZICI!
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)