tak zas nejaky problemik. Nema niekto skusenost? pri startovani sa mi pri otoceni klucom v zapalovani stava ze to iba stiahne prud a starter nepretoci. niekedy zacne tocit az na 4-5 pokus. stava sa to stale castejsie, daval som to uz kontrolovat a v dielni nic nenasli. aj starter bol von a precistikli a premerali ho a nic.
Ja len ci to nieje nejake relatko, alebo tak. Dííík.
START
Moderátor: Safraporte
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: START
ukostreni baterky nebo starteru
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: START
neboj taky jsem málem rozebral půl auta a nebylo to nic jiného než uhnité ukostření startéru,určitě máš to samébajo433 píše:tak zas nejaky problemik. Nema niekto skusenost? pri startovani sa mi pri otoceni klucom v zapalovani stava ze to iba stiahne prud a starter nepretoci. niekedy zacne tocit az na 4-5 pokus. stava sa to stale castejsie, daval som to uz kontrolovat a v dielni nic nenasli. aj starter bol von a precistikli a premerali ho a nic.
Ja len ci to nieje nejake relatko, alebo tak. Dííík.
Re: START
Mě řešili tuto věc u jinýho auta asi tak půl roku a pět různých servisů.
Utopil jsem v tom dost peněz, až pak mi nakonec jeden servisák řekl, že je slabej proud z baterie.
Tak jsme tam dali slabší baterii s větším start.proudem a věechno bylo ok.
Utopil jsem v tom dost peněz, až pak mi nakonec jeden servisák řekl, že je slabej proud z baterie.
Tak jsme tam dali slabší baterii s větším start.proudem a věechno bylo ok.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6