RR38
- 143tiger
- Příspěvky: 20
- Registrován: 22 pro 2009 08:39
- auto: RR P38 2.5DT
- Bydliště: Považská Bystrica
RR38
Zdravím chlapi....predchvilkou som čital ten príspevok o tom vibrovaní auta.Tak sa chcem spýtať,ked vyradím alebo stojím na mieste na volnobehu po chvilke začnu také dost silné vibracie a motor začne cukať,jakmile popridávam tak to prestane prípadne sem tam to prestane aj ked vymačknem spojku ale skor ked pridám plyn....môže to mať tiež nejakú súvislosť s tými kard.krížmi???alebo je to zotrvačník?? A dalšia vec to EAS ,,blbé" pokial to auto je v teple tak to celkom funguje ale tu máme teraz stále tak -13 až -20 stupnov a auto jednoducho klakne na zem a má to v paži.....Asi to bude naozaj kompresorom lebo ked sa to zablokuje tak ukáže chybu kompresora a mechy sú da sa povedať nové..??.. No chcem sa vás teda spýtať či by niekto nevedel poradiť s tým prehodením pružín namiesto celého toho EAS aby to bolo za nejakú rozumnú cenu?pripadne by som vám nechal aj tie mechy s celým tým ,,mudrym" EAS...?? MIESTA JE TAM DOSť TAM BY SOM NEJAKé PRUžINY NATLAčIL,stačia len silné pružiny alebo aj tlmiče?a čo s tou elektronikou???nejak to odstaviť aby to stále potom nevyhadzovalo chyby??nejak to uplne odstaviť .....Dík za radu
Mitshubishi Pajer 2.5 td 99
Hyundai Galloper 2.5tdci 99
Hyundai Galloper 2.5tdci 99