Redučka z Disco do Defíka
Ano ano plne suhlasim s Adminom. Reducna prevodovka LT230 sa robi v prevodovom pomere 1,2.. , 1,4.. a 1,6.. . Disko nakolko je to predsa viac cestnejsie auto ma najrychlejsiu prevodovku tj. 1,2.. . Defik teda 90tka ma 1,2.. ,110kta ma st. 1,4.. a Defik 130 ma 1,6..Admin píše:Redučka z Discovery má jiný převodový poměr, takže ti Defík pojede rychleji ale ztratí na síle. Vyprávět by mohl uživatel Dano. Záměna je tedy možná.
Ak by si na Disko daval "malinko" vecsie pneu tak by to malo vyznam ale na druhej strane ti budu trpiet poloosi a diferencialy.
Ja mam na 110tke vymenenu za 1,6.. ale mam tam pneu 285/75R16 takze je to silnejsie ale pomalsie. Aj ked jazdim viac cestu tak mi to nevadi v rozsahu 80-110km/h som pruzny.
Pozn. redukcne pomery su rovnake u vsetkych troch.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Zatím jsem ve fázi "plánování". Mněl jsem Disco 300 TDi a byl jsem s převodama spokojenej. Nejde mi o "závodění" s Defikem ale jsem chronickej šetřil motoru a tak proč ho ve 100 zbitečně točit. Nemám s Defem skušenosti, zatím jen očumuju a vybírám, ale určitě jdu do TDi, do TD 5 se mi po vašich příspěvcích moc nechce.
To je pořád KAMARÁÁÁDE, KAMARÁÁÁDE a někde, jako by ze zadu cejtíš P...
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mno problem je v terenu, kde to fakt chce redukci, bo jinak na rozjezdech se musi dat vic plynu a rozjizdet moc pres spojku.
ALE, na silnici radim jak v normlanim osobaku, tedy se vyrazne lepe rozprostrely prevody jednotlivych stupnu. a pokud nekam cestuju a jedu 120km/h po dalnici tak se muzeme v aute normlane bavit a ne kricet, radikalne se snizil hluk ve vysoke rychlosti. spotreba klesla o nejakeho pullitra pri normalu a 1l pri rychlosti 120 dalnicni. v terenu se spotreba zvedla
ALE, na silnici radim jak v normlanim osobaku, tedy se vyrazne lepe rozprostrely prevody jednotlivych stupnu. a pokud nekam cestuju a jedu 120km/h po dalnici tak se muzeme v aute normlane bavit a ne kricet, radikalne se snizil hluk ve vysoke rychlosti. spotreba klesla o nejakeho pullitra pri normalu a 1l pri rychlosti 120 dalnicni. v terenu se spotreba zvedla
... dobre postrehy. zhoduju sa s teoriou. asi njcitelnejsi je ten hluk.low píše:mno problem je v terenu, kde to fakt chce redukci, bo jinak na rozjezdech se musi dat vic plynu a rozjizdet moc pres spojku.
ALE, na silnici radim jak v normlanim osobaku, tedy se vyrazne lepe rozprostrely prevody jednotlivych stupnu. a pokud nekam cestuju a jedu 120km/h po dalnici tak se muzeme v aute normlane bavit a ne kricet, radikalne se snizil hluk ve vysoke rychlosti. spotreba klesla o nejakeho pullitra pri normalu a 1l pri rychlosti 120 dalnicni. v terenu se spotreba zvedla
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".