Stránka 6 z 6
Napsal: 25 led 2008 18:39
od motohanz
neni na to prkno trochu tma?

Napsal: 25 led 2008 19:13
od RudaK
motohanz píše:neni na to prkno trochu tma?

co víš,třeba měl čelovku značky R-U-M.

Napsal: 25 led 2008 20:08
od motohanz
jo to znam ty sjezdy po zhasnuty sjezdovce z hospody do "spodni" chaty...

Napsal: 25 led 2008 22:01
od eliott
Taky bych dal nějaký freeride, ale není gde, globální oteplování nesvědčí prknům

.
Pořádné auto ? tady je ...
Napsal: 25 led 2008 22:31
od Jenda
...hmmmmm ,tak to je mazec

.Moc pekny a zrejme i sikovny.
Tak to uz se tesim na akci.
Honza
Napsal: 25 led 2008 22:50
od eliott
Co uzávěra ?
Napsal: 25 led 2008 22:59
od Jenda
..hele no dobry.Zda se

.Chvilku jsem pod tim lezel,mazal,rozhejbaval a zda se to dobry.Tak po tech ranach nic nehuci a nerachtach.Sak jsi to na tom parkovisti slysel sam.Za 5tsc km budu menit motorak(olej),tak vymenin i v pridavny a skouknu jestli tam neni nejakej zeleznej srot.Dal jsem tomu zaber pro kontrolu v bahne a stoupani a radi to tam i ven.Jen se mi zda ze paka na redukce ma dlouhy chod.Doladime.
Ted dotaz mimo.K cemu slouzi ,,overdrive"?
Honza
Napsal: 25 led 2008 23:02
od OC
Eliott: hele, to fakt má větší průchodnost než Disko, resp RR?!?
Nebo se jen o to méně bojíš?

Napsal: 26 led 2008 08:35
od eliott
Ne že by to mělo lepší průchodnost díky konstrukci podvozku, ale díky těm vysokým gumám
Overdrive je rychloběh, je to přídavný převod do rychla namontovaný na převodovce, díky němu jsou všechny rychlosti víc do rychla.
Napsal: 26 led 2008 10:58
od OC
eliott píše:Ne že by to mělo lepší průchodnost díky konstrukci podvozku, ale díky těm vysokým gumám
Tak si Disko připozvedni

Což mi připomíná, hele, jak je to s tou překalibrací Rangieho? Podle
rangerovers.net se zdá, že sice v principu lze nastavit všechny výšky zcela individuálně, což je hezké -- ale že to TestBook neumí
Jak jsi na tom s tou Tvou diagnostikou -- a co to bude až to bude?
Overdrive je rychloběh, je to přídavný převod do rychla namontovaný na převodovce, díky němu jsou všechny rychlosti víc do rychla.
No, netuším, jak tomu je u konkrétních Landroverů, ale obecně jsem měl za to, že takhle se to dělalo cca do roku 1980, kdežto posledních asi tak třicet roků se jen jaksi ze setrvačnosti v anglosaském prostředí "overdrive" nazývá nejvyšší rychlost? Přinejmenším tedy u amerických aut to víceméně platí, ale jak je tomu v Solihullu, to netuším...
Napsal: 26 led 2008 11:10
od eliott
Kdepak, Overdrive existuje i do 5ti ryclostních převodovek, existuje i Underdrive

. Na diagnostiku se šetří, nejsou money

....
Napsal: 26 led 2008 11:23
od OC
eliott píše:existuje i Underdrive
Obvykle se mu nicméně říká "redukce", pokud vím
Na diagnostiku se šetří, nejsou money

....
Vyber od každého z nás zálohu

Napsal: 26 led 2008 12:25
od eliott
Obvykle se mu nicméně říká "redukce", pokud vím
Tak to tedy nevíš

, Jak jsem již psal, jde o přídavný převod buď do rychla (overdrive), nebo do pomala (underdrive), který se u Land Roverů montuje to zadní části přídavné převodovky, která již sama o sobě obsahuje redukci.
Napsal: 26 led 2008 12:36
od OC
Takže v Solihullu běžně dávají mezi motor a střední diferenciál
tři samostatné převodovky
Maria Panno, proč?
Napsal: 26 led 2008 13:31
od eliott
V továrně se to snad vůbec nedávalo, běžně taky ne, ale ta možnost tu je a když se to prodává, tak to asi lidi kupují ...
Napsal: 28 led 2008 00:20
od Jarys
motohanz píše:neni na to prkno trochu tma?

To jsem rozpálili táborák, dali ty človky typu R U M pak zalehli do spacáku a na cestu dolu se vydali až ráno...
Napsal: 28 led 2008 08:50
od motohanz
no jo no kouzlo hor......
