Stránka 6 z 7
Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 24 pro 2011 00:39
od Kubrtos
Strécu s tebou kdykoli cokoli, ale kdyby něco tak mě vytáhneš!

Už podruhý pod stromeček, to se povede málokomu. Těším se jak malej.

Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 24 pro 2011 00:40
od MadTom
Až zase někde zůstaneš viset, tak klidně zavolej.

Akorát už nejsem v Hlubočkách, ale v Olomouci.
Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 24 pro 2011 01:24
od Kubrtos
Ja myslim ze ta pravdepodobnost postupne klesa- rostou zkusenosti a uz nejezdim na 2mm vzorku. Ale dik.

Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 24 pro 2011 10:09
od MadTom
Aha, takže to bude na hůře přístupném místě.

To bude v pohodě, máme už i dlouhé kurty.

Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 24 pro 2011 10:45
od masar
MadTom píše:Aha, takže to bude na hůře přístupném místě.

To bude v pohodě, máme už i dlouhé kurty.

Přesný, čím lepší máš auto tím dál musíš pro traktor

Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 24 pro 2011 11:54
od cyril
masar píše:MadTom píše:Aha, takže to bude na hůře přístupném místě.

To bude v pohodě, máme už i dlouhé kurty.

Přesný, čím lepší máš auto tím dál musíš pro traktor

Taky už mě napadla otázka, proč jak magoři montujeme navijáky nejdřív dopředu. Jenom se přitahujeme do ještě blbějších míst....Jó, člověk se pořád učí.
Kubrte...mě už kravení přešlo. Maximálně brodění v čistý řece. Do bahna mě to už moc neláká....teda ehmmm ve vlastním autě.!

S tvým se klidně svezu...

Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 28 pro 2011 19:29
od Kubrtos
Tak už ho mám doma, miláška mojeho.

Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 29 pro 2011 08:35
od Kubrtos
Hele, mám dotaz nejspíš na kluky co opravujou auta - včera když mi kluci v servise předali auto po projetí tak startovalo v pohodě, dnes když jsem ho startoval ráno studený, tak se mu napřed vůbec nechtělo, pak teda chytlo ale dusilo se. Kouře jak když Rákosníček vařil mlhu, než jsem se vymotal z řady tak dvakrát zdechlo. V momentě kdy jsem vyjel tak v pohodě, po cca 100m přestalo i kouřit. Mám i velkou vzácnost na TD5ce - funkční žhaviče.
Osobně podezřívám naftu - byla v nádrži přes čtvrt roku od momentu co se to zadřelo, tak už může být špatná, dotankuju do plna Vervu ať se zředí. Napadá někoho ještě něco?
No a bude dnes po čtvrté, nebo zítra celej den někdo s diagnostikou (MadTom, Cyril) k zastižení? Svítí mi vykřičník a nějak mě to znervózňuje. Furt mám pocit že jsem nechal zataženou ručku...
Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 29 pro 2011 08:37
od MadTom
Zavolej večer a uvidíme kde budu. Měl bych ale být v Olomouci v Kateřinské.
Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 30 pro 2011 00:16
od cyril
Pokud budeš ještě potřebovat, zítra pozdě večer budu zpět na Moravě. Takže potom brnkni a zkusíme to doladit. Jestli ti teda do té doby nepomůže Tomáš....Držím palce ať to už dál nezlobí...

Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 30 pro 2011 08:42
od MadTom
Asi vyřešeno. Byl tady včera večer a diagnostika nenašla nic. Ale furt tvrdil, že všechny kapaliny má doplněné ze servisu. No a nakonec jsme otevřeli kapotu a v nádržce od brzd nebylo skoro nic. Tak mu to buďto někde utíká, nebo na to servis zapomněl. Aspoň jsme smazali chyby, které tam měl od rozborky auta.
Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 02 led 2012 07:33
od Kubrtos
Jojo, vyřešeno. Táááková prkotina... Ono si to asi nacuclo do systému a ta hladina klesla - při předávce mi totiž ukazovali že tam všechno je. Každopádně díky. Momentálně najeto 500Km a vše OK. Jen ty studený starty nejsou co bejvaly (chytá to tak na čtvrtou otočku) a topení se nechce makat pod 2000 to. na to se budem muset podívat.
Já pomalu zjišťuju že s velkým měničem musím mít lehčí nohu a můžu odvážněji předjíždět, což je fajn. Tam kde bývaly otáčky 2800 jsou teď přesně na 2000.
Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 02 led 2012 12:22
od RudaK
Kubrtos píše: Tam kde bývaly otáčky 2800 jsou teď přesně na 2000.

není lepší se věnovat provozu na silnici ....?

Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 02 led 2012 12:39
od MadTom
Ad topení - buďto se to prostě nehřeje, protože prostě míň tahá, nebo je to špatně odvzdušněné. A že by hladina klesla se mi nezdá, ono nemá moc kam se tam brzdovka schovat, na to jí tam bylo moc málo. Hlavně, když to brzdí a jezdí. Zbytek se doladí nebo projeví.
Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 02 led 2012 21:58
od Kubrtos
Tak jo, je to tim, mam bublinu v chlazeni.

Rano odvzdusnime a bude fajn. Je fakt že brzdovku jsem asi nekontroloval, čuměl jsem po chladilce a servo/ACEoleji. Hlavně že neteče.
Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 02 led 2012 22:29
od cyril
Kubrtos píše:Tak jo, je to tim, mam bublinu v chlazeni.

Rano odvzdusnime a bude fajn.
Na špatný odvzdušnění bacha! To stálo Pavouka pár desítek tisíc za opravu prasklé hlavy. Motor bezvadně odvzdušníš pouze když vytrhneš z klipů expanzku, zdvihneš ji do výšky a doléváš tak dlouho, dokud jdou bubliny. Na tomto fóru jsem k tomuto tématu žádnou radu nenašel, ale hned první google dotaz mne tenkrát zavedl na
http://www.blacklandy.de" onclick="window.open(this.href);return false; . Tam popisovali, že odvzdušňování bez nadzvednuté expanzky je naprd a dělaj to tak amatéři včetně některých nablblých mechaniků i v servisech v Německu. Při výměně nemrzky jsem potom problém s nedokonalým topením nebo dokonce prasklou hlavou díky bludné bublině nikdy nezažil. D2 topí perfektně. Takže tam máš tutově vzduch.....

Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 02 led 2012 23:08
od patrik
cyril píše:Kubrtos píše:Tak jo, je to tim, mam bublinu v chlazeni.

Rano odvzdusnime a bude fajn.
Na špatný odvzdušnění bacha! To stálo Pavouka pár desítek tisíc za opravu prasklé hlavy. Motor bezvadně odvzdušníš pouze když vytrhneš z klipů expanzku, zdvihneš ji do výšky a doléváš tak dlouho, dokud jdou bubliny. Na tomto fóru jsem k tomuto tématu žádnou radu nenašel, ale hned první google dotaz mne tenkrát zavedl na
http://www.blacklandy.de" onclick="window.open(this.href);return false; . Tam popisovali, že odvzdušňování bez nadzvednuté expanzky je naprd a dělaj to tak amatéři včetně některých nablblých mechaniků i v servisech v Německu. Při výměně nemrzky jsem potom problém s nedokonalým topením nebo dokonce prasklou hlavou díky bludné bublině nikdy nezažil. D2 topí perfektně. Takže tam máš tutově vzduch.....

Toto je doležite info . Aj ja mam pocit že mi auto nikedy lepšie kuri a niekedy nie - asi tam bude vzduch ako popisuješ. Takže nadobku zdvihnut a dolievat kvapalinu pokial nejde z hadice cista - bez bublin .
Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 02 led 2012 23:18
od cyril
patrik píše:Toto je doležite info . Aj ja mam pocit že mi auto nikedy lepšie kuri a niekedy nie - asi tam bude vzduch ako popisuješ. Takže nadobku zdvihnut a dolievat kvapalinu pokial nejde z hadice cista - bez bublin .
Přesně tak. A samozřejmě odvdušnit i na syfonech, kde jsou k tomu odvzdušňovací šrouby. Pomůžeš tomu i průběžným mačkáním hadic. Držím palce!
Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 03 led 2012 08:29
od Kubrtos
Tak bublina tam byla a našel se ještě i malej únik na ohřevu? paliva (stříbrnej váleček pod sáním) - tam to rosilo už když jsem to od tebe bral, ale nějak se to v průběhu samo opravilo, ale jak to bylo delší dobu na suchu tak to rozeschlo a začlo chcát. Tak jsem auto odevzdal k rozborce a uvidíme jestli bude stačit vyměnit nějaký gufera, nebo to schrastíme nový.
Jinak ty studený starty se v průběhu nějak vyřešily samy - asi to bylo nezajetým motorem. Už zase chytá na otočení, maximálně dvě. Od přejímky jsem nahopsal něco přes 500km. Nejhorší byl první den a průběžně se to zlepšuje - jestli to tak půjde dál tak do léta bude chytat jenom na zasunutí klíčku.
Bavil jsem se s tím mechošem co doplňoval ty kapaliny a ani jeden nevíme dost dobře kam zmizela ta brzdovka. Brzdovej systém se prej neodpojoval a teď po dolití drží. Tak snad to nevyteklo někam kde to bude dělat paseku.
Re: Zadřenej motor TD5
Napsal: 03 led 2012 08:49
od MadTom
Ten válec je chladič nafty, dají se v tom vyměnit O kroužky, ale musí být z toho správnýho materiálu, aby to potom zase nezačalo týct. Je to už na fŕu popsané a tady to je i s obrázkama:
http://www.discovery2.co.uk/fuelcooler.html
Co se týče odvzdušňování, tak se to doopravdy odvzdušňuje blbě. Mě v létě při opravě klimatizace (výměna chladič a výparníku a zároveň výměna výměníku topení, když už to bylo venku), šikulové v servisu urvali ten plastovej odvzdušňovací šroubek na hadici - zjistil jsem to až v Brně, náhodou. Dolil jsem trochu vody, co chybělo a auto tak 500km vypadalo, že je studené, než se ztratily bubliny - nejspíš. Naštěstí to vypadá, že se motoru nic nestalo. Až budu udvzdušňovat příště, tak si na to budu muset dát víc pozor.