RRC 200TDI by DDT
Re: RRC 200TDI by DDT
Ok rozvodovka z defa, to je dobře nebo špatně? Tu středovou konzoli dám dokupy nebo ne?
Ta středová konzole tam má tohle dřevo, ale to dřevo je menší než ten rám ve kterém je.
Ta středová konzole tam má tohle dřevo, ale to dřevo je menší než ten rám ve kterém je.
- Přílohy
-
- image.jpeg (23.61 KiB) Zobrazeno 5640 x
-
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: RRC 200TDI by DDT
pokud je z defa tak je to na tehle malej kolech zbytečný ale bude tam asi klasickej prevod s tou z defa a temahle koleckama by se ti to asi moc nelibylo
Re: RRC 200TDI by DDT
To mám začít shánět převodovku z RRC?
-
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: RRC 200TDI by DDT
ale vubec ne asi se moc nechapem
Re: RRC 200TDI by DDT
Nj laik co měl celý život břichoplaza:-D
-
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: RRC 200TDI by DDT
ja tomu taky moc nerozumim,vim jen ze nektrerý (možná vsechny) clasiky mely ten borg wagner-rozvodovka ktera ma na pace jen dve polohy,rychlou a pomalou,nikoly možnost uzavreni mezinapravy ale když funguje jak ma tak to nejak pri prokluzu uzavira sama,je tam asi nejaka visco spojka nebo neco poddobnýho,ta lt 230 je v defu i disco akorat že v defu ma pomer 1,41 a v disco 1,21,lip to asi vysvetlí nekdo znalejší
Re: RRC 200TDI by DDT
lahni si opat pod auto a pozri sa aku rozovdovku tam mas. Na rozvodovkach byva napisane aky ma prevod (pokial to niekto nestrhol). Byva to na papieriku niekde pod napustacim srobom pri rucnej brzde. Malo by to byt nieco ako 1.2, 1.4, 1.6. Pokial to bude 1.2, tk je to to iste ako original borg warner.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC 200TDI by DDT
Štítek nikde žádný. Mně ta druhá řadička umožňuje 4 režimy.
-
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: RRC 200TDI by DDT
bude tam nejspiš lt 230 s klasickym disco prevodem, nech ji tam
- Mirko
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Classic měl od roku 89 z výroby rozvodovku Borg Warner, která neměla manuální uzávěrku, ale viskospojku místo ní. Přestavba na rozvodovku LT230, kterou starší Classici měli taky, je celkem běžná u Rangů, co se používají na offroad, kde řidič má funkci uzávěrky rád pod kontrolou. Pokud se dá rozvodovka z Defa, tak se zkrátí převody pro použití větších kol. Při použití sériových kol bys ale měl dost krátké převody.
S touto úpravou souvisí to, že konzola okolí "malé" páky je vybraná směrem k řidičovi tak, aby s pákou šlo hýbat do boku a tím zařadit uzávěrka.
Srovnání LT vs BW asi takto:
LT
-ovládání pod kontrolou řidiče
-odolnější
- možnost sehnat v různých převodových poměrech.
BW
- "zamýká" diferenciál sama, řadí se jen "zajíc vs želva", nemusíš sám přemýšlet
- je tišší
- řetěz se vytahá, viskospojka má životnost cca. 150 tis km.
S touto úpravou souvisí to, že konzola okolí "malé" páky je vybraná směrem k řidičovi tak, aby s pákou šlo hýbat do boku a tím zařadit uzávěrka.
Srovnání LT vs BW asi takto:
LT
-ovládání pod kontrolou řidiče
-odolnější
- možnost sehnat v různých převodových poměrech.
BW
- "zamýká" diferenciál sama, řadí se jen "zajíc vs želva", nemusíš sám přemýšlet
- je tišší
- řetěz se vytahá, viskospojka má životnost cca. 150 tis km.
Naposledy upravil(a) Mirko dne 29 pro 2015 21:57, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 15257
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
A kdo by nechtěl přemýšlet, jak napsal Mirko, a zároveň si chtěl nechat LT230, tak se dá vyhodit originál mezinápravový diferenciál a dát místo něj samosvorný, který má i nadále možnost tvrdého uzavření.
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... -diff.html
Mě se to moc líbí, teda až na tu cenu.
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... -diff.html
Mě se to moc líbí, teda až na tu cenu.

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
Při sundávání předního nárazníku jsem nalezl na řidičově straně na místě pod postraním blikačem tento konektor, který někdo omotal páskou jako ochranu.
- Mirko
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Ten patří k těm přídavným světlům, které jsou v tom spoileru, jehož fotku zde postnul mára. Měl by být i na druhé straně
Re: RRC 200TDI by DDT
Aha super, ten spoiler nemám. A zatím ani nechci.
Díky Mirko
Díky Mirko
Re: RRC 200TDI by DDT
Takhle vypadá ta menší řadička, celá ta středová konzole k tomu zbytku nepasuje, ani tam nedrží. Nemá někdo radu jak to dořešit? Jako teď je to to poslední na řadě, ale udržuji svůj soupis toho co řešit kompletní 

- Mirko
- Příspěvky: 2872
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Viz moje foto z dřívějška. Ta tvoje středová konzola vypadá originál a tvoří normálně jeden kus s cubby-boxem. Drží na šroubech na tunelu a u ruční brzdy. Nejspíš máš ulomené držáky nebo propojení s cubby boxem. Jak jsem psal je tam vyřezaný otvor pro tu malou páku. Normálně je ta odkládací ploška, kde se ti válí ty šroubky, symetricky na druhé straně.
Re: RRC 200TDI by DDT
A packa (aspon ta gumova nasadka) je z discovery...Mirko píše:Viz moje foto z dřívějška. Ta tvoje středová konzola vypadá originál a tvoří normálně jeden kus s cubby-boxem. Drží na šroubech na tunelu a u ruční brzdy. Nejspíš máš ulomené držáky nebo propojení s cubby boxem. Jak jsem psal je tam vyřezaný otvor pro tu malou páku. Normálně je ta odkládací ploška, kde se ti válí ty šroubky, symetricky na druhé straně.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RRC 200TDI by DDT
Takže mám diskárnu s kastlí clasica vlastně. Protože motor a podvozek se shodný s DI ne?
Jinak bude se stím teda dát normálně jezdit na sériových kolech? Já jsem stím párkrát na těch kolech projel po městě a teď jsme s autem ve fázi demontu, neboli odkryju jednu věc abych našel druhou a tak se kupí díly na spravení.

Jinak bude se stím teda dát normálně jezdit na sériových kolech? Já jsem stím párkrát na těch kolech projel po městě a teď jsme s autem ve fázi demontu, neboli odkryju jednu věc abych našel druhou a tak se kupí díly na spravení.
Re: RRC 200TDI by DDT
rozdiel medzi D1 a RRC je ozaj iba v karoserii (zopar drobnosti sa moze lisit, ale to su ozaj detaily skor zavisle od vybavy - napr. RRC mohol mat vzduchovy podvozok a tym padom zopar dier na cidla navyse a pod...)
Pokial tam mas LT230 z D1, tzn. s prevodovym pomerom cca 1.2, tak je to to iste ako s BW a mozes jazdit normalne. Inu, "normalne" mozes jazdit aj na defikovych rozvodovkach, akurat, ze to bude viac do sily - zivsie, ale budes pretacat motor.
Pokial tam mas LT230 z D1, tzn. s prevodovym pomerom cca 1.2, tak je to to iste ako s BW a mozes jazdit normalne. Inu, "normalne" mozes jazdit aj na defikovych rozvodovkach, akurat, ze to bude viac do sily - zivsie, ale budes pretacat motor.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS