kupa diskosky automat ci manual ?

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od motohanz » 03 bře 2009 12:01

PavelU píše:
motohanz píše: tak otazka byla takova ze jestli se prevodovka "posere" kdyz preradi za jizdy na N...coz by se proste stat nemelo....jinak vyrazovani na krizovatce je nejvetsi blbost co clovek muze delat....Automaticka prevodovka se opotrebovava casty razenim coz je prave tenhle pripad...ne kdyz stojis na D...
:?:
To jsem si nevymyslel, je to doslovný opis z uživatelské příručky (str.93). :!:
ja ti verim ze to tam je......
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#62 Příspěvek od Acon » 03 bře 2009 13:02

PavelU píše:
BSD píše:Co tu nepadlo , používám často předvolbu 3 na předjíždění v prudkém kopci(3 pruhy)pod zatáčkou si uřadím na 3 a nahoru už to pěkně letí v otáčkách, dá se s tim pěkně využít výkonu kterej by tam když bych jí nechal řadit dál na polohu D nebyl....
Stačí jak píše Ruda, sešlápnout plyn až k podlaze a on si sám podřadí (DII Td5). :wink:
To je OK. Radiť dolu sa dá kedykoľvek, mňa serie, že radenie hore nedokážem ovplyvniť vždy keď by som to potreboval. Teda hlavne v tých pár prípadoch, kedy mi lezie na nervy, že to ide studené z kopca na 2500ot
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od PavelU » 03 bře 2009 13:28

V nějakém vlákně psals, že budeš měnit oleje, vyměň i v převodovce a možná se to zlepší.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#64 Příspěvek od Acon » 03 bře 2009 14:44

PavelU píše:V nějakém vlákně psals, že budeš měnit oleje, vyměň i v převodovce a možná se to zlepší.
Práve sedím v kancelárii servisu a čakám na auto. Keďže som to kúpil len pred pár týždňami, tak napriek serv. knižke som dal vymeniť všetky náplne a filtre vrátane prevodovky. Vzápätí na to idem do Bratislavy, takže prevodovku preverím. Podľa serv. knižky je tam olej 40 000km takže mal ešte rezervu, ale razítko v serviske znesie viac ako olej :D
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

GABO

#65 Příspěvek od GABO » 03 bře 2009 21:20

Acon píše:....Vzápätí na to idem do Bratislavy...
Nezdravili sme sa nahodou v Petrzalke na krizovatke na Nam.Hraniciarov?
btw:Pred tym ked ten tvoj bol este na predaj v Ziline tak som sa veeelmi rozhodoval medzi nim a mojim.... :D

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#66 Příspěvek od Acon » 03 bře 2009 23:09

GABO píše:
Acon píše:....Vzápätí na to idem do Bratislavy...
Nezdravili sme sa nahodou v Petrzalke na krizovatke na Nam.Hraniciarov?
btw:Pred tym ked ten tvoj bol este na predaj v Ziline tak som sa veeelmi rozhodoval medzi nim a mojim.... :D
Ano zdravili sme sa. Prečo si sa nakoniec rozhodol pre Tvoju? Ja som bol v Stupave vymeniť všetky náplne, nech mám istotu a poriadne ho pozrieť, aby som nezostal prekvapený. Všetko v perfektnom stave, akurát som chcel meniť regulátor tlaku paliva, ktorý sa nakoniec ukázal OK ale tečie mi olej z alternátora :( Takže zasa do servisu na pretesnenie.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

GABO

#67 Příspěvek od GABO » 04 bře 2009 20:51

Dovody boli 3
1 nebol som moc nakloneny r.v.2003
2 skoda takeho cukrika do terenu
3 kupil som komplet upraveny

janek9

#68 Příspěvek od janek9 » 26 bře 2009 13:50

Rozhodně automat, je pohodlnější a živější. Sám se přizpůsobí jízdnímu režimu, což člověk s nohou na spojce a kvaltováním nedokáže. Vizos by mohl vyprávět, ja spálil spojku u manuálu, až mu vypadla z auta :lol:

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#69 Příspěvek od Acon » 26 bře 2009 14:25

Mám automat len krátko a rozhodol som sa preň na základe doporučenia. Auto som si vyberal niekoľko mesiacov a nejaké informácie sa na mňa nalepili. Jednak som automat chcel a jednak mi bol niekoľkokrát doporučený. Zo začiatku mal muchy, ktoré mi prekážali, ale po výmene oleja je všetko OK, skvele radí, kupodivu sa dá aj svižnejšia jazda (v limitoch 130Hp diesla). Potrebuje sa však zohriať, inak radí neskôr a motor ide do vyšších otáčok ako za tepla. To je ale normálne. Takže na krátke vzdialenosti po meste to ideálne nie je, ale akonáhle sa trochu zohreje (4-5km), tak je to nemá chybu. V každom prípade je jazda automatom iná a treba si zvyknúť. Dokážem veriť tomu, že pár jedincov si nezvykne, ale myslím, že časom to príde vekom :D Nie je nad to len stláčať plyn, príležitostne brzdu :wink:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#70 Příspěvek od Acon » 26 bře 2009 21:09

predsa len sa spýtam. Pri akej rýchlosti sa Vám uzamkne menič? Ak sa to teda tak volá. Mne až pri 100km, občas pri 90km. Potom už drží aj pri cca 70-80 ak prudšie nezrýchlujem. No prijal by som, keby sa to zamykalo skôr, hlavne ak idem ustálenou 80kou.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

ATOL
Příspěvky: 410
Registrován: 09 úno 2007 14:27
tel.: 777 832 708
Bydliště: Vojnův Městec

#71 Příspěvek od ATOL » 27 bře 2009 00:32

janek9 píše:Rozhodně automat, je pohodlnější a živější. Sám se přizpůsobí jízdnímu režimu, což člověk s nohou na spojce a kvaltováním nedokáže. Vizos by mohl vyprávět, ja spálil spojku u manuálu, až mu vypadla z auta :lol:
živější????????......no to bych neřekl....
když jsem měl v 300 TDi automat, tak to nebyla žádná sláva a pořád jenom nějaký problémy...stále někde unikala kapalina...několikrát praskly hadice k chladiči...
teď v tom mám manuál a auto jede jak z praku a problémy žádný...
JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 900 XP, Polaris Sportsman 850 XP,

Uživatelský avatar
Richard B
Příspěvky: 68
Registrován: 10 říj 2008 19:35
Bydliště: Slovensko/ Stupava

#72 Příspěvek od Richard B » 27 bře 2009 05:57

Acon píše:predsa len sa spýtam. Pri akej rýchlosti sa Vám uzamkne menič? Ak sa to teda tak volá. Mne až pri 100km, občas pri 90km. Potom už drží aj pri cca 70-80 ak prudšie nezrýchlujem. No prijal by som, keby sa to zamykalo skôr, hlavne ak idem ustálenou 80kou.
Mám 300TDI a mne menič zamyká pri 80km/h a otáčky asi 1800
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI automat

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#73 Příspěvek od RudaK » 27 bře 2009 06:33

ATOL píše:
janek9 píše:Rozhodně automat, je pohodlnější a živější. Sám se přizpůsobí jízdnímu režimu, což člověk s nohou na spojce a kvaltováním nedokáže. Vizos by mohl vyprávět, ja spálil spojku u manuálu, až mu vypadla z auta :lol:
živější????????......no to bych neřekl....
když jsem měl v 300 TDi automat, tak to nebyla žádná sláva a pořád jenom nějaký problémy...stále někde unikala kapalina...několikrát praskly hadice k chladiči...
teď v tom mám manuál a auto jede jak z praku a problémy žádný...

Automat je i podle mě pomalejší :wink: .Ovšem i pohodlnější,teda pro mě.To Atol : teda mi dáváš pěknou perspektívu :cry: ,ale co už včil. Na ty hadice sem úplně zapoměl,preventivně je vyměním. Prostě každá varianta má svoje :D
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#74 Příspěvek od karel » 27 bře 2009 06:41

S tím praskáním hadic ke chladiči převodového oleje bych to neviděl zas tak dramaticky, mám je i u svého manuálu a bez problémů, pokud se Atolovi systém tlakoval až to prdlo, muselo být něco špatně :roll:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#75 Příspěvek od RudaK » 27 bře 2009 06:44

karel píše:S tím praskáním hadic ke chladiči převodového oleje bych to neviděl zas tak dramaticky, mám je i u svého manuálu a bez problémů, pokud se Atolovi systém tlakoval až to prdlo, muselo být něco špatně :roll:

Uff sem si oddech.Taky sem si říkal,že to je k chladiči jen nastrčený. :wink: a páska přes hadici :roll:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od Land Jirka » 27 bře 2009 06:47

Jóó Atolovi to jede jako z praku.

Já bych automat nechtěl, ale je to jen můj subjektivní názor.
Já řadím rád. :)
Určitě je v terénu automat pohodlnější, ale pro mě je offroad trochu adrenalin a kdo neumí před kopcem zařadit správnej kvalt, tak...
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Drakes
Příspěvky: 40
Registrován: 15 úno 2008 18:32
auto: D1 300Tdi 1994
Bydliště: Plzeň

#77 Příspěvek od Drakes » 27 bře 2009 10:07

Land Jirka píše:Určitě je v terénu automat pohodlnější, ale pro mě je offroad trochu adrenalin a kdo neumí před kopcem zařadit správnej kvalt, tak...
S tím plně souhlasím...

discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#78 Příspěvek od discover » 27 bře 2009 10:51

Nechci jitřit vášně, ale souhlasím plně. Vždyť to řazení a moje rozhodování v manuálu dělá jízdu jízdou. Jinak by mě ježdění snad ani nebavilo. A zcela nepochybně je to sportovnější. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#79 Příspěvek od PavelU » 27 bře 2009 11:27

ATOL píše:
janek9 píše:Rozhodně automat, je pohodlnější a živější. Sám se přizpůsobí jízdnímu režimu, což člověk s nohou na spojce a kvaltováním nedokáže. Vizos by mohl vyprávět, ja spálil spojku u manuálu, až mu vypadla z auta :lol:
živější????????......no to bych neřekl....
když jsem měl v 300 TDi automat, tak to nebyla žádná sláva a pořád jenom nějaký problémy...stále někde unikala kapalina...několikrát praskly hadice k chladiči...
teď v tom mám manuál a auto jede jak z praku a problémy žádný...
A nebavíte se náhodou každý o jiném autě, nesrovnáváte DIII s DI. :?:

ATOL
Příspěvky: 410
Registrován: 09 úno 2007 14:27
tel.: 777 832 708
Bydliště: Vojnův Městec

#80 Příspěvek od ATOL » 27 bře 2009 18:02

karel píše:S tím praskáním hadic ke chladiči převodového oleje bych to neviděl zas tak dramaticky, mám je i u svého manuálu a bez problémů, pokud se Atolovi systém tlakoval až to prdlo, muselo být něco špatně :roll:
no to je taky pravda....já totiž měl s tím automatem problémy od prvopočátku, co jsem to koupil....ale tak jako tak jsem rád, že tam mám manuál....jak už tady někteří zmínili, to kvrdlání s fofrklackem má něco do sebe.... :D
JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 900 XP, Polaris Sportsman 850 XP,

Odpovědět