Stránka 6 z 7

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 24 pro 2011 00:39
od Kubrtos
Strécu s tebou kdykoli cokoli, ale kdyby něco tak mě vytáhneš! :ty jeden...: Už podruhý pod stromeček, to se povede málokomu. Těším se jak malej. :mrgreen:

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 24 pro 2011 00:40
od MadTom
Až zase někde zůstaneš viset, tak klidně zavolej. :mrgreen: Akorát už nejsem v Hlubočkách, ale v Olomouci.

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 24 pro 2011 01:24
od Kubrtos
Ja myslim ze ta pravdepodobnost postupne klesa- rostou zkusenosti a uz nejezdim na 2mm vzorku. Ale dik. :wink:

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 24 pro 2011 10:09
od MadTom
Aha, takže to bude na hůře přístupném místě. :mrgreen: To bude v pohodě, máme už i dlouhé kurty. :Pohoda:

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 24 pro 2011 10:45
od masar
MadTom píše:Aha, takže to bude na hůře přístupném místě. :mrgreen: To bude v pohodě, máme už i dlouhé kurty. :Pohoda:
Přesný, čím lepší máš auto tím dál musíš pro traktor :chuckle :D

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 24 pro 2011 11:54
od cyril
masar píše:
MadTom píše:Aha, takže to bude na hůře přístupném místě. :mrgreen: To bude v pohodě, máme už i dlouhé kurty. :Pohoda:
Přesný, čím lepší máš auto tím dál musíš pro traktor :chuckle :D
Taky už mě napadla otázka, proč jak magoři montujeme navijáky nejdřív dopředu. Jenom se přitahujeme do ještě blbějších míst....Jó, člověk se pořád učí.
Kubrte...mě už kravení přešlo. Maximálně brodění v čistý řece. Do bahna mě to už moc neláká....teda ehmmm ve vlastním autě.! :| :mrgreen: S tvým se klidně svezu... :nod

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 28 pro 2011 19:29
od Kubrtos
Tak už ho mám doma, miláška mojeho. :clap

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 29 pro 2011 08:35
od Kubrtos
Hele, mám dotaz nejspíš na kluky co opravujou auta - včera když mi kluci v servise předali auto po projetí tak startovalo v pohodě, dnes když jsem ho startoval ráno studený, tak se mu napřed vůbec nechtělo, pak teda chytlo ale dusilo se. Kouře jak když Rákosníček vařil mlhu, než jsem se vymotal z řady tak dvakrát zdechlo. V momentě kdy jsem vyjel tak v pohodě, po cca 100m přestalo i kouřit. Mám i velkou vzácnost na TD5ce - funkční žhaviče.
Osobně podezřívám naftu - byla v nádrži přes čtvrt roku od momentu co se to zadřelo, tak už může být špatná, dotankuju do plna Vervu ať se zředí. Napadá někoho ještě něco?
No a bude dnes po čtvrté, nebo zítra celej den někdo s diagnostikou (MadTom, Cyril) k zastižení? Svítí mi vykřičník a nějak mě to znervózňuje. Furt mám pocit že jsem nechal zataženou ručku...

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 29 pro 2011 08:37
od MadTom
Zavolej večer a uvidíme kde budu. Měl bych ale být v Olomouci v Kateřinské.

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 30 pro 2011 00:16
od cyril
Pokud budeš ještě potřebovat, zítra pozdě večer budu zpět na Moravě. Takže potom brnkni a zkusíme to doladit. Jestli ti teda do té doby nepomůže Tomáš....Držím palce ať to už dál nezlobí... :P

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 30 pro 2011 08:42
od MadTom
Asi vyřešeno. Byl tady včera večer a diagnostika nenašla nic. Ale furt tvrdil, že všechny kapaliny má doplněné ze servisu. No a nakonec jsme otevřeli kapotu a v nádržce od brzd nebylo skoro nic. Tak mu to buďto někde utíká, nebo na to servis zapomněl. Aspoň jsme smazali chyby, které tam měl od rozborky auta.

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 02 led 2012 07:33
od Kubrtos
Jojo, vyřešeno. Táááková prkotina... Ono si to asi nacuclo do systému a ta hladina klesla - při předávce mi totiž ukazovali že tam všechno je. Každopádně díky. Momentálně najeto 500Km a vše OK. Jen ty studený starty nejsou co bejvaly (chytá to tak na čtvrtou otočku) a topení se nechce makat pod 2000 to. na to se budem muset podívat.
Já pomalu zjišťuju že s velkým měničem musím mít lehčí nohu a můžu odvážněji předjíždět, což je fajn. Tam kde bývaly otáčky 2800 jsou teď přesně na 2000.

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 02 led 2012 12:22
od RudaK
Kubrtos píše: Tam kde bývaly otáčky 2800 jsou teď přesně na 2000.
:ty jeden...: není lepší se věnovat provozu na silnici ....? :nod

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 02 led 2012 12:39
od MadTom
Ad topení - buďto se to prostě nehřeje, protože prostě míň tahá, nebo je to špatně odvzdušněné. A že by hladina klesla se mi nezdá, ono nemá moc kam se tam brzdovka schovat, na to jí tam bylo moc málo. Hlavně, když to brzdí a jezdí. Zbytek se doladí nebo projeví.

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 02 led 2012 21:58
od Kubrtos
Tak jo, je to tim, mam bublinu v chlazeni. :hmm: Rano odvzdusnime a bude fajn. Je fakt že brzdovku jsem asi nekontroloval, čuměl jsem po chladilce a servo/ACEoleji. Hlavně že neteče.

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 02 led 2012 22:29
od cyril
Kubrtos píše:Tak jo, je to tim, mam bublinu v chlazeni. :hmm: Rano odvzdusnime a bude fajn.
Na špatný odvzdušnění bacha! To stálo Pavouka pár desítek tisíc za opravu prasklé hlavy. Motor bezvadně odvzdušníš pouze když vytrhneš z klipů expanzku, zdvihneš ji do výšky a doléváš tak dlouho, dokud jdou bubliny. Na tomto fóru jsem k tomuto tématu žádnou radu nenašel, ale hned první google dotaz mne tenkrát zavedl na http://www.blacklandy.de" onclick="window.open(this.href);return false; . Tam popisovali, že odvzdušňování bez nadzvednuté expanzky je naprd a dělaj to tak amatéři včetně některých nablblých mechaniků i v servisech v Německu. Při výměně nemrzky jsem potom problém s nedokonalým topením nebo dokonce prasklou hlavou díky bludné bublině nikdy nezažil. D2 topí perfektně. Takže tam máš tutově vzduch..... :idea:

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 02 led 2012 23:08
od patrik
cyril píše:
Kubrtos píše:Tak jo, je to tim, mam bublinu v chlazeni. :hmm: Rano odvzdusnime a bude fajn.
Na špatný odvzdušnění bacha! To stálo Pavouka pár desítek tisíc za opravu prasklé hlavy. Motor bezvadně odvzdušníš pouze když vytrhneš z klipů expanzku, zdvihneš ji do výšky a doléváš tak dlouho, dokud jdou bubliny. Na tomto fóru jsem k tomuto tématu žádnou radu nenašel, ale hned první google dotaz mne tenkrát zavedl na http://www.blacklandy.de" onclick="window.open(this.href);return false; . Tam popisovali, že odvzdušňování bez nadzvednuté expanzky je naprd a dělaj to tak amatéři včetně některých nablblých mechaniků i v servisech v Německu. Při výměně nemrzky jsem potom problém s nedokonalým topením nebo dokonce prasklou hlavou díky bludné bublině nikdy nezažil. D2 topí perfektně. Takže tam máš tutově vzduch..... :idea:
Toto je doležite info . Aj ja mam pocit že mi auto nikedy lepšie kuri a niekedy nie - asi tam bude vzduch ako popisuješ. Takže nadobku zdvihnut a dolievat kvapalinu pokial nejde z hadice cista - bez bublin .

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 02 led 2012 23:18
od cyril
patrik píše:Toto je doležite info . Aj ja mam pocit že mi auto nikedy lepšie kuri a niekedy nie - asi tam bude vzduch ako popisuješ. Takže nadobku zdvihnut a dolievat kvapalinu pokial nejde z hadice cista - bez bublin .
Přesně tak. A samozřejmě odvdušnit i na syfonech, kde jsou k tomu odvzdušňovací šrouby. Pomůžeš tomu i průběžným mačkáním hadic. Držím palce!

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 03 led 2012 08:29
od Kubrtos
Tak bublina tam byla a našel se ještě i malej únik na ohřevu? paliva (stříbrnej váleček pod sáním) - tam to rosilo už když jsem to od tebe bral, ale nějak se to v průběhu samo opravilo, ale jak to bylo delší dobu na suchu tak to rozeschlo a začlo chcát. Tak jsem auto odevzdal k rozborce a uvidíme jestli bude stačit vyměnit nějaký gufera, nebo to schrastíme nový.
Jinak ty studený starty se v průběhu nějak vyřešily samy - asi to bylo nezajetým motorem. Už zase chytá na otočení, maximálně dvě. Od přejímky jsem nahopsal něco přes 500km. Nejhorší byl první den a průběžně se to zlepšuje - jestli to tak půjde dál tak do léta bude chytat jenom na zasunutí klíčku. :mrgreen:
Bavil jsem se s tím mechošem co doplňoval ty kapaliny a ani jeden nevíme dost dobře kam zmizela ta brzdovka. Brzdovej systém se prej neodpojoval a teď po dolití drží. Tak snad to nevyteklo někam kde to bude dělat paseku.

Re: Zadřenej motor TD5

Napsal: 03 led 2012 08:49
od MadTom
Ten válec je chladič nafty, dají se v tom vyměnit O kroužky, ale musí být z toho správnýho materiálu, aby to potom zase nezačalo týct. Je to už na fŕu popsané a tady to je i s obrázkama: http://www.discovery2.co.uk/fuelcooler.html
Co se týče odvzdušňování, tak se to doopravdy odvzdušňuje blbě. Mě v létě při opravě klimatizace (výměna chladič a výparníku a zároveň výměna výměníku topení, když už to bylo venku), šikulové v servisu urvali ten plastovej odvzdušňovací šroubek na hadici - zjistil jsem to až v Brně, náhodou. Dolil jsem trochu vody, co chybělo a auto tak 500km vypadalo, že je studené, než se ztratily bubliny - nejspíš. Naštěstí to vypadá, že se motoru nic nestalo. Až budu udvzdušňovat příště, tak si na to budu muset dát víc pozor.