Stránka 6 z 6

Napsal: 25 led 2008 18:39
od motohanz
neni na to prkno trochu tma? :)

Napsal: 25 led 2008 19:13
od RudaK
motohanz píše:neni na to prkno trochu tma? :)
co víš,třeba měl čelovku značky R-U-M. :lol: :lol:

Napsal: 25 led 2008 20:08
od motohanz
jo to znam ty sjezdy po zhasnuty sjezdovce z hospody do "spodni" chaty... :lol:

Napsal: 25 led 2008 22:01
od eliott
Taky bych dal nějaký freeride, ale není gde, globální oteplování nesvědčí prknům :evil: .
Pořádné auto ? tady je ...

Napsal: 25 led 2008 22:31
od Jenda
...hmmmmm ,tak to je mazec :D .Moc pekny a zrejme i sikovny.
Tak to uz se tesim na akci.
Honza

Napsal: 25 led 2008 22:50
od eliott
Co uzávěra ?

Napsal: 25 led 2008 22:59
od Jenda
..hele no dobry.Zda se :D .Chvilku jsem pod tim lezel,mazal,rozhejbaval a zda se to dobry.Tak po tech ranach nic nehuci a nerachtach.Sak jsi to na tom parkovisti slysel sam.Za 5tsc km budu menit motorak(olej),tak vymenin i v pridavny a skouknu jestli tam neni nejakej zeleznej srot.Dal jsem tomu zaber pro kontrolu v bahne a stoupani a radi to tam i ven.Jen se mi zda ze paka na redukce ma dlouhy chod.Doladime.
Ted dotaz mimo.K cemu slouzi ,,overdrive"?
Honza

Napsal: 25 led 2008 23:02
od OC
Eliott: hele, to fakt má větší průchodnost než Disko, resp RR?!? :shock:

Nebo se jen o to méně bojíš? :wink:

Napsal: 26 led 2008 08:35
od eliott
Ne že by to mělo lepší průchodnost díky konstrukci podvozku, ale díky těm vysokým gumám :idea:

Overdrive je rychloběh, je to přídavný převod do rychla namontovaný na převodovce, díky němu jsou všechny rychlosti víc do rychla.

Napsal: 26 led 2008 10:58
od OC
eliott píše:Ne že by to mělo lepší průchodnost díky konstrukci podvozku, ale díky těm vysokým gumám :idea:
Tak si Disko připozvedni :) Což mi připomíná, hele, jak je to s tou překalibrací Rangieho? Podle rangerovers.net se zdá, že sice v principu lze nastavit všechny výšky zcela individuálně, což je hezké -- ale že to TestBook neumí :shock:

Jak jsi na tom s tou Tvou diagnostikou -- a co to bude až to bude?
Overdrive je rychloběh, je to přídavný převod do rychla namontovaný na převodovce, díky němu jsou všechny rychlosti víc do rychla.
No, netuším, jak tomu je u konkrétních Landroverů, ale obecně jsem měl za to, že takhle se to dělalo cca do roku 1980, kdežto posledních asi tak třicet roků se jen jaksi ze setrvačnosti v anglosaském prostředí "overdrive" nazývá nejvyšší rychlost? Přinejmenším tedy u amerických aut to víceméně platí, ale jak je tomu v Solihullu, to netuším...

Napsal: 26 led 2008 11:10
od eliott
Kdepak, Overdrive existuje i do 5ti ryclostních převodovek, existuje i Underdrive :idea: . Na diagnostiku se šetří, nejsou money :evil: ....

Napsal: 26 led 2008 11:23
od OC
eliott píše:existuje i Underdrive
Obvykle se mu nicméně říká "redukce", pokud vím 8)
Na diagnostiku se šetří, nejsou money :evil: ....
Vyber od každého z nás zálohu :idea: ;)

Napsal: 26 led 2008 12:25
od eliott
Obvykle se mu nicméně říká "redukce", pokud vím
Tak to tedy nevíš :idea: , Jak jsem již psal, jde o přídavný převod buď do rychla (overdrive), nebo do pomala (underdrive), který se u Land Roverů montuje to zadní části přídavné převodovky, která již sama o sobě obsahuje redukci.

Napsal: 26 led 2008 12:36
od OC
Takže v Solihullu běžně dávají mezi motor a střední diferenciál tři samostatné převodovky :?: :shock:

Maria Panno, proč?

Napsal: 26 led 2008 13:31
od eliott
V továrně se to snad vůbec nedávalo, běžně taky ne, ale ta možnost tu je a když se to prodává, tak to asi lidi kupují ...

Napsal: 28 led 2008 00:20
od Jarys
motohanz píše:neni na to prkno trochu tma? :)
To jsem rozpálili táborák, dali ty človky typu R U M pak zalehli do spacáku a na cestu dolu se vydali až ráno...

Napsal: 28 led 2008 08:50
od motohanz
no jo no kouzlo hor...... :lol: