Facelift MY 03

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Mikiviki
Příspěvky: 52
Registrován: 14 pro 2006 14:55
Bydliště: Šumperk

Facelift MY 03

#1 Příspěvek od Mikiviki » 14 pro 2006 15:04

Zdravím všechny.
Co nevidět (cca týden), se stanu také majitelem diskošky r.v. 01. jsem natěšenej jak malej capart. A protože k obrazu mému bych chtěl na autě udělat facelift předku na MY 03 ptám se, kdo s tím má zkušenosti a kolik to může koštovat. Mám představu, že bych měnil i nárazník, tak jak je origoška. Někde jsem na obrázcích z anglie viděl pouze vyměněné přední lampy, ale nebylo to úplně vončo.
Dík za info.
Disco je nejkrásnější obal na člověka :-)

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Admin » 14 pro 2006 22:13

Neznám zatím nikoho, kdo to má předělaný. Jiná je maska, světla, chladičová stěna, nárazník, patice světel. Stará má H4, facelift 2x H7. Tohle se snad vyplatí když máš rozbitej předek a platí to pojišťovna :wink:

Uživatelský avatar
De Lite
Příspěvky: 209
Registrován: 09 srp 2006 08:27
Bydliště: Jizerky
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od De Lite » 15 pro 2006 06:07

Viděl jsem to prodávat na www.simmonites.com, sekce lighting, discovery, 2003 light conversion. Výměna, tak jak ji popisují, skutečně spočívá pouze ve výměně předních světel. Cena je 676 GPB.

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od discover » 15 pro 2006 13:43

Tady máš adresu http://www.discoweb.org/ , pohrab se v tom, někde tam
máš i postup práce a materiál co k tomu budeš potřebovat. Je to faj i s fotkama. Svýho času jsem o tom krátce uvažoval.

Mikiviki
Příspěvky: 52
Registrován: 14 pro 2006 14:55
Bydliště: Šumperk

#5 Příspěvek od Mikiviki » 15 pro 2006 14:55

Dnes jsem dostal od českého servisu ceník všech dílů na ten facelift. Cena s daní 49850,- kč ( asi se nabourám ) :D Kdybych vyměňoval jen světla vyjde to na cca 27000,- kč Když uvážím, že původní díly bych tady za nějaký peníz prodal a nové díly se pokusil koupit v Anglii, mohl by ten facelift vyjít komplet do 25000,- kč " a to se vyplatí ! " :shock: No uvidíme :roll:
Disco je nejkrásnější obal na člověka :-)

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

par rad

#6 Příspěvek od jezbera ivan » 16 led 2007 23:42

Ahoj, mam kamarata, kt. menil '99 na facelift. Vsetko okolo nastudoval, je to trochu "masiarina" ale da sa to pekne urobit, a on to ma fakt pekne urobene i ked to nikdy nebude ako z fabriky, to je ale jasne. Potom menil naraznik za ARB, takze ma neposkodeny naraznik faceliftovany, myslim, ze ma aspon jedno svetlo (to faceliftovane a asi aj hmlovky?) ak chces, ozvi sa, posuniem kontakt, da ti rady a myslim ze aj par dielov. Inak v GB alebo na ebay.co.uk zozenies k tomu takmer vsetko vcetne podrobneho navodu s fotkami. Ivan

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Stavros » 17 led 2007 08:04

to jezbera: co mas na aute za podvozek, ze tam mas tak velky kola, mas i jiny upravy?

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

velke?

#8 Příspěvek od jezbera ivan » 19 led 2007 11:57

to stavros: nemam velka kola - mam 265/70 R16 BFG AT, to obujes na seriu, ale ja to mam trochu hore - cca 4 cm - OME vredu, vzadu rekalibracia mechov.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Stavros » 19 led 2007 12:32

Muzes mi k tomu napsat trosku vic, OME, myslis jako dopredu tlumice + pruziny, dozadu pruziny + rekalibrace.Co to je ta rekalibrace a jak se to dela , diky.

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#10 Příspěvek od jezbera ivan » 19 led 2007 12:54

Ahoj, no ja som okolo toho vela zistoval, cital, meral, pocuval, radil a rozhodol som sa pre toto riesenie. Prva vac, nechal som si mechy, preco - vid. tema pruziny/mechy. V predu som dal - OME pruziny 777 - najmaksie, mam navijak 9.5 XP bez pevn. naraznika, auto islo hore o cca 3 cm. Tlmice som nechal povodne - ich prac. rozsah je dostatocny. Inac (ak vzadu nechas mechy), nemozes pouzit OME tlmice (to mam vykomunikovane priamo s OME australia a tiez s taubenreuther DE) ale musis pouzit orig. alebo Koni. Vzadu som nechal mechy, ich vyska/tlak sa kalibruje. Kazdy LR servis to vie urobit. Po montazi pruzin som nechal prekalibrovat zadok o tolko vyssie o kolko mi isiel vyssie predok. Vyhoda - je to easy, nevyhoda - mechy a kompresor precuju pod vyssim tlakom, ale ... su na to stavane - lebo maju funkciu "prifuknut" z miesta vodica (zdvihnutie zadku o cca 5cm, trebars do terenu) a tiez udrziavat vysku pri akomkolvek naklade - znamena, ze ak je auto dobre naladovane i tak pracuju vo vyssom tlaku. Je to spolahlive a funguje to, nepotrebujes podlozky, predlzenia ramienok senzorov.... skratka je to tak. Mam to vyskusane na dvoch disko2kach, bez problemov. Upozornujem - dvihal som len o max 4cm. Zadne tlmice su samozrejme tiez orig., ich prac. rozsah je dostatocny.
Toto som nevymyslel ja, ja som si tento sposab vybral ako najjednoduchsi a po technickej stranke bezproblemovy. Vsetky sporne body (tlmice a rekalibracia) som dopredu konzultoval s ludmi od LR CZ, SK, UK a OME. Vysledok je perfektny, som spokoijny, doporucujem. Ivan

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Stavros » 19 led 2007 13:01

Ivane, dekuju moc za tyhle rady, udelam to stejne. Je fakt, ze to uz resim taky nejakej patek a tohle reseni se mi moc libi, vzhledem k financim.
Takze ty pruziny jsou v te nejmekci tvrdosti? Jsou myslim tri tvrdosti.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Stavros » 19 led 2007 13:06

promin, uz jsem si vsiml, ze se jedna o pruziny OME 777, kdyz tam nemam navijak, tak mam vzit ty stejny?

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Stavros » 19 led 2007 13:20

takze myslis, ze ty podlozky pod mechy jsou horsi?
http://www.discoparts.com/asp/d-no.asp? ... ubCatID=37


Obrázek

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

...

#14 Příspěvek od jezbera ivan » 19 led 2007 14:24

Pruziny 777 som zobral, lebo 776ky su tvrde a pouzivaju ich aj pre pevn. naraznik + navijak a ja mam len navijak. Mal som moznost pomerat auta s 777kami i 776kami s navijakmi, naraznikmi i bez. Takto som sa rozhodol a islo to o cca 3cm - 4 cm (mozem to vyhladat a napisat presne), co bol moj ciel. Pri tomto zvyseni si myslim, ze podlozky su zbytocne. To som po dlhych debatach s dekym kto k tomu ma co povedat zobral za dobre riesenie. Ked das podlozky, budu mechy pracovat v tom istom tlaku ako predtym, co je mensia zataz na mech a kompresor, ide o to, ci je to podstatne, ja myslim, ze nie zasadne. Uz som pisal, ze system je na to i stavany, takze som sa zhodol s tym, ze takto je to ok no a v reale s tym nemam ziadne problemy.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Stavros » 19 led 2007 14:29

ty podlozky jsou za 65L, takze to neni takova hruza. Na druhou stranu mas pravdu, ze komresor bude foukat jenom o trochu vic, takze namahanej o tolik vic nebude. Jinak ale je to reseni perfektni. Diky za nej.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#16 Příspěvek od karel » 19 led 2007 15:09

Hodně zajímavé řešení, které bych chtěl vidět v praxi!
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

jezbera ivan
Příspěvky: 1054
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 917 189 010
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#17 Příspěvek od jezbera ivan » 19 led 2007 16:11

karel píše:Hodně zajímavé řešení, které bych chtěl vidět v praxi!
Ja to mam uz na druhaj disko2ke, este poznam jedneho co to ma. Neprejavil sa v tomto rieseni ziadny problem. Inac to je riesenie, kt. je navrhovane kdekade po webe. Ja som si to len pred instalaciou dobre preklepol a neprisiel som na nic co by bolo kontra a ani po instalacii sa nic negativne nedeje. Co ma upozornovali, ze mech bude chodit inde ako do zdvihnutia a ze by mohol zacat fucat a ci co, no ani na jednej d disco2ky sa to nastalo. Ivan

Odpovědět