RR38

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
143tiger
Příspěvky: 20
Registrován: 22 pro 2009 08:39
auto: RR P38 2.5DT
Bydliště: Považská Bystrica

RR38

#1 Příspěvek od 143tiger » 22 pro 2009 09:03

Zdravím chlapi....predchvilkou som čital ten príspevok o tom vibrovaní auta.Tak sa chcem spýtať,ked vyradím alebo stojím na mieste na volnobehu po chvilke začnu také dost silné vibracie a motor začne cukať,jakmile popridávam tak to prestane prípadne sem tam to prestane aj ked vymačknem spojku ale skor ked pridám plyn....môže to mať tiež nejakú súvislosť s tými kard.krížmi???alebo je to zotrvačník?? A dalšia vec to EAS ,,blbé" pokial to auto je v teple tak to celkom funguje ale tu máme teraz stále tak -13 až -20 stupnov a auto jednoducho klakne na zem a má to v paži.....Asi to bude naozaj kompresorom lebo ked sa to zablokuje tak ukáže chybu kompresora a mechy sú da sa povedať nové..??.. No chcem sa vás teda spýtať či by niekto nevedel poradiť s tým prehodením pružín namiesto celého toho EAS aby to bolo za nejakú rozumnú cenu?pripadne by som vám nechal aj tie mechy s celým tým ,,mudrym" EAS...?? MIESTA JE TAM DOSť TAM BY SOM NEJAKé PRUžINY NATLAčIL,stačia len silné pružiny alebo aj tlmiče?a čo s tou elektronikou???nejak to odstaviť aby to stále potom nevyhadzovalo chyby??nejak to uplne odstaviť .....Dík za radu
Mitshubishi Pajer 2.5 td 99
Hyundai Galloper 2.5tdci 99

Bača
Příspěvky: 51
Registrován: 20 zář 2009 15:36
tel.: 733749581
auto: Range Rover P38
Bydliště: Plzen

Re: RR38

#2 Příspěvek od Bača » 22 pro 2009 10:55

cim vice land roveru v garazi tym vecsi pravdepodobnost ze rano odjedes....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: skontaktuj eliota ten ti poradi

Odpovědět