Stránka 6 z 26

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 09:44
od DDT
Ok rozvodovka z defa, to je dobře nebo špatně? Tu středovou konzoli dám dokupy nebo ne?

Ta středová konzole tam má tohle dřevo, ale to dřevo je menší než ten rám ve kterém je.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 10:27
od kubas
pokud je z defa tak je to na tehle malej kolech zbytečný ale bude tam asi klasickej prevod s tou z defa a temahle koleckama by se ti to asi moc nelibylo

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 10:32
od DDT
To mám začít shánět převodovku z RRC?

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 11:09
od kubas
ale vubec ne asi se moc nechapem

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 12:43
od DDT
Nj laik co měl celý život břichoplaza:-D

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 13:07
od kubas
ja tomu taky moc nerozumim,vim jen ze nektrerý (možná vsechny) clasiky mely ten borg wagner-rozvodovka ktera ma na pace jen dve polohy,rychlou a pomalou,nikoly možnost uzavreni mezinapravy ale když funguje jak ma tak to nejak pri prokluzu uzavira sama,je tam asi nejaka visco spojka nebo neco poddobnýho,ta lt 230 je v defu i disco akorat že v defu ma pomer 1,41 a v disco 1,21,lip to asi vysvetlí nekdo znalejší

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 14:19
od teslo
lahni si opat pod auto a pozri sa aku rozovdovku tam mas. Na rozvodovkach byva napisane aky ma prevod (pokial to niekto nestrhol). Byva to na papieriku niekde pod napustacim srobom pri rucnej brzde. Malo by to byt nieco ako 1.2, 1.4, 1.6. Pokial to bude 1.2, tk je to to iste ako original borg warner.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 14:25
od kubas

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 18:35
od DDT
Štítek nikde žádný. Mně ta druhá řadička umožňuje 4 režimy.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 18:39
od kubas
bude tam nejspiš lt 230 s klasickym disco prevodem, nech ji tam

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 18:49
od Mirko
Classic měl od roku 89 z výroby rozvodovku Borg Warner, která neměla manuální uzávěrku, ale viskospojku místo ní. Přestavba na rozvodovku LT230, kterou starší Classici měli taky, je celkem běžná u Rangů, co se používají na offroad, kde řidič má funkci uzávěrky rád pod kontrolou. Pokud se dá rozvodovka z Defa, tak se zkrátí převody pro použití větších kol. Při použití sériových kol bys ale měl dost krátké převody.
S touto úpravou souvisí to, že konzola okolí "malé" páky je vybraná směrem k řidičovi tak, aby s pákou šlo hýbat do boku a tím zařadit uzávěrka.
Srovnání LT vs BW asi takto:
LT
-ovládání pod kontrolou řidiče
-odolnější
- možnost sehnat v různých převodových poměrech.
BW
- "zamýká" diferenciál sama, řadí se jen "zajíc vs želva", nemusíš sám přemýšlet
- je tišší
- řetěz se vytahá, viskospojka má životnost cca. 150 tis km.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 19:17
od MadTom
A kdo by nechtěl přemýšlet, jak napsal Mirko, a zároveň si chtěl nechat LT230, tak se dá vyhodit originál mezinápravový diferenciál a dát místo něj samosvorný, který má i nadále možnost tvrdého uzavření.
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... -diff.html
Mě se to moc líbí, teda až na tu cenu. :hmm:

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 20:59
od DDT
Při sundávání předního nárazníku jsem nalezl na řidičově straně na místě pod postraním blikačem tento konektor, který někdo omotal páskou jako ochranu.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 21:40
od Mirko
Ten patří k těm přídavným světlům, které jsou v tom spoileru, jehož fotku zde postnul mára. Měl by být i na druhé straně

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 21:44
od DDT
Aha super, ten spoiler nemám. A zatím ani nechci.
Díky Mirko

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 22:12
od DDT
Takhle vypadá ta menší řadička, celá ta středová konzole k tomu zbytku nepasuje, ani tam nedrží. Nemá někdo radu jak to dořešit? Jako teď je to to poslední na řadě, ale udržuji svůj soupis toho co řešit kompletní :-)

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 29 pro 2015 22:33
od Mirko
Viz moje foto z dřívějška. Ta tvoje středová konzola vypadá originál a tvoří normálně jeden kus s cubby-boxem. Drží na šroubech na tunelu a u ruční brzdy. Nejspíš máš ulomené držáky nebo propojení s cubby boxem. Jak jsem psal je tam vyřezaný otvor pro tu malou páku. Normálně je ta odkládací ploška, kde se ti válí ty šroubky, symetricky na druhé straně.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 30 pro 2015 08:19
od teslo
Mirko píše:Viz moje foto z dřívějška. Ta tvoje středová konzola vypadá originál a tvoří normálně jeden kus s cubby-boxem. Drží na šroubech na tunelu a u ruční brzdy. Nejspíš máš ulomené držáky nebo propojení s cubby boxem. Jak jsem psal je tam vyřezaný otvor pro tu malou páku. Normálně je ta odkládací ploška, kde se ti válí ty šroubky, symetricky na druhé straně.
A packa (aspon ta gumova nasadka) je z discovery...

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 30 pro 2015 11:44
od DDT
Takže mám diskárnu s kastlí clasica vlastně. Protože motor a podvozek se shodný s DI ne? :lol:

Jinak bude se stím teda dát normálně jezdit na sériových kolech? Já jsem stím párkrát na těch kolech projel po městě a teď jsme s autem ve fázi demontu, neboli odkryju jednu věc abych našel druhou a tak se kupí díly na spravení.

Re: RRC 200TDI by DDT

Napsal: 30 pro 2015 11:53
od teslo
rozdiel medzi D1 a RRC je ozaj iba v karoserii (zopar drobnosti sa moze lisit, ale to su ozaj detaily skor zavisle od vybavy - napr. RRC mohol mat vzduchovy podvozok a tym padom zopar dier na cidla navyse a pod...)
Pokial tam mas LT230 z D1, tzn. s prevodovym pomerom cca 1.2, tak je to to iste ako s BW a mozes jazdit normalne. Inu, "normalne" mozes jazdit aj na defikovych rozvodovkach, akurat, ze to bude viac do sily - zivsie, ale budes pretacat motor.