Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
To že se ti dá volně hýbat s autem ještě neznamená, že třmen neni lehce přidřený a destičky nezůstávají lehce přitlačené ke kotouči. Ono stačí trošku, aby se to ohřívalo za jízdy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
Tak ja predpokladam ze tyhle malickosti jsou davno vyresene a ani by nikoho nenapadlo zasirat vlakna kdyby nemel jistotu v rutine.
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
Co ak ten meneny naboj s loziskom tiez nie je OK?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
Daj auto na zvdihak. Zmeraj silu potrebnu na tocenie zadnymi kolesami (obe strany, aby si mal porovnanie). nasledne zapni zapalovanie, aby sa Ti natlakoval brzdovy system a skusaj dalej. prip. nech Ti niekto priebezne slape na brzdu, aby si zistil ako rychlo sa odbrzdi po pusteni pedalu, ci nezostava visiet a pod...Kokesek píše: 28 pro 2022 08:28 Jednou jsem mel pripad vadneho abs modulatoru, konkretne ventil pro zadni kolo nepropoustel zpet. Predpokladam ze hadicku nemas rozsypanou a bordel z hadicky ti netvori ucpavku ve trmenu.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS