Rada
Rada
AHOJ Ahoj všem...po pár letech co jsem byl bez defky,jsem zjistil že to prostě nejde a tak se stalo že jsem tady...tz že už jí mám zase doma jako druhý auto krátkou a začínám od gum a mířím až po střechu a tak opravu typuju tak na 3 měsíce je to hruza od el závodu tak než bude krasavec....k čemu mířím koupeno v čr a 2 místa,má někdo z vás radu,praxi,zkušenost s přetyp. na vic míst...dík za radu
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada
No ptas se pro mne tr4ochu nelogicky. Chces do 90 tky vic sedadel nez 2? Ja jsem zadni sedacky vyhodil uz po prvnim zatopenim auta/ asi po 2.5 mes./ a dal jsem tam kontrukci a desky- na nich se spi, nebo tam lezi pri jizde 2 moji 50 kg kamaradi a pod deskami jsou preci veci ne? Na vozeni lidi vzadu jsou 110 tky.. a uprava jako vzorova z energeticke 90 tky je Zebra...bubak píše:AHOJ Ahoj všem...po pár letech co jsem byl bez defky,jsem zjistil že to prostě nejde a tak se stalo že jsem tady...tz že už jí mám zase doma jako druhý auto krátkou a začínám od gum a mířím až po střechu a tak opravu typuju tak na 3 měsíce je to hruza od el závodu tak než bude krasavec....k čemu mířím koupeno v čr a 2 místa,má někdo z vás radu,praxi,zkušenost s přetyp. na vic míst...dík za radu
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Sto desinu jsem právě vlastnil a utek jsem z ní...nehodlám vozit zájezdy to je jasný ale třetí menší osobu občas s sebou mezi mejma 3 sedmdesáti až osumdesáti kilovejma asijskejma mazlíkama,mezi kterejma se báječne spí v lese a mužu s nima nechat defku kdekoliiiiiii....jde mi o nejmenšího lidskýho člena smečky...občas přes ten asfalt někam musim...
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
ptám se trochu off topic, ale to jsi Ty v Moabu? Máš více fotek? Nemáš je někde na webu?
H.
ptám se trochu off topic, ale to jsi Ty v Moabu? Máš více fotek? Nemáš je někde na webu?
H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rada
Dík, vyřídimerik píše:..a uprava jako vzorova z energeticke 90 tky je Zebra...
Taky občas vozim třetího člověka a někdy i čtvrtýho ale protože je to vzadu v "kuřáku" na deskách tak jen vyjímečně a na krátký vzdálenosti. V papírech je zebra psaná pro šest lidí. Uvažoval jsem buď udělat vyndavavací cubby box a zaměňovat ho za prostřední sedačku anebo tu desku udělat na dva díly, v případě potřeby dát jeden na druhý a po stranách proti sobě udělat dvě výkopná sedadla. Vzhledem k tomu, že jsem pořídil plechovej cubby box tak připadá v úvahu ta druhá varianta. Až seženu ty jednotlivý sedadla výklopný do stran, tak to možná udělám. Ale nespěchá to..
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
no z dotazu predpokladam ze budes chtit poresit zadek hlavne papirove aby jsi nemel problem s organy... Myslim ze na to bude potreba prestavet to stejne jako homologovanyho kratkyho defa s pasy a vsim prislusenstvim, pozadat o nejake dobrozdani u dovozce ze je to shodne s tim co je homologovane a zajet tusim do prahy na statni zkusebnu a tam by ti to meli priklepnout (mozna bude stacit stk, ja nevim)....a samozrejme kazdy z tech kroku nejakych par tisic stoji...
alespon tak se delali dovozy motorek napr. z ameriky...ale mozna se pletu a opravi me nekdo kdo je v tomhle kovanejsi
alespon tak se delali dovozy motorek napr. z ameriky...ale mozna se pletu a opravi me nekdo kdo je v tomhle kovanejsi
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
Jo přesně tak,aby to bylo v malym tech.až potkám ty co pomáhaj a chráněj,jednu přestavbu už mám za sebou nebylo to tak složitý ale šlo o osobák a s defem už jsem něco zjištoval,kdyby to byl ital nebo španěl tak prej pohoda ale že je to koupený v čr tak mne někdo už strašil že to asi nejde že by se musela kvuli kot.uchytum měnit podlaha a to........jen jsem doufal jestli někdo nemá kontakt kde to jde a nebo už to má za sebou že cestičku vyšlapal...
Vono to je celkem logicky,ze kdyz tam hodis sedacka(lavice)pasy tak ti tam napisou vic mist,ale vono to tak neni,pokud mas f papirech NAKLADNI a 2 MISTA K SEZENI tak to proste na vic mist k sezeni oficialni cestou prepsat nejde,ani na osobni verzi s vice misty!!!Nejakou neoficialni to samo jde No a kdyz mas osobni tak to na nakladni N1 jde prepsat hned a naspatek na osobni taky.To sem trosku nepochopil.Honzan píše:no z dotazu predpokladam ze budes chtit poresit zadek hlavne papirove aby jsi nemel problem s organy... Myslim ze na to bude potreba prestavet to stejne jako homologovanyho kratkyho defa s pasy a vsim prislusenstvim, pozadat o nejake dobrozdani u dovozce ze je to shodne s tim co je homologovane a zajet tusim do prahy na statni zkusebnu a tam by ti to meli priklepnout (mozna bude stacit stk, ja nevim)....a samozrejme kazdy z tech kroku nejakych par tisic stoji...
alespon tak se delali dovozy motorek napr. z ameriky...ale mozna se pletu a opravi me nekdo kdo je v tomhle kovanejsi
No trochu jsem z toho taky pomatenej,ten osobák co jsem přepisoval byl vlastně patrol...nějak tomu říkám osobák...byl n1 nákladní dali mu celní přepážku a tak jsem jen sehnal sedáky pasy nandal otypoval a vánek z n1 byl OSOBÁK....a def je n1 2 místa a právě mě strašej že bez kot.uchytu jsem druhej a nebo podlahu tak nevim nevim..
Jsem narazil na fotku s defíkem od energetiků když ještě "pracoval" jako pojízdná dílna, tak jen tak pro zajímavost. Líbí se mi jak to tam maj kluci pěkně uspořádaný
Naposledy upravil(a) KRANG dne 12 bře 2009 21:06, celkem upraveno 1 x.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Land Rover na to papír nenapíš pokud to bylo prodaný nový jako dvoumístné nákladní. Muselo by to být na nákladní přestavěno, ale to Energergerici nejsou, ty byli dovezený a prodávaný jako dvoumístný už nový. Zkoušel jsem to osobně. Oficiální cesta neschůdná, jinak možná ano. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Když je lad,je i sklad tam se vejde snad i slon...teda když ho tam složíšKRANG píše:Jsem narazil na fotku s defíkem od energetiků když ještě "pracoval" jako pojízdná dílna, tak jen tak pro zajímavost. Líbí se mi jak to tam maj kluci pěkně uspořádaný
Naposledy upravil(a) bubak dne 24 čer 2009 11:42, celkem upraveno 1 x.
Troch už jsem pídil a dostal se tam že asi ofiko ne,když to tak bylo prodaný a prej je problém v kotevních uchytech,že prej nová podlaha a to možná....tak....jedině ta druhá možnost..Sláma Karel píše:Land Rover na to papír nenapíš pokud to bylo prodaný nový jako dvoumístné nákladní. Muselo by to být na nákladní přestavěno, ale to Energergerici nejsou, ty byli dovezený a prodávaný jako dvoumístný už nový. Zkoušel jsem to osobně. Oficiální cesta neschůdná, jinak možná ano. K