Discovery II Td5 1999

Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 735
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Discovery II Td5 1999

#1 Příspěvek od papavel.k » 22 dub 2024 18:00

Po dlouhých letech prodám svou Discovery II TD5 1999, manuál, naj. 371 tis., 5 míst, jezdila prakticky denně (dojíždění do zaměstnání, kolem koní, dovolená už jen na pohodu), vzhledem k tomu řešené problémy bez odkladu u Eliotta. Původem cca před 15 lety z Itálie, druhý majitel v ČR, koroze ano, klasicky rám, u řidiče, u zadních levých dveří.. nějaký čas jsem koketoval s rekonstrukcí, ale po zvažování faktů, že mám stodolu plnou po střechu všeho možného po stěhování a rozhodně bych to nemohl dělat sám a i kdybych se do tohoto projektu pustil , chodil bych minimálně dost dlouho pěšky, jsem podlehl nátlaku reality. Před měsícem jsem tedy pořídil jinou, naskytla se koupě, ale dvůr je fakt malej...
Představa o ceně 90.000,-Kč + zahrádka dohodou, vedle ještě nabízím pěkné zimní pneu

Stk do 3.11.2025, z protokolu: obtížně čitelné VIN, doporučuji obnovu náhradní technologií
V techničáku M1G osobní kombi, dopsané alternativní pneu 235/85 R16, 245/75 R16 (na autě), 265/75 R16
Baterka Varta Blue Dynamic Asia 95Ah 5.1.2023 doklad mám (minulá ta samá tam vydržela 8 let, tak jsem dával stejnou)
Náplně a filtry pravidelná výměna, pravidelný servis u Eliotta
Řídící jednotka loni v srpnu u Kokeška na revizi, Stage1, deaktivované Imo
Mezinápravová uzávěrka vyvedená do kabiny
Vyřazený EGR
Tažné 3,5 t, rok stará zásuvka
Na pružinách bez liftu
Ochrany předního a zadního difu
Vysílačka Allamat 296 nezapojená, pořídil jsem cca před 10 lety, ale plány na trip se neuskutečnily, takže zůstala v krabici.
Přední nárazník v pořádku před rokem jsem sehnal údajně rok starý, zadní nárazník prasklina
V posledních dvou letech, co si vybavuji dělané, mimo spotřební věci, napínák řemene, regulátor paliva, náboj předního a zadního pravého kola komplet, alternátor, čerpadlo paliva, těsnění víka ventilů, výměna brzdových trubiček na obou stranách a co k brzdám bylo třeba, pokud někde něco teklo řešeno, v průběhu posledních cca čtyř let ložisko vrtule chlazení, chladič, řemenice, gufero kliky, svody, přední kardan, vzhledem že šla z liftu vše co bylo k tomuto kroku třeba... před tím repas přídavky a dif co si pamatuji....nějakou haldu papírů mám, ale stejně možná nejsou všechny a třeba si ještě na něco vzpomenu

a co jsem teď neřešil – korozi, lak, různé bojové šrámy, někdy se ozývá klasicky ložisko spojky, sem tam zadrnčí výfuk (převařit akutně špatně osazenou přírubu), pravé zrcátko pro funkci zrcátka plně funkční, stažené páskou, aby se samovolně nesklápělo, prověšenou stropnici, podsvícení klimy, sedadlo řidiče osedané a vyhřívání v něm, někdy svítí SRS, podle nálady kabliku pod volantem, stahování oken v zadních dveřích (pravé motorek, levé lišta na skle) občas neodemkne dálka pravé zadní dveře a jako naschvál poslední tři dny neotevře pravé přední, originál hever by chtěl repas, asi se ještě něco najde
ostatní info, na dotaz,
další foto zde https://www.rajce.idnes.cz/papavelk/alb ... um-created
IMG_20240413_165227.jpg
IMG_20240413_165239.jpg
IMG_20240413_165253.jpg
IMG_20240413_165320.jpg
IMG_20240413_165359.jpg
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

Odpovědět