Defender 2007

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
berdan
Příspěvky: 37
Registrován: 23 úno 2009 18:35
Bydliště: Pardubice

Defender 2007

#1 Příspěvek od berdan » 23 úno 2009 18:43

Ahoj, je zde někdo, kdo má Defendera 2007?

Uživatelský avatar
bubak
Příspěvky: 106
Registrován: 18 úno 2009 13:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender 2007

#2 Příspěvek od bubak » 23 úno 2009 21:46

berdan píše:Ahoj, je zde někdo, kdo má Defendera 2007?
Rád bych napsal že jo ale neeeee mam starou paštiku... :lol:

Uživatelský avatar
zacharda
Příspěvky: 99
Registrován: 28 úno 2007 13:39
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od zacharda » 24 úno 2009 12:05


Uživatelský avatar
berdan
Příspěvky: 37
Registrován: 23 úno 2009 18:35
Bydliště: Pardubice

#4 Příspěvek od berdan » 24 úno 2009 18:37

Tak tedy ahoj, když nikdo nechce mluvit o novém Defenderu, tak Vám něco povím já. Měl jsem čtyři roky Defendera 90 Tdi, spokojenost maximální, nikdy mě nikde nenechal a to jsem ho moc nešetřil, terén, les atd. (pracovní vozidlo). Pak jsem si vzal do hlavy, že si koupím nového Defíka 2007 Double cab (jediný v republice). Defíka jsem si objednal, (čekací doba dlouhá a termín Angličané stejně nedodrželi), s prodejcem jsem se domluvil, že si ho ponechají jako předváděcí vozidlo půl roku a já dostanu slevu (super). Když vozidlo konečně dorazilo tak jsem si ho jel prohlédnout a projet se. Po ujetí pár set metrů se mi nezdálo tak tiché, jak mělo být, ale něco dole hučelo jako vadný diferenciál, tak jsem to řekl v servisu a oni, že se nato podívají. Asi za dva týdny mi volal kamarád, že tam byl v servisu a ten můj Defík tam stojí bez zadního diferenciálu a bez přídavné převodovky (první závada). Nová převodovka přišla z Anglie za dva týdny a diferenciál za dva měsíce (prý ho museli stáhnout z výroby). To měl najeto asi 1200 km. Zanedlouho jsem si pro Defíka konečně přijel, měl najeto asi 1800 km, za dva měsíce se mi rozsvítila kontrolka motoru, tak do servisu, malá závada ve vysokotlakém naftovém potrubí, počítačem závadu vymazali, za dva týdny znovu, tak jsem si řekl, že je to asi normální, objevila se další závada, (únor) ráno nastartuji, rozjedu se, jedna, dva, tři, motor začal ramplovat, jako když stříknete éter do sání, plyn nereagoval a Defík stál a běžel na volnoběh, už normálně a zase svítila kontrolka na motor. Po vypnutí klíčku a znovu nastartování jel normálně, ale kontrolka motoru stále svítila, to se mi stalo několikrát. Když jsem by v servisu, tak to Defík samozřejmě neudělal, tedy jsem ho tam nechal na pozorování. Za tři dny vyhráno, nějaký ventil ve vysokotlakém naftovém potrubí. Asi dva měsíce jsem jezdil bez závady, tedy pokud jsem si nevšímal té kontrolky na motor (někdy svítila, jindy zase ne), když se mi jednou zablokovala spínací skříňka a nešlo otočit klíčkem, po půl hodině přemlouvání si dala říct, takže výměna spínačky, za nějaký čas mi vyhořel hlavní vypínač světel ( u starého Defíka 3x za čtyři roky), za pár měsíců křížek na předním kardanu (týden jsem stál, nebyl v celé republice). Za nějaký čas opět kontrolka motoru, někdy šel hůř nastartovat, někdy vůbec, chod motoru nepravidelný a zase to ramplování, opět servis, špatný JGR ventil, po výměně a vymazání závady to nejlepší. Za tři dny (neděle večer, hrozné chumelení, silnice E 35, řídila manželka) při jízdě najednou hrozné ramplování z motoru a kouř, vymáčkla spojku, zastavila, vypnula klíček, motor stále běžel nekontrolovaně v plných otáčkách a za hrozného kovového rámusu asi necelou minutu a pak pomalu zpomaloval, až se zastavil. Startér motorem už neotočil, kontrolky pozhasínaly a konec. Defíka tedy přivezla odtahovka, ráno jsem ho prohlédl, olej v motoru byl, kontrolky už se i rozsvítily, startér motorem sice otáčel, ale hrozně ztuha, ale Defík nic, opět odtahovka do servisu. Tak teď čekám, přemýšlím a vzpomínám na svoji starou 90 Tdi, tu jsem si opravil sám a tolik závad nemněla ani po jedenácti letech a 200000 km.

Co teď??????? :(

S pozdravem Berdan.

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

#5 Příspěvek od brudr » 24 úno 2009 18:43

:shock: :roll: :cry:

Uživatelský avatar
Kakanec
Příspěvky: 106
Registrován: 18 úno 2009 19:22
auto: Def110
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Kakanec » 24 úno 2009 18:46

:shock:

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Land Jirka » 24 úno 2009 18:55

To je smutný, já to říkám furt.
Nejen u Land Rovera platí čím starší tím kvalitnější.
Dneska byl za mnou kamarád co dělá u Fordu a říkal, že je mu poslední roky s té kvality novejch aut cituji "na blití".
Všechno je dělaný jenom aby to vydrželo záruku a potom rychle koupit nový.
Prostě jsou to spotřebky na dva tři roky a............ sešrotovat.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
berdan
Příspěvky: 37
Registrován: 23 úno 2009 18:35
Bydliště: Pardubice

#8 Příspěvek od berdan » 24 úno 2009 19:09

Ahoj, a co Ti ještě ten kamarád říkal o motorech Ford, já tam Ford motor mám 2,4, to co dávají do Tranzitů, to si všichni, co ho mají stěžují?

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od PavelU » 24 úno 2009 19:12

:shock: To nejsou moc dobré zprávy, člověk aby se bál s tím autem jezdit. Žeby "páteční" kus, nebo jsou na tom stejně i ostatní. :?:

Uživatelský avatar
berdan
Příspěvky: 37
Registrován: 23 úno 2009 18:35
Bydliště: Pardubice

#10 Příspěvek od berdan » 24 úno 2009 19:17

To s tím pátečním kusem už mi pár lidí řeklo. Jak jsou na tom ostatní nevím, ale rád bych se to dozvěděl.

Uživatelský avatar
Hitman
Příspěvky: 112
Registrován: 14 čer 2007 08:58
tel.: 732950592
auto: def 2,8btdi
Bydliště: Ústí nad Labem

#11 Příspěvek od Hitman » 24 úno 2009 19:26

jak to tak čtu , tak jsem rád že mam ten svuj traktor - 200 tdi všechno si spravím sám a žádý kontrolky na mě neblikaji 8) jinak s tou kvalitou je to asi u všech aut stejny auta jsou dneska vyráběna jako konzumní zboži a automobilka ani nechce aby auta byla nesmrtelná to by pak v servisech neměli co dělat , jak jsem tak pozoroval tak čím novější auta s modernějšíma blbinama už nejsou takový pracanti jako ty starší alespon tak to bylo u Scanie
mobil: 732950592

karel334
Příspěvky: 55
Registrován: 13 led 2009 00:28

#12 Příspěvek od karel334 » 25 úno 2009 09:07

Ta poslední fáze závady když to samo vrčelo i při vypnutém klíčku a hulí to z výfuku znám velice dobře.Olej přez odvětrávací hadici protéká do sání tam se mísí se vzduchem a nekontrolovaně roztáčí motor do nekonečných otáček.Chcípne teprve po poklesu oleje v motoru prostě motor ho zežere.Stává se to když se hodně přelije hladina oleje v motoru.Když nelze motor zastavit klíčkem je třeba tam vrazit kvalt a přez spojku a brzdy motor zastavit.Pak nejde otočit motorem protože olej je nad pístama tak jako by tam byla voda.jednoduše se vyšrobují žhavky ručně protočí a už to potom zase jede.To samozřejmě neplatí asi u té nové defky.

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

#13 Příspěvek od Rosi » 25 úno 2009 09:30

Nakonec ten TD5 motor ještě není zas taková elektronická mrdka...
A to jsem se ho bál a to tak že velmi. Skoro si myslim, že je i lepši mit LR s najezdem 200tkm, protoze co se mělo pokazit už je několikrát vyměněný a auto je tak nějak víc ve stabilizovaným stavu :)
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#14 Příspěvek od jezbera ivan » 25 úno 2009 23:50

Zial, takychto a podobnych pripadov s novym Defendrom "Pumou" su plne anglicke fora. Po ich zhliadnuti by som si ho zatial nekupoval a kto mysli, ze ano, nech si tie fora najprv trosku precita a chut ho isto prejde. Asi to treba nechat odstat, tak ako to bolo aj s D3kou.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Defík

#15 Příspěvek od Defík » 27 úno 2009 01:19

No to je teda zajimave cteni. :shock: Ja mam najeto kolem 20tis. a jedina zavada zarovka a kryt zadniho blikru a to diky prehlidnute hrusce. auto jezdi temer dene i s vlekem a tu a tam nejaky ten teren.

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#16 Příspěvek od jezbera ivan » 27 úno 2009 06:53

Defík píše:No to je teda zajimave cteni. :shock: Ja mam najeto kolem 20tis. a jedina zavada zarovka a kryt zadniho blikru a to diky prehlidnute hrusce. auto jezdi temer dene i s vlekem a tu a tam nejaky ten teren.
Je dobre pocut, ze aj take vyrobili :D
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
berdan
Příspěvky: 37
Registrován: 23 úno 2009 18:35
Bydliště: Pardubice

#17 Příspěvek od berdan » 27 úno 2009 07:38

Tak to Vám tedy závidím, já to říci nemohu.

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Luboš M. » 27 úno 2009 09:47

Je pravda že tady na foru moc nových Defendrů není ale nevěřím že se jedná opravdu o nekvalitní auto. Na motory 2.4 v Transitu je spíše chvála a dodávky lítají jako splašený. Možná se opravdu jedná o kusovku. Chce to vyjádření více majitelů těchto aut. Na druhou stranu mám známého ktarý měl na novém autě velmi mnoho problémů. Ve reálu se jednalo o blbosti, které řešíme každý denně. :?
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Gobey » 27 úno 2009 11:31

jděte někam :)

snad už v dubnu budu referovat jak se s ním jezdí a nenechám si tu radost pokazit

H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
berdan
Příspěvky: 37
Registrován: 23 úno 2009 18:35
Bydliště: Pardubice

#20 Příspěvek od berdan » 27 úno 2009 15:20

Proč bych chodil někam, ja říkám jenom pravdu. Před chvílí mi volali ze servisu a je to na výměnu motoru, komplet zadřený. Po kolika kilometrech se zadřel starej Defík????? Tohle má 50 000 km. Já jako majitel bych ho měl spíš chválit a lecos zatajit, ne?

Odpovědět