Redučka z Disco do Defíka

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Drápalík
Příspěvky: 86
Registrován: 01 kvě 2007 22:42
Bydliště: Znaim, nebo RRC

#1 Příspěvek od Drápalík » 02 kvě 2007 14:34

Jsem tady nový, takže prvně ZDRAVÍM. Mám malou otázečku (asi na admina) "už jste někdo dával redučku z disca do defika ?" Ja jen po přečtení článku o JE Engineering....
To je pořád KAMARÁÁÁDE, KAMARÁÁÁDE a někde, jako by ze zadu cejtíš P...

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Admin » 02 kvě 2007 19:39

Redučka z Discovery má jiný převodový poměr, takže ti Defík pojede rychleji ale ztratí na síle. Vyprávět by mohl uživatel Dano. Záměna je tedy možná.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#3 Příspěvek od DanoDEF » 02 kvě 2007 19:56

Admin píše:Redučka z Discovery má jiný převodový poměr, takže ti Defík pojede rychleji ale ztratí na síle. Vyprávět by mohl uživatel Dano. Záměna je tedy možná.
Ano ano plne suhlasim s Adminom. Reducna prevodovka LT230 sa robi v prevodovom pomere 1,2.. , 1,4.. a 1,6.. . Disko nakolko je to predsa viac cestnejsie auto ma najrychlejsiu prevodovku tj. 1,2.. . Defik teda 90tka ma 1,2.. ,110kta ma st. 1,4.. a Defik 130 ma 1,6..

Ak by si na Disko daval "malinko" vecsie pneu tak by to malo vyznam ale na druhej strane ti budu trpiet poloosi a diferencialy.

Ja mam na 110tke vymenenu za 1,6.. ale mam tam pneu 285/75R16 takze je to silnejsie ale pomalsie. Aj ked jazdim viac cestu tak mi to nevadi v rozsahu 80-110km/h som pruzny.

Pozn. redukcne pomery su rovnake u vsetkych troch.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Drápalík
Příspěvky: 86
Registrován: 01 kvě 2007 22:42
Bydliště: Znaim, nebo RRC

#4 Příspěvek od Drápalík » 02 kvě 2007 20:21

Zatím jsem ve fázi "plánování". Mněl jsem Disco 300 TDi a byl jsem s převodama spokojenej. Nejde mi o "závodění" s Defikem ale jsem chronickej šetřil motoru a tak proč ho ve 100 zbitečně točit. Nemám s Defem skušenosti, zatím jen očumuju a vybírám, ale určitě jdu do TDi, do TD 5 se mi po vašich příspěvcích moc nechce.
To je pořád KAMARÁÁÁDE, KAMARÁÁÁDE a někde, jako by ze zadu cejtíš P...

Uživatelský avatar
Drápalík
Příspěvky: 86
Registrován: 01 kvě 2007 22:42
Bydliště: Znaim, nebo RRC

#5 Příspěvek od Drápalík » 02 kvě 2007 20:29

Podle toho, co jsem tady všude vyčetl, mi vychází jako nejlepší verze Defika r.v.98 TDi ....Nej náprava, motor, atd......
To je pořád KAMARÁÁÁDE, KAMARÁÁÁDE a někde, jako by ze zadu cejtíš P...

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Admin » 02 kvě 2007 20:31

... nej rozhodnutí :mrgreen:

Uživatelský avatar
Drápalík
Příspěvky: 86
Registrován: 01 kvě 2007 22:42
Bydliště: Znaim, nebo RRC

#7 Příspěvek od Drápalík » 02 kvě 2007 20:36

Tedˇ ho ještě sehnat. Na mobile.de jsou ve slušným stavu dražší než TD 5
To je pořád KAMARÁÁÁDE, KAMARÁÁÁDE a někde, jako by ze zadu cejtíš P...

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od eliott » 02 kvě 2007 23:49

Oni ví proč :wink: . A k tomu ''šetření'' motoru: To že se točí mu jen prospívá, naopak tah v nízkých otáčkách ho systematicky devastuje. Nenech se ovlivnit tím, že se ti zdá že motor řve, když se točí, tak se MAŽE :!: :idea:

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od low » 02 lis 2008 16:25

dal jsem do defika discoverovou prevodovku a zatim jsem moc spokojen :_)

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#10 Příspěvek od DanoDEF » 02 lis 2008 16:27

low píše:dal jsem do defika discoverovou prevodovku a zatim jsem moc spokojen :_)
... daj postrehy.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od low » 02 lis 2008 16:32

mno problem je v terenu, kde to fakt chce redukci, bo jinak na rozjezdech se musi dat vic plynu a rozjizdet moc pres spojku.
ALE, na silnici radim jak v normlanim osobaku, tedy se vyrazne lepe rozprostrely prevody jednotlivych stupnu. a pokud nekam cestuju a jedu 120km/h po dalnici tak se muzeme v aute normlane bavit a ne kricet, radikalne se snizil hluk ve vysoke rychlosti. spotreba klesla o nejakeho pullitra pri normalu a 1l pri rychlosti 120 dalnicni. v terenu se spotreba zvedla

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#12 Příspěvek od DanoDEF » 02 lis 2008 16:35

low píše:mno problem je v terenu, kde to fakt chce redukci, bo jinak na rozjezdech se musi dat vic plynu a rozjizdet moc pres spojku.
ALE, na silnici radim jak v normlanim osobaku, tedy se vyrazne lepe rozprostrely prevody jednotlivych stupnu. a pokud nekam cestuju a jedu 120km/h po dalnici tak se muzeme v aute normlane bavit a ne kricet, radikalne se snizil hluk ve vysoke rychlosti. spotreba klesla o nejakeho pullitra pri normalu a 1l pri rychlosti 120 dalnicni. v terenu se spotreba zvedla
... dobre postrehy. zhoduju sa s teoriou. asi njcitelnejsi je ten hluk.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět