RRC 200TDI by DDT

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#101 Příspěvek od DDT » 29 pro 2015 09:44

Ok rozvodovka z defa, to je dobře nebo špatně? Tu středovou konzoli dám dokupy nebo ne?

Ta středová konzole tam má tohle dřevo, ale to dřevo je menší než ten rám ve kterém je.
Přílohy
image.jpeg
image.jpeg (23.61 KiB) Zobrazeno 5640 x

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: RRC 200TDI by DDT

#102 Příspěvek od kubas » 29 pro 2015 10:27

pokud je z defa tak je to na tehle malej kolech zbytečný ale bude tam asi klasickej prevod s tou z defa a temahle koleckama by se ti to asi moc nelibylo

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#103 Příspěvek od DDT » 29 pro 2015 10:32

To mám začít shánět převodovku z RRC?

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: RRC 200TDI by DDT

#104 Příspěvek od kubas » 29 pro 2015 11:09

ale vubec ne asi se moc nechapem

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#105 Příspěvek od DDT » 29 pro 2015 12:43

Nj laik co měl celý život břichoplaza:-D

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: RRC 200TDI by DDT

#106 Příspěvek od kubas » 29 pro 2015 13:07

ja tomu taky moc nerozumim,vim jen ze nektrerý (možná vsechny) clasiky mely ten borg wagner-rozvodovka ktera ma na pace jen dve polohy,rychlou a pomalou,nikoly možnost uzavreni mezinapravy ale když funguje jak ma tak to nejak pri prokluzu uzavira sama,je tam asi nejaka visco spojka nebo neco poddobnýho,ta lt 230 je v defu i disco akorat že v defu ma pomer 1,41 a v disco 1,21,lip to asi vysvetlí nekdo znalejší

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#107 Příspěvek od teslo » 29 pro 2015 14:19

lahni si opat pod auto a pozri sa aku rozovdovku tam mas. Na rozvodovkach byva napisane aky ma prevod (pokial to niekto nestrhol). Byva to na papieriku niekde pod napustacim srobom pri rucnej brzde. Malo by to byt nieco ako 1.2, 1.4, 1.6. Pokial to bude 1.2, tk je to to iste ako original borg warner.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: RRC 200TDI by DDT

#108 Příspěvek od kubas » 29 pro 2015 14:25


DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#109 Příspěvek od DDT » 29 pro 2015 18:35

Štítek nikde žádný. Mně ta druhá řadička umožňuje 4 režimy.

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: RRC 200TDI by DDT

#110 Příspěvek od kubas » 29 pro 2015 18:39

bude tam nejspiš lt 230 s klasickym disco prevodem, nech ji tam

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2872
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#111 Příspěvek od Mirko » 29 pro 2015 18:49

Classic měl od roku 89 z výroby rozvodovku Borg Warner, která neměla manuální uzávěrku, ale viskospojku místo ní. Přestavba na rozvodovku LT230, kterou starší Classici měli taky, je celkem běžná u Rangů, co se používají na offroad, kde řidič má funkci uzávěrky rád pod kontrolou. Pokud se dá rozvodovka z Defa, tak se zkrátí převody pro použití větších kol. Při použití sériových kol bys ale měl dost krátké převody.
S touto úpravou souvisí to, že konzola okolí "malé" páky je vybraná směrem k řidičovi tak, aby s pákou šlo hýbat do boku a tím zařadit uzávěrka.
Srovnání LT vs BW asi takto:
LT
-ovládání pod kontrolou řidiče
-odolnější
- možnost sehnat v různých převodových poměrech.
BW
- "zamýká" diferenciál sama, řadí se jen "zajíc vs želva", nemusíš sám přemýšlet
- je tišší
- řetěz se vytahá, viskospojka má životnost cca. 150 tis km.
Naposledy upravil(a) Mirko dne 29 pro 2015 21:57, celkem upraveno 1 x.

MadTom
Příspěvky: 15257
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#112 Příspěvek od MadTom » 29 pro 2015 19:17

A kdo by nechtěl přemýšlet, jak napsal Mirko, a zároveň si chtěl nechat LT230, tak se dá vyhodit originál mezinápravový diferenciál a dát místo něj samosvorný, který má i nadále možnost tvrdého uzavření.
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... -diff.html
Mě se to moc líbí, teda až na tu cenu. :hmm:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#113 Příspěvek od DDT » 29 pro 2015 20:59

Při sundávání předního nárazníku jsem nalezl na řidičově straně na místě pod postraním blikačem tento konektor, který někdo omotal páskou jako ochranu.
Přílohy
image.png

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2872
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#114 Příspěvek od Mirko » 29 pro 2015 21:40

Ten patří k těm přídavným světlům, které jsou v tom spoileru, jehož fotku zde postnul mára. Měl by být i na druhé straně

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#115 Příspěvek od DDT » 29 pro 2015 21:44

Aha super, ten spoiler nemám. A zatím ani nechci.
Díky Mirko

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#116 Příspěvek od DDT » 29 pro 2015 22:12

Takhle vypadá ta menší řadička, celá ta středová konzole k tomu zbytku nepasuje, ani tam nedrží. Nemá někdo radu jak to dořešit? Jako teď je to to poslední na řadě, ale udržuji svůj soupis toho co řešit kompletní :-)
Přílohy
image.png

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2872
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#117 Příspěvek od Mirko » 29 pro 2015 22:33

Viz moje foto z dřívějška. Ta tvoje středová konzola vypadá originál a tvoří normálně jeden kus s cubby-boxem. Drží na šroubech na tunelu a u ruční brzdy. Nejspíš máš ulomené držáky nebo propojení s cubby boxem. Jak jsem psal je tam vyřezaný otvor pro tu malou páku. Normálně je ta odkládací ploška, kde se ti válí ty šroubky, symetricky na druhé straně.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#118 Příspěvek od teslo » 30 pro 2015 08:19

Mirko píše:Viz moje foto z dřívějška. Ta tvoje středová konzola vypadá originál a tvoří normálně jeden kus s cubby-boxem. Drží na šroubech na tunelu a u ruční brzdy. Nejspíš máš ulomené držáky nebo propojení s cubby boxem. Jak jsem psal je tam vyřezaný otvor pro tu malou páku. Normálně je ta odkládací ploška, kde se ti válí ty šroubky, symetricky na druhé straně.
A packa (aspon ta gumova nasadka) je z discovery...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#119 Příspěvek od DDT » 30 pro 2015 11:44

Takže mám diskárnu s kastlí clasica vlastně. Protože motor a podvozek se shodný s DI ne? :lol:

Jinak bude se stím teda dát normálně jezdit na sériových kolech? Já jsem stím párkrát na těch kolech projel po městě a teď jsme s autem ve fázi demontu, neboli odkryju jednu věc abych našel druhou a tak se kupí díly na spravení.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#120 Příspěvek od teslo » 30 pro 2015 11:53

rozdiel medzi D1 a RRC je ozaj iba v karoserii (zopar drobnosti sa moze lisit, ale to su ozaj detaily skor zavisle od vybavy - napr. RRC mohol mat vzduchovy podvozok a tym padom zopar dier na cidla navyse a pod...)
Pokial tam mas LT230 z D1, tzn. s prevodovym pomerom cca 1.2, tak je to to iste ako s BW a mozes jazdit normalne. Inu, "normalne" mozes jazdit aj na defikovych rozvodovkach, akurat, ze to bude viac do sily - zivsie, ale budes pretacat motor.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět