Stránka 6 z 11

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 01 čer 2009 21:50
od eliott
Dnes, po půl roce, se ledy opět pohnuly. Po důkladném nakonzervování se díly karoserie vracejí na svá místa...

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 01 čer 2009 21:53
od eliott
...

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 01 čer 2009 21:59
od PavelU
Patriku kdes koupil ten Waxoyl i tu pistol a kolik to stálo :?: Díky

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 01 čer 2009 22:13
od eliott
PavelU píše:Patriku kdes koupil ten Waxoyl i tu pistol a kolik to stálo :?: Díky
Waxoyl u Krytena, ale mají ho v http://www.halfordscz.cz/sortiment_vyro ... plnky.html , pistoli v Auto Kelly, stála raketu, asi 5000,-

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 01 čer 2009 22:16
od PavelU
Děkuji, nemůžu to pořád sehnat, vím že to není zadarmo, ale vyplatí se to. :wink:

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 01 čer 2009 22:22
od DanoDEF
... ano ano voskom netreba setrit. Ja som nim taktiez natrepal dvere pri "rozborke a zborke" a to mam rocnik 2004. Len skoda, ze to nerobili sudruhovia uz vo vyrobe. Korozia na niektorych miestach postupila daleko.

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 01 čer 2009 22:26
od eliott
PavelU píše:ale vyplatí se to. :wink:
Určitě, také jsem dlouho pokukoval, co koupit a tohle se mi moc líbilo, jsou k tomu tři nástavce na různé způsoby aplikace.

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 02 čer 2009 14:19
od MOPADŽI
eliott píše:
PavelU píše:ale vyplatí se to. :wink:
Určitě, také jsem dlouho pokukoval, co koupit a tohle se mi moc líbilo, jsou k tomu tři nástavce na různé způsoby aplikace.
To je ale jenom na dutiny né ?

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 02 čer 2009 15:04
od eliott
Je to jen na dutin, ale jsou tam zároháky atd...

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 02 čer 2009 22:35
od eliott
Dnes proběhl velký souboj s plechy. Za použití místy až hrubého násilí se podařilo dostat nýty do původních otvorů.

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 02 čer 2009 22:49
od brudr
A co tam bude vsechno s te SIII?

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 02 čer 2009 22:57
od eliott
Střecha (dvojitá), čelní sklo, zadní panely se sklem, maska Stage one, door hinges z SII. Původně jsem chtěl i dveře s Lift up handle a předek SII, ale k tomu nedošlo...

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 02 čer 2009 23:10
od zacharda
pěkně to napasuj a pak už zbývá jen jemně překulit :)

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 03 čer 2009 13:11
od MOPADŽI
A nebo dobře prodat...před tím překulením :wink:

Už jsi si to rozmyslel ?
Bude na prodej ?

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 03 čer 2009 13:22
od PavelU
To auto bude myslím neprodejné, teda kdyby se měla zaplatit ta poctivá práce na něm... :wink:

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 03 čer 2009 16:25
od eliott
MOPADŽI píše:A nebo dobře prodat...před tím překulením :wink:

Už jsi si to rozmyslel ?
Bude na prodej ?
Nechci nikoho podceňovat ani se nikoho dotknout, ale že by se našel někdo, kdo by ho zaplatil? Protože kdo by vyslovil ''kolik by byla sleva?'' toho bych v tuchvíli zabil a by po všem...

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 03 čer 2009 16:59
od Luboš M.
eliott píše:
MOPADŽI píše:A nebo dobře prodat...před tím překulením :wink:

Už jsi si to rozmyslel ?
Bude na prodej ?
Nechci nikoho podceňovat ani se nikoho dotknout, ale že by se našel někdo, kdo by ho zaplatil? Protože kdo by vyslovil ''kolik by byla sleva?'' toho bych v tuchvíli zabil a by po všem...
Já si myslím že by se kupec určitě naše, bude to krásné autí. Neboj nejsou tady vietnamci aby někdo žadonil o slevu :mrgreen:

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 03 čer 2009 22:27
od eliott
Dnes jsem pasoval druhou stranu a sloupky. Snažil jsem se docílit ideální boční plochy pomocí provázků a měření, vypadalo to jak na stavbě :lol: . Ovšem po dvou hodinách jsem pochopil, že to je asi nemožné :Sorry: . Přesnost výroby je asi 1cm, mi tak připadá... Zkoušel jsem měřit i na novém Defenderu, 5mm sem, 5mm tam, žádná křeč :roll:

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 03 čer 2009 22:59
od DanoDEF
eliott píše: ... Ovšem po dvou hodinách jsem pochopil, že to je asi nemožné :Sorry: . Přesnost výroby je asi 1cm, mi tak připadá... Zkoušel jsem měřit i na novém Defenderu, 5mm sem, 5mm tam, žádná křeč :roll:
... Patriku ved Defendery uz nejaky ten piatok robis... :D hlavou mur neprerazis

... hlavne nech tesni. :mrgreen:

Re: Záchrana překulence III.

Napsal: 04 čer 2009 16:01
od MOPADŽI
eliott píše:
MOPADŽI píše:A nebo dobře prodat...před tím překulením :wink:

Už jsi si to rozmyslel ?
Bude na prodej ?
Nechci nikoho podceňovat ani se nikoho dotknout, ale že by se našel někdo, kdo by ho zaplatil? Protože kdo by vyslovil ''kolik by byla sleva?'' toho bych v tuchvíli zabil a by po všem...
To je právě, ta pravda. Poctivou práci nikdo nezaplatí ! Každý bere jen rok výroby v tabulkách a podle toho cenu odvíjí. Stejně stará auta, se stejným počtem km, můžou být ale diametrálně odlišná, třeba tím, kdo ho vlastnil a jak se k němu choval.
Patriku, nechceš mně ale říci, že takto poctivě děláš, jenom na autě, které si chceš nechat :twisted: A co mi ostatní zákazníci :ty jeden...: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: