No jo, ale to bych na něj nepotřeboval to povinné ručení a nepřijel by po vlastní ose ale po ose vleku.RudaK píše:Jestli někdo má zájem,tak tendle je odstavený,nepojízdný na Islandu.Případné GPS souřadnice u Miloše II .Odvoz jen na podvalníku

Moderátor: Rover
No jo, ale to bych na něj nepotřeboval to povinné ručení a nepřijel by po vlastní ose ale po ose vleku.RudaK píše:Jestli někdo má zájem,tak tendle je odstavený,nepojízdný na Islandu.Případné GPS souřadnice u Miloše II .Odvoz jen na podvalníku
Jj je to porad stejne ,je tam jedu za dva tydny taky ,trajekt nejlepe https://www.dfdsseaways.co.uk/ Dunkirk /dover a tak tyden do preduMiky_CZ píše:Tak ta moje chce na nakupy do anglie...
Jsou nejake novinky s dovozem auta po ose nebo staci tp, mot a zde pojistit? Jak nejlepe trajekt?
Já mám UK řidičák i adresu, takže není problém s pojištěním. Dnes pojistí i s řidičákem cizím, jen je to o trochu dražší. Jen jsem myslel, že bych se vyhnul placení road tax, pokud by existovaly nějaké převozní značky. Pojištění se dá většinou do měsíce zrušit a oni vrátí peníze. Už jsme to tak dělali, když jsme vezli Delicu do CZ.eliott píše: 19 úno 2017 12:39 Převozní značky neznají, posledních pár let je problém s pojištěním, pokud nemáš v UK pobyt, resp. UK řidičák a platební kartu. Kdysi fungovalo https://www.tempcover.com/ , pokud se ti to podaří pojistit, dej vědět, hned bych si tam pro něco zaletěl, jako za mlada![]()
Můžeš prosím dát nějaký odkaz, kde je uvedeno za jakých podmínek může auto na UK silnice, pokud je na export.lenham3 píše: 19 úno 2017 19:02 Pokud je auto na EXPORT tak road tax neni potreba a pojisteni ceske na VIN
kamca píše: 19 úno 2017 20:49Můžeš prosím dát nějaký odkaz, kde je uvedeno za jakých podmínek může auto na UK silnice, pokud je na export.lenham3 píše: 19 úno 2017 19:02 Pokud je auto na EXPORT tak road tax neni potreba a pojisteni ceske na VIN
Jde také o definici pojmu na export...jak to prokáži? Rovnou při koupi to deklaruji na DVLA?
Pokud se auto vyveze, tak se road tax platit nemusí, ale auto nesmí na silnici, musí na podval. Pokud chceš jet po ose, road tax musí být zaplaceny. Na úřadech v UK se nikdo nezamyslí, tam je vše jasně dáno.MadTom píše: 19 úno 2017 21:27 Teda docela bych pochopil, jestli se má auto vyvést, tak road tax vůbec nepožadovat, když by se měla následně z velké části vracet. Ono se občas i na těch úřadech někdo zamyslí. Ďábel bude v detailech. Stejně tak s tím povinným ručením na VIN - aby tam nebyla nějaká výjimka, když auta není registrované v ČR nebo něco podobného.
Jo udělám pojistku klasickou v UK, nebudu riskovat nějaké dohady pro případ, že se něco stane. Ona se dá většinou do 14 dnů čiměsíce vypovědět a pojišťovna vrátí peníze.kryten píše: 20 úno 2017 07:47 MOT je samozřejmě bez diskuze,tu jsem ani nezmiňoval.Sami Angličané by autem bez MOT nejeli ani kousek po silnici.
O tom,že by nebyly TAX terčíky za oknem nic nevím,asi novinka ale normálně jsou v autech pořád vidět.
Když se vyplní kolonka ve V5C na nového majitele,který je z ČR,DVLA stejně pošle vše zpátky s dopisem,že nebylo třeba takový úkon dělat v rámce EU(zatím)...
Pojistku na VIN dělá víc pojišťoven,praktikoval jsem to takhle vždy,když jsem jel autem z UK po ose a jezdil jsem na UK značkách do té doby,než jsem auto přihlásil v ČR.Každopádně v UK je celý systém pojistek úplně jiný a když se koupí auto,které je v okamžiku prodeje pořád psané na původního majitele a nový majitel,non-UK resident je vlasně nepojištěný.
Je otázka,jak by to bylo v okamžiku,kdyby se cokoliv stalo,ať už po cestě nebo tady.Na to,s kolika autama jsem po ose přijel,jsem měl veliké štěstí a nikdy žádný problém.
Pokud by to bylo tak,že se chceš na ostrovech zdržet,s autem pojezdit a máš UK adresu,napiš si to na sebe a udělej pojistku a máš klid.